Kdo lahko odstrani varovalni vijak?

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Tole je bilo res krneki ja oz. reševanje problema po liniji najmanjšega odpora. Pri takih sem jaz stranka zgolj v kolikor sem imel kje na terenu gumidefekt in je treba pač čimprej porihtat zadevo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Pa vi pametnjkoviči veste da obstajajajo "torque limiter" nastavki za udarne vijačnike, ki so natančni na ravni par nm (zagotovo bolj kot moment ključi ki jih rabi raja in zagotovo precej bolj kot pa se rabi natančnosti za vijačit kolesa)? V letu 2017 ja ne mislite da obstaja edini pravi način za nastavitev momenta zatezanja, tako da se uporabi ročni moment ključ.

Pa BTW tistim ki odpadajajo serijska kolesa, v precej navodilih za vozilo (velja tudi za traktorje, quade ipd.) je včasih pisalo da je treba zategnjenost vijakov vedno preverit po par km vožnje in pa pri daljšem nemenjavanaju vijake odpustit in ponovno zategnit.

Glede masti. Največja napaka je ko se montira na/v rjasta platišča/diske/vijake in rja s časom razpade kar potem povzroči luft kar peivede do odvijanja vijakov. Če so vijaki, diski/bobni in platišča čisti rje potem se vijak ne bo odvil .. če pa niso se pa lahko bo. In glej ga šment kaj najbolj pomaga proti temu da se nabira mm ali dva rje povsod ... jebena mast!
tongue-1.gif


Verjamem da alter populacija ki prinese tepih s sabo k mehaniku zato da kleči ob avtu in kaže majstru na mm točno kje naj podstavi dvigalko vsega tega ne ve. A štango s katero vulkanizer tlači gume na vaša prečudovita platišča tudi podložite z svilenim robčkom?

Skratka first word problems ali kako je avto postal vaš gospodar!
grims-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pa vi pametnjkoviči veste...

Je rekel (g00gle) pametnjakovič
aplauz.gif


Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Skratka first word problems ali kako je avto postal vaš gospodar!
grims-1.gif

Niti približno ampak ok, ti že veš
grims-1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Obstajajo že, pa mi pokaži enga, ki ima pištolo prav nastavljeno. So redki. Tale, ki pa ima na jeziku, kako je feltna kriva, pol pusti pa 60g razlike in niti ne da gume nazaj na centrirko, ko mu prideš nazaj pretresen u pm pač mojga keša več ne vidi več. Par stvari pač mora štimat na avtu.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Sej tudi moment kjuč je ponavadi nastavljen na 10kg in basta .. pa ključ je najbrž v delavnici dalj časa kot tamlad majster, zamenja se ga samo če razpade. To da se moment ključ s časom "razkalibrira" je znano dejstvo. Moment kjuč je tudi treba pravilno uporabljat ker zateznih navorov je več tipov. V glavnem je cela znanost, ampak who cares. Tako da to kar danes dobiš pri vulkanizerju je zategnjeno od 50-200nm, pa vse te vrednosti so v osnovi ok (ne bo odpadlo kolo, ne bo se pretegnil vijak oz. bo odvijanje še vedno "enostavno").

Dopuščam opcijo da je kje kakšen vulkanizer ki dela po ISOtu, ampak še v F1 (in ostalih motošportih, recimo nascar kje so "klasična" platišča) zategujejo s kompreosorsko pištolo pa so obremenitve na kolesih 100x večje kot jih bo povprečen uporabnik na cesti kadarkoli srečal. Če bi bilo tako "cool" zadet iealen navor bi vsi skakali še z moment ključem popravljat v boksih!
grin1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Sej konc koncev je tist moment ključ pokazatelj tega, al se enmu fučka, ali pa ne.
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
136
18
18
Citat:
Uporabnik Corvette pravi:
A tole?
31a3Uuu7YgL._SX355_.jpg


To je samo zaščitna oz. estetska kapica, po njo pa tapravi vijak.


To da, hvala. Nisem vedel da je iz plastike. Potem ne bo težko to dol dobiti.