Eeehm - saj moment ključ pri zategovanju služi predvsem temu, da niso preveč zategnjeni ter posledično “pretegnjeni” in s tem v nevarnosti da počijo.
Frajarim? Kje se v tej temi frajarim? Ker če je frajarjenje dejstvo, da brez moment ključa privijem VSE vijake (ne le varnostnih), potem si preberi komentar mr_-jaCitat:
Uporabnik Roberto pravi:
Drugače pa @MTL... če se že frajariš da brez moment ključa priviješ varnostni vijak ga moraš toliko da vseeno potrebuješ silo da ga odviješ...
Brez sile? A se ti zdi, da bi odprl to temo, če bi to držaloCitat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne pa da ga odvijačiš brez sile...
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Narobe zastopiš. Varovalni vijaki se ne zapajkajo z mašino, temveč jih vedno jaz ročno dam noter, potem pa z roko in ključem za vijake privijačim toliko kot menim, da bo dovolj.
Glede na to, da do sedaj v več desetletjih nisem izgubil še NOBENEGA vijaka (ali da bi bil odvijačen) , si mirno upam trditi, da se ne rabiš obremenjevat z mojimi vijaki. Jaz se namreč ne. Pa ne zato, ker bi bil bedak, temveč zato, ker so ustrezno zategnjeni.
Se bom še enkrat citiralCitat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ker si toliko advanced lahko sam sebe kontroliraš z moment ključem; koliko moraš pritegniti vijak z občutkom da ustreza 130Nm, kolikor je ponavadi priporočilo.
Morda sem pa res uber Alteraš voznik, ki celo zna ustrezno (aja, ni točno na tisočinko Nm ustreznoCitat:
Uporabnik mtl pravi:
Na začetku sem uporabljal moment ključ, sedaj ga ne rabim več, temveč zategnem z občutkom v roki.
A pa uporabljaš moment ključCitat:
Uporabnik Roberto pravi:
Jaz vedno sam vijačim kolesa in največji problem mi predstavlja premontaža če je bilo vozilo vmes na servisu in so s pištolo vijačili platišča kar počez...
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
ksz
Tolk za povedat cez mtl, kaksno pa je bilo zivljenje v domacih garazah pred moment kljuci v Lidlu?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sam vedno varovalni vijak ročno privijačim in to z minimalno silo, tako da so kot novi...
Pojma nimam, kako mi je uspelo ga izgubit, ker sem ga vedno dal v mesto v rezervni gumi.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
P.S.: mene recimo že več let prijemlje, da bi nehal avto vozit k vuilkanizerju. Pa ne zaradi šravfanja, ampak zato, ker vedno na pamet dviguje avto v luft, in se niti slučajno ne potrudi pogledat, kje v pragu je mesto za dvig
Spoštovani gospod kalbo.Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sam vedno varovalni vijak ročno privijačim in to z minimalno silo, tako da so kot novi...
Pojma nimam, kako mi je uspelo ga izgubit, ker sem ga vedno dal v mesto v rezervni gumi.
Napisal je tole.... in potem sem ga vprašal, če se slučajno vozi s premalo zategnjenimi vijaki je začel pa srat.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
P.S.: mene recimo že več let prijemlje, da bi nehal avto vozit k vuilkanizerju. Pa ne zaradi šravfanja, ampak zato, ker vedno na pamet dviguje avto v luft, in se niti slučajno ne potrudi pogledat, kje v pragu je mesto za dvig
naj te ne skrbi preveč, če maš avto z navadnim pragom je od začetko do konca povsod dovolj močno in če bo na roki guma ni poškodb. Če maš pa novodobno plastično čudo pa itak drugje kot na predvideno mesto ne more podložit brez, da plastike lomi.