Pravilno. To je namreč danes osnovna stvar pri dostopu do javnih površin.Citat:
Uporabnik sass pravi:
razlog? brv nima klančine za invalide.
Pravilno. To je namreč danes osnovna stvar pri dostopu do javnih površin.Citat:
Uporabnik sass pravi:
razlog? brv nima klančine za invalide.
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Torej, @mtl, če prav razumem, ni krivda in težava na strani vzdrževalca, ki je desetletja puščal most propadati, pač pa na strani inšpektorice, ki noče svojega imena v dosjeju morebitne žrtve mostu?
Jaz pravim, več takih inšpektoric in inšpektorjev.
Citat:
dve poročili Zavoda za gradbeništvo sta namreč pokazali, da mostu ne grozi zrušenje že pod težo pešca, pač pa prenese težo triosnih tovornjakov s 30 tonami obtežitve. Po ugotovitvah zavoda so v dobrem stanju tudi temelji oziroma stebri mostu. Prav na podlagi tega je rudarski inšpektor spet dovolil prevoz soli prek mostu, ki so jo v vmesnem času peljali z ladjo do portoroških skladišč.
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
morda se pa tako znižuje vrednost solin in bo nekdo odkuil od telekoma po smešni ceni...
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Tisti strokovnjaki ... če bi se most vseeno zrušil, bi odgovarjali? Ali bi bila spet "država" kriva?
glej, jaz v bistvu poznam le eno plat zgodbe in to je tisto od zaposlenih v krajinskem parkuCitat:
Uporabnik keber pravi:
Potemtakem je krivda na projektantu?