Rdeči avto je v prednosti, ker se že pelje po krožišču. Tu ni dileme.
Sin, ki pravkar dela izpit, trdi, da je prava pot rdeča: takoj na zunanji pas, ko si mimo uvoza ,na katerem je modri avto. Tako ga je naučil inštruktor.
Jaz pa trdim, da je prava pot zelena: kolikor dolgo je možno, naj rdeči ostane na notranjem pasu, zato da omogoči modremu (in koloni, ki se začne nabirati za njim) čim prejšnjo vključitev v krožišče. Izhod rdečega ne bo problem, saj je modri komaj speljal, torej bo rdeči dovolj spredaj pred modrim, da bo lahko varno zapustil krožišče.
Če pa modri že spelje in je dovolj hiter (ali pa tudi prehiter), se pa razvrstita po sistemu zadrge, oz. rdeči spusti modrega prvega na ta izvoz.
(Situacija, ko bi modri zapeljal ven na kakem drugem izvozu, tukaj nima nobenega vpliva.)
Že mogoče, da bo moral sin na izpitu peljati po rdeči poti (pač pravila CPP. če so res taka.).
Ima kdo kak bolj tehten argument proti zeleni poti? (zdravapamet.press)
Sin, ki pravkar dela izpit, trdi, da je prava pot rdeča: takoj na zunanji pas, ko si mimo uvoza ,na katerem je modri avto. Tako ga je naučil inštruktor.
Jaz pa trdim, da je prava pot zelena: kolikor dolgo je možno, naj rdeči ostane na notranjem pasu, zato da omogoči modremu (in koloni, ki se začne nabirati za njim) čim prejšnjo vključitev v krožišče. Izhod rdečega ne bo problem, saj je modri komaj speljal, torej bo rdeči dovolj spredaj pred modrim, da bo lahko varno zapustil krožišče.
Če pa modri že spelje in je dovolj hiter (ali pa tudi prehiter), se pa razvrstita po sistemu zadrge, oz. rdeči spusti modrega prvega na ta izvoz.
(Situacija, ko bi modri zapeljal ven na kakem drugem izvozu, tukaj nima nobenega vpliva.)
Že mogoče, da bo moral sin na izpitu peljati po rdeči poti (pač pravila CPP. če so res taka.).
Ima kdo kak bolj tehten argument proti zeleni poti? (zdravapamet.press)