PIC : Gledaš povsem narobe. Italijani so bili tako dobri, da so ti poslali kazen v enem od uradnih jezikov v naši državi. Angleščina to ni. To jim moraš šteti v plus. Če ti ne znaš uradnega jezika v RS, niso ravno oni krivi . Če bi poslali priseljencu z juga s slovenskim državljanstvom v slovenskem jeziku, pa bi se bunil, da tega ne razume.
Mene pri vsej sceni moti predvsem to, da naši organi delijo naše osebne podatke podatke z nekom iz tujine, ki dela izterjavo prekrškov po čudnih poteh, kolikor berem tu na alterju, dodaja še neke stroške h kaznim in podobno. Država bi morala ščititi svoje državljane.
Pri nas so pravkar naredili medijski pomp, da so uspeli pravno in tehnično urediti AMZS dostop do baze vozniških dovoljenj, da je lažje priti do mednarodnega vozniškega dovoljenja ... Me res zanima, če vse države EU slovenskim redarjem dajo podatke.
GDPR v tem primeru govori samo in zgolj o tem, da se mora zabeležiti, da je Italjanom nekdo v naši javni upravi posredoval tvoje podatke.Ne vem, če res pošljejo drugim v njihovih "svetovnih" jezikih. Dvomim.
Rekel pa bi, da je predvsem nekdo pri nas najprej kršil tvoje pravice, ko je dal tvoje podatke nekomu naprej za verjetno blažjo napako in pri tem ni preveril, kaj in kako bo on s temi podatki naredil. Kdor je dal tvoje podatke v tujino, je tudi odgovoren, kako so iz tujine nastopili do tebe. Ne more se te odgovornosti "znebiti" in prenesti na drugega. GDPR govori prav o tem.
Dvomim pa, da se bo kdo zasekiral zaradi tega. Razen, če bi se kaki Nemci upiknili v tako prakso.
Ali to lahko razumem, da se takih reči, kot bi jo moral plačati OT v Italijo, naša policija s tujcem sploh ne loti? Ali naše redarske slube sploh kaznujejo tujce, ki jih niso ustavili takoj na mestu prekrška?Policija pridobiva podatke prek omenjene točke v primeru prekoračitev dovoljene hitrosti, neuporabe varnostnega pasu, vožnje skozi rdečo luč, vožnje pod vplivom alkohola, vožnje pod vplivom mamil, vožnje brez zaščitne čelade, uporabe prepovedanega voznega pasu, nezakonite uporabe prenosnega telefona ali druge komunikacijske naprave med vožnjo.
Kaznujejo oz. začnejo s postopkom. Koliko jim uspe izterjati je pa vprašanje.https://www.zurnal24.si/slovenija/za-manj-kot-70-evrov-se-postopek-sploh-ne-zacne-323369
Danes že članek, kako naša policija dela v primeru tujih kršiteljev. Zadnji odstavek mi je denimo zanimiv:
Ali to lahko razumem, da se takih reči, kot bi jo moral plačati OT v Italijo, naša policija s tujcem sploh ne loti? Ali naše redarske slube sploh kaznujejo tujce, ki jih niso ustavili takoj na mestu prekrška?
En star avstrijski case evropskega sodišča je na temo, samo se ne spomnim točno. Vem samo da je imela policija na AC dva radarja v razmiku npr. 5km, pa je nekdo dobil kazen 2x, se pritožil na EU sodišču na to da je naredil "en kontinuiran" prekršek in ne dveh, pa so mu ugodili. Mogoče bi kazalo poskusit v pritožbi s čim na to temo, ampak za to rabi enega sposobnega odvetnika.znanec zapeljal v ZTL očitno in sicer 3x v15 minutah, je nekak delal krog in iskal parkirplac..Dobil domov 3x kazen. epiš.
Glede na izkušnje, ki jih opisujete tukaj na alterju bi rekel, da se tega EU sistema v naši okolici poslužuje samo slovenska policija. Ostale države gredo v izterjavo same ali preko odvetniških pisarn pri nas.Se sploh splača truditi, glede na to da kazen pobere država kršitelja?