Zanesljivost novih PSA 1,5 BlueHDI motorjejev

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
43.442
5.142
113
Off topic: za dodatno opremo rezervne gume sem čakal 3 mesece (ena štanga z vijakom in dvigalo z ključi).
.

Ok....lahko da si imel pač slabe izkusnje kje znjimi...ampak kaj ima ta guma veze stem?

Je pač opcija za katero se 99% userjev več ne odloči in jo zato noben v EU nima več na lagerju....in pač traja! Slime paket z kompresorjem bi pa dobil v 2-3h dneh....!

Pri Kii smo rabli par dni in en zajeb da smo sploh prišli do pravega kita z rezervni gumo.....ker uradno ga ni bilo za nabavit..lahko bi rekli bp iebi se ni varjante....pa je stranka tolk časa težila in čakala skoraj pol leta da je prišel dimenzijsko pravi kit.

Če je bila guma prava....pa škatla za ta model ni bla (da bi pasala v prtljažnik)
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.754
1.326
113
Celje
Prav neverjetno kake kante za smeti so stellantisovi motorji
Pa ne samo motorji. Še gume so v kur.cu. Priletiš v neko luknjo na cesti in takoj presekano :)
Še dobro, da sem pred leti čakal par mesecev na to famozno rezervno kolo, da sem ga sedaj lahko stestiral.
IMG_7464 – srednji format.jpeg
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
10.484
1.779
113
Da ni kaka taka fora.....

"Poleg tega ima Linglong tudi težave s srbsko tovarno, kjer naj bi že med gradnjo kršili okoljske in socialne standarde, predlani pa naj bi bilo podjetje obtoženo resnih kršitev človekovih pravic in trgovine z ljudmi." :oops1:

Ko greš v BMW muzej in na vseh avtih (častna izjema je bil e30 m3) vidiš Hankookove gume, ti niti na smeh ne gre več...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.658
2.003
113
Na kitajcih imamo Atlas, ki je nek del koncerna Linglong. So čisto ok, profil je kopija Pirelija....
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.910
1.363
113
Titograd
Gume ne, original alufeltna pa mi jeb v 5 letih oksidirala in je začela "guma" puščat
Original na 3008, ona črna z poliranimi kraki? Bratu enako, po 5 letih je to polirano vse zlupano dol. Eno zimo pri prvem lastniku so bila vožena, brat jih da če zimo dol in očisti, ni pomagalo. Enostavno, krš.

To da pa VAG daje na avto za 50k€ neki linglong čangšlang gume pa je sramota. Profil gor ali dol, ko enkrat probaš voziti ali reševati kritično situacijo z tako zanič gumo, ni šans da še to imaš gor. Že pri zaviranju v mokrem je razlika v zavorni poti po nekaj metrov. GY, Dunlop, Fulda, Michelin, Pirelli, Continental, pogojno kak Vredestein, Kleber, Nokian, že klinčevega Kumha ne dam več na avto ker je na mokrem takoj od novega bila drsalnica...

Vse možne varnostne asistence v avtu, edini stik s cesto pa guma kvalitete jugoslovanski Tigar :bonk: