Pa vi pametnjkoviči veste da obstajajajo "torque limiter" nastavki za udarne vijačnike, ki so natančni na ravni par nm (zagotovo bolj kot moment ključi ki jih rabi raja in zagotovo precej bolj kot pa se rabi natančnosti za vijačit kolesa)? V letu 2017 ja ne mislite da obstaja edini pravi način za nastavitev momenta zatezanja, tako da se uporabi ročni moment ključ.
Pa BTW tistim ki odpadajajo serijska kolesa, v precej navodilih za vozilo (velja tudi za traktorje, quade ipd.) je včasih pisalo da je treba zategnjenost vijakov vedno preverit po par km vožnje in pa pri daljšem nemenjavanaju vijake odpustit in ponovno zategnit.
Glede masti. Največja napaka je ko se montira na/v rjasta platišča/diske/vijake in rja s časom razpade kar potem povzroči luft kar peivede do odvijanja vijakov. Če so vijaki, diski/bobni in platišča čisti rje potem se vijak ne bo odvil .. če pa niso se pa lahko bo. In glej ga šment kaj najbolj pomaga proti temu da se nabira mm ali dva rje povsod ... jebena mast!
Verjamem da alter populacija ki prinese tepih s sabo k mehaniku zato da kleči ob avtu in kaže majstru na mm točno kje naj podstavi dvigalko vsega tega ne ve. A štango s katero vulkanizer tlači gume na vaša prečudovita platišča tudi podložite z svilenim robčkom?
Skratka first word problems ali kako je avto postal vaš gospodar!