Kateri mali avto naj kupim clio/polo/yaris/corsa

slr

Pripravnik
30. jun 2008
183
2
18
Kupujem mali avto 10000-12000 eur, nov ali do 2 leti star, do 50000 km še v garanciji.
Zahteve: bencinski motor 80-100 konjev
delal bom 10000 km letno pretežno kratke vožnje 5km dnevno 2x letno na morje oz smučanje
5 vrat, srednji rang opreme, vozil se bom sam in s punco.
kupujem za daljše časovno obdobje do 10 let
iščem zanesljivost, kakovost nizke stroške vzdrževanja, nizka poraba, udobje...

Odločam se med: Renault Clio, VW Polo, Opel Corsa, Toyota Yaris, Kia Rio...

Vsak ima neke prednosti in slabosti noben ni popoln.

Najbolj me zanima če so novi 3 valjni motorji o.k., (Clio) ali je boljši TSI motor (Polo, Fabia), ali je boljši navaden 4 valjni motor brez turbine (Yaris)
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Danes me je dvakrat obvozil novi i20.

Samo omenim, da ne bo odločitev prelahka
grims-1.gif
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Imaš denar pa ne veš kaj izbrat
shocked-1.gif
greš vse testirat in se čez par dni odločiš, vseeno je kaj vzameš glavno da se udobno voziš.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Moj glas gre za Clio-ta. Daleč najbolj ugoden med temi, ki si jih naštel. Serijska oprema pri expression je tako rekoč popolna imaš navigacijo na velikem na dotik zaslonu, Tempomat, omejevalnik hitrosti, prostoročno telefoniranje prek bluetootha, ..... Če pa izbiraš med motorji pa toplo priporočam 0.9 TCE(90 PS), ki nudi veliko večji užitek med vožnjo kot recimo 1.2 16v motor. tako opremljen Clio bi moral biti nekje v mejah med 10.000 - 12.000 EUR. Podobno opremljeni nemški tekmeci s škodo na čelu so mucho dražji sploh če izbereš motor,ki ni osnovni. 0.9 TCE je kvaliteten motor in zaenkrat ni nekih znanih serijskih napak. Poraba pa je odvisna od šoferja in načina vožnje in lahko znaša med 5.5 do 9l.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.915
2.321
113
za šankom
od malih avtov kar sem jih vozil mi je daleč najbolj ugajal F500,samo to je manjša zadeva kot zgoraj omejeni,če bi izbiral oblikovno bi vzel clia ali kio,če bi geldal motorizacijio potem polo TSI,kot so rekli pojdi se vozit pa vzemi akr ti najbolj paše,konec koncev se boš ti s tem prevažal in ne uporabniki kateri ti bodo svetovali.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
ksz

najprej sam naredi selekcijo in seznam skrajšan na tri do štiri modele - ker B-segment je res poln in izbira "med vsemi" je preveč za forum.

Strinjam se z izbiro moči.

PS: čisto sveža Mazda 2 še ni bila omenjena - da ti še malo otežim zadevo
evil.gif
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Tudi moj glas za Cliota...ga ravno nabavila žena, 10.300 EUR z veliko opreme v opremi expression , 1.2 bencin, touch zaslon, bluetooth, tempomat, navigacija, 4 zimske gume, 4 leta brezplačnih servisov - tisto kar je predvideno po servisni knjižici, 4 leta garancije, gratis zavaronje za prvo leto.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.651
113
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Danes me je dvakrat obvozil novi i20.

Samo omenim, da ne bo odločitev prelahka
grims-1.gif

Jaz bi počakal na pomlad...pride nov 1.0 Turbo z 120KM
smile-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Prvo serijo motorjev je itak najboljše za kupit. Potem pa se mehaniki učijo kako in kaj. Sam nikoli več ne kupim butičnega avtomobila, ker so potem problemi pri nabavi rezervnih delov. Če jih že dobiš so dragi ko žafran. Plus tega hyundai in Kia in kar je še takih znamk modele spreminjajo vsako leto tako da se recimo človek sploh ne spomni kako je izgledal hyundai razreda clio leta 2012.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
ksz

Bohve kako se bodo obnesli ti mali turbo motorji dolgoročno z veliko jajcanja po mestu in vglavnem kratke vožnje
confused-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.915
2.321
113
za šankom
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Prvo serijo motorjev je itak najboljše za kupit. Potem pa se mehaniki učijo kako in kaj. Sam nikoli več ne kupim butičnega avtomobila, ker so potem problemi pri nabavi rezervnih delov. Če jih že dobiš so dragi ko žafran. Plus tega hyundai in Kia in kar je še takih znamk modele spreminjajo vsako leto tako da se recimo človek sploh ne spomni kako je izgledal hyundai razreda clio leta 2012.

ja itak ker tovarne in inženirji takoj isti dan dajo motor v avto ko ga razvijejo brez testiranja
bonk.gif

vsi motorji predno pridejo v množično uporabo naredijo kar nekaj milijonov kilometrov v laboratorijih,poligonih...
pa kar se i20 tiče je na trgu bil od leta 2009 in je šele sedaj prišel nov model.torej celih 6 let kasneje,tako da ta o vsako leto novem modelu tudi ne pije vode.butični model?pa ja nisi imel ferrarija ker 99% novih avtov ki jih lahko kupiš v SLO je daleč od tega da bi bili butični
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.915
2.321
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
ksz

Bohve kako se bodo obnesli ti mali turbo motorji dolgoročno z veliko jajcanja po mestu in vglavnem kratke vožnje
confused-1.gif

ti motorji in avti itak niso narejeni da bi dosegali 300k km