Kateri karavan do 22k?

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Torej...nabavlja se služben avtomobil, ki se bo vozil tudi privat. Obvezno mora biti karavan in obvezno nov. Na žalost testni ne pridejo v poštev. Absolutna meja je pri, za današnje čase kar skromnih, 22.000€. Dela se cca 40.000 km letno, tako da bi dizel bil edina smiselna izbira, vendar se zatakne pri ceni. Zaradi tega sem pripravljen vzeti tudi bencinarja, ampak ne 1l mlinčka.

V ožjem izboru so bili Škoda Octavia, Seat Leon, Opel Astra in Hyundai i30. Zaradi cene je odpadla Octavia. Zaradi nezmožnosti dobave je odpadla Astra. Ostaneta torej Leon in i30. Trenutno imam na mizi ponudbo za Leona Style, 1.5 TSI (130 konjev) za cca. 21,5k in i30 Premium 1,5 turbo (160 konjev) za 22k. Oboje iz zaloge. Ima kdo izkušnje s katerim izmed njih? V obeh sem le sedel, ne pa se tudi peljal, ker testnega ni imel nihče na razpolago.

Glede Leona imam eno veliko zamero in sicer to, da v tej opremi nima sprednjega sredinskega naslona za roko. To mi je nekako nepredstavljivo...nikoli še namreč nisem imel avtomobila brez tega in pri avtomobilih, ki sem jih preljal in tega niso imeli, sem to zelo pogrešal. Me pa zanima, ali je kdo testiral te Seatove "Eco LED" žaromete? A je to za kaj, ali so v praksi to le bolj bele halogenke? Trenutno imam xenon in ne bi rad šel nazaj na neke brljivke...

Glede i30 me pa...iskreno povedano...najbolj moti to, da je Hyundai. Pa vozim Japonca zadnjih 7+ let, ampak glede Korejca imam še vseeno nek predsodek. Kljub temu, da gre verjetno za najbolj evropskega od Korejcev. :) Opreme je dovolj, motor je vsaj na papirju OK, nimam pa pojma, kako se dejansko pelje. Kakšne izkušnje? Me pa tudi pri i30 zanima, če je kdo testiral njihove LED žaromete? Zelo mi je namreč čudno, da imajo ročno nastavljanje višine snopa. Zdaj ali luči tako slabo svetijo, da ne rabijo imeti avtomatike, ali pa je to le en način varčevanja?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.780
113
tu si gotov kakšna opimpana oktavija, golf, pa mogoče še kak francoz, opel... bogo je to. bogo.

mogoče kaj dve leti do 3 leta staro tik pred prešo? to ti ne diši? tak smo mi passata kupli za 24k€, malo kmjev, dobro opremljen, tankamo vozimo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Jaz pa ne razumem tega da služben avto mora biti absolutno največ 22k €, v isti sapi pa pišeš, da se bo delalo 40k km letno. Potem pa še razmišljaš da bi zaradi budgeta šel na bencinarja.

A pri vas v firmi ne znate avto ocenit glede na celotne stroške za to kilometrino?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Jaz pa ne razumem, da na preprosto vprašanje ne znate preprosto odgovorit.

Hyundaia sem vozil ko večina še ni slišala za drugo kot to da je zjebal Jugota v ZDA. Izdelava takrat solidna, mašina OK. Torej je to zadnje kar bi me motilo. Do Seata nimam odnosa; bi pa dal oba z vso opremo eden zraven drugega in črtal skupno opremo, kar ostane bi odločalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in ales85

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
tu si gotov kakšna opimpana oktavija, golf, pa mogoče še kak francoz, opel... bogo je to. bogo.

mogoče kaj dve leti do 3 leta staro tik pred prešo? to ti ne diši? tak smo mi passata kupli za 24k€, malo kmjev, dobro opremljen, tankamo vozimo.
O Octaviji in Golfu za ta denar ne morem sanjat. Pred letom ali dvema ja, takrat so se dobri Golfi dobivali za ta budget...danes pa pač ne. In avto mora biti nov.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ne vem zakaj vprašanje, odpreš avto.net in dobiš peščico zadetkov, začneš klicat kaj imajo sploh na zalogi in pač vzameš tisto kar je sploh mogoče izbrati. Če želi avto v nekem doglednem času, ne bo imel kaj izbirat, oz. ko bo imel tista dva kandidata naj pa pride nazaj na forum vprašat.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Jaz pa ne razumem tega da služben avto mora biti absolutno največ 22k €, v isti sapi pa pišeš, da se bo delalo 40k km letno. Potem pa še razmišljaš da bi zaradi budgeta šel na bencinarja.

A pri vas v firmi ne znate avto ocenit glede na celotne stroške za to kilometrino?
Budget je trenutno postavljen še iz časov, ko so cene avtomobilov bile normalne. Kot sem prej omenil...dve leti nazaj si za 22k dobil kar spodobne avtomobile. Tankam pa itak jaz sam, goriva ne plača firma, tako da glede tega se oni ne sekirajo preveč.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Potem bi se pa moral ti

V glavnem a.net vrne:
Kia Seed SW
Opel Astra
Renault Megane
Peugeot 308 SW
Ford Focus
Toyota Corolla Hybrid

Moj glas gre itak Toyoti, ker je edini avtomatik in dela.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Ne vem zakaj vprašanje, odpreš avto.net in dobiš peščico zadetkov, začneš klicat kaj imajo sploh na zalogi in pač vzameš tisto kar je sploh mogoče izbrati. Če želi avto v nekem doglednem času, ne bo imel kaj izbirat, oz. ko bo imel tista dva kandidata naj pa pride nazaj na forum vprašat.
Ne vem, če si slučajno uspel prebrati moj otvoritveni post...glede na odgovor mislim, da ne. Vprašanje je dokaj konkretno... Hyundai i30 s kar nekaj opreme in spodobno mašino vs Leon z malce manj opreme in tudi malce švohnejšo mašino?
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
OK, bom v upanju na bolj usmerjeno nadaljevanje debate še enkrat pojasnil... Domačo nalogo na avto.net sem naredil. Glede na vse kriterije, izmed katerih je kar pomemben tudi dobavljivost avtomobila v doglednem času (beri hitreje kot v treh mesecih) in osebne preference (zaradi katerih so recimo izpadli Kia, Megane, Focus in Peugeot) so ostali Octavia, Leon, Astra in i30. No...Astra je tudi nedobavljiva, tako da ostanejo le trije. Octavija je izven budgeta. Ostaneta i30 "Premium" 160 konjev in Leon Style 130 konjev. Kaj izbrati? Izkušnje?
 

Master_of_Disaster

Pripravnik
20. okt 2008
321
22
18
Pri Leonu ti predlagam, da greš na vsaj kratko testno furo pred nakupom, da vidiš če ti položaj za volanom ustreza. Pri meni je Leon odpadal zaradi čudne postavitve povezovalnega dela med zgornjim in spodnjim delom armaturke, ki sem ga stalno butal s svojim desnim kolenom (npr. Golf ima omenjeni del na sovoznikovi strani, Octavia pa ima precej manjši povezovalni del na obeh straneh armaturke.

Glede LED luči pa gre za osnovno verzijo LED pri Seatu, torej brez kakršne koli dinamične prilagoditve snopa svetlobe. Po izkušnjah pri drugih znamkah vseeno boljše kot klasične halogenske luči.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Samo za preveriti je, da ni tako kot pri Focusu. Osnovne LED so samo kratke, dolge so še vedno halogenske.