jaka33 - gume same ne skrajšajo dobo ležaja, tudi če so bolj nizkoprofilne, napačen ET pa lahko veliko vpliva. Pri ET greš lahko do 5 mm v odstopanje od tovarniškega, ostalo so že oreng obremenitve na ležaj zaradi odmika prijemališča sile od vpetja... SKF so ena najkvalitetnejših firm in z pravilno vgradnjo in ostalimi priporočili zdržijo ležaji bp 200.000 km - pravkar zamenjal svoj ležaj in so bile naležne površine kot nove, kroglice prav tako. Znak obrabljenega ležaja je luščenje površin. Ko prešaš ležaj v pesto NE SMEŠ obremeniti ležaja preko notranjega obroča ker se sila prenaša preko kroglic in radialni ležaji ne prenesejo aksialnih obremenitev!! Sicer pa bi moral vsak mehanik to vedet. Pravtako so vsi ti ležaji zatesnjeni kar pomeni da semeringa na vsaki strani zadržujeta mast notri in poškodba pri vgradnji lahko pomeni vnos nečistoč in imaš spet pizdarijo. Ampak najprej bi preveril ET, je pa tudi lepa možnost da so luknje uničile ležaj..