Kdaj bodo uradniki osebno odgovorni za neupravičen

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik sass pravi:
razlog? brv nima klančine za invalide.
Pravilno. To je namreč danes osnovna stvar pri dostopu do javnih površin.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.813
555
113
42
povsod malo
Hmm so pa mostovi, ki so še bolj v k recimo tisti medvoški čez železniško progo in še en v katastrofalnem stanju od njega padajo kar kosi betona gre pa čez železniško progo v Radovljici skratka če skrajšam čez oba se lahko pelje do 30 tonc brez panike pa sta oba strateško pomembna eden od njiju se podre na progo pa smo dobri s povezavo z avstrijo čez karavanke za par mesecev.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
običajno se v takem primeru izda začasno uporabno dovoljenje in postavi rok za odpravo nepravilnosti, ne pa kompletno zapre.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.534
855
113
Torej, @mtl, če prav razumem, ni krivda in težava na strani vzdrževalca, ki je desetletja puščal most propadati, pač pa na strani inšpektorice, ki noče svojega imena v dosjeju morebitne žrtve mostu?

Jaz pravim, več takih inšpektoric in inšpektorjev.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Torej, @mtl, če prav razumem, ni krivda in težava na strani vzdrževalca, ki je desetletja puščal most propadati, pač pa na strani inšpektorice, ki noče svojega imena v dosjeju morebitne žrtve mostu?

Jaz pravim, več takih inšpektoric in inšpektorjev.

Citat:
dve poročili Zavoda za gradbeništvo sta namreč pokazali, da mostu ne grozi zrušenje že pod težo pešca, pač pa prenese težo triosnih tovornjakov s 30 tonami obtežitve. Po ugotovitvah zavoda so v dobrem stanju tudi temelji oziroma stebri mostu. Prav na podlagi tega je rudarski inšpektor spet dovolil prevoz soli prek mostu, ki so jo v vmesnem času peljali z ladjo do portoroških skladišč.

Vse, kar je treba vedet.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
397
83
Kras
www.mtl.si
Spregledal si eno stvar (bistveno). Sporna ni prva odločba (čeprav tudi tukaj je zadeva po mojem mnenju najmanj čudna: en dan se vozijo čez 10+ tonski tovornjaki, drugi dan je pa most nevaren tudi za pešce in kolesarje), temveč zavrnjena pritožba. Ob tem, da so most statično preverili strokovnjaki in izvedli praktičen preizkus z 10+ tonskim tovornjakom, ki je pokazal, da je most popolnoma varen za tako uporabo. Žal ostro oko inšpektorice tega ni zaznalo.

PS: če se prav spomnim, ugani kdo bi moral vzdrževati most? Ja, država. Fajn, ne?
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.534
855
113
Država je širok pojem. Konec koncev, država ima denarja dovolj. Samo da ga za napačne stvari - zato, ker lahko. Če bi inšpektorji pečatili nevzdrževane stavbe, zapirali luknjaste cestne odseke in delali podobne stvari, bi se bodisi standardi sprostili (bi si nalili čistega vina, da drgo plačujemo za nič) ali pa bi se denar prerazporedil tja, kjer je (bolj) potreben.

Tisti strokovnjaki ... če bi se most vseeno zrušil, bi odgovarjali? Ali bi bila spet "država" kriva?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
397
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
morda se pa tako znižuje vrednost solin in bo nekdo odkuil od telekoma po smešni ceni...
zmaga.gif

Ugani, kaj se prodaja (oz. so vaaj govorice).
grims-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Tisti strokovnjaki ... če bi se most vseeno zrušil, bi odgovarjali? Ali bi bila spet "država" kriva?

načeloma se avtor poročila podpiše kot odgovorni projektant, torej nosi enako odgovornost, kot projektant novega mosta. kaj konkretno pa obsega ta odgovornost, ti težko povem, ker ne vem če se je v sloveniji že zrušil kak most zaradi napake projektanta. vem pa za primer, ko je IZS odvzela licenco za projektiranje nekemu projektantu, ker je večkrat presegel svoja pooblastila (podpisoval se je pod projekte, za katere ni imel ustrezih pogojev). in vem za primer smrtne nesreče na gradbišču, kjer je projektant prejel (simbolično) denarno kazen zaradi pomankljivega projekta, čeprav je bilo tukaj bolj ideja, da se najde nekega krivca in zadevo s čim manj škode spelje naprej.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Potemtakem je krivda na projektantu?
glej, jaz v bistvu poznam le eno plat zgodbe in to je tisto od zaposlenih v krajinskem parku
smile-1.gif

tako da niti ne vem, ali gre za šlamparijo projektanta, da brv nima rampe za invalide, ali je bila takšna izrecna želja naročnika. kar me je zmotilo pri tej zgodbi je le nagajanje inšpekcije za vsako ceno, namesto da bi iskali kompromisne rešitve.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.186
113
Obstaja Pravilnik o zahtevah za zagotavljanje neoviranega dostopa, vstopa in uporabe objektov v javni rabi ter večstanovanjskih stavb, ki govori o tem da mora biti vsak javni objekt dostopen invalidom . Če tega ni potem ni uporabnega dovoljenja. In krivda je seveda na projektantu ki bi moral to OBVEZNO vedeti. Je pa primer butast ampak kaj hočemo taka je zakonodaja.