Citat:
Uporabnik hovi pravi:
v bistvu ne vem, če imaš čisto prav...ta siemens telefon o katerem sem govoril, je v bistvu pravi IP telefon in se priklopi na modem v Ethernet vhod in ne v Tel 1 ali Tel 2. Ima pa poleg voip še en analogni vhod, tako da ga lahko priklopiš tudi v Tel 1 ali Tel 2 preko analognega kabla in imaš dve številki na tem telefonu. iz VOIP kličeš tako, da samo na kratko stisneš tipko kliči, iz "analognega" pa kličeš tako, da tipko kliči za malo dlje časa držiš. pri dodatnih slušalkah pa si sicer dosegljiv na obe številki, vendar lahko kličeš le iz VOIP. govorim pa to za siol, pri drugih ponudnikih kolikor vem ni možna "prava" voip telefonijaCitat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
ne, to ni mogoče. na enem ip telefonu lahko imaš samo eno številko, se pravi, da moraš imeti na vseh slušalkah isto številko. lahko pa si kupiš še dodaten IP ali analogen telefon in ga uporabljaš z drugo številko. tako so mi vsaj rekli na centru za pomoč naročnikom pred kake pol leta, ko sem bil sam pred enakim problemom. čeprav v bistvu ne vem točno zakaj se to ne bi dalo, ker telefon omogoča do 6 VoIP računov.
Ker ne gre za VoIP tenologijo!
Ta kvazivoip je v bistvu toliko voip kot klasična analogna linja ... do centrale gre voip (oz. v digitalni obliki), ki je v tem primeru uporabnikov modem, naprej pa lepo v analogni tehnologiji. Po eni analogni liniji gre pa od zmerom lahko samo ena številka ...
Pri klasični analogni linji pa gre voip do centrale in tam naprej spet analogno ...
Skratka, če rabiš dve številki rabiš (govorim recimo za siol) dva analogna kabla, ki prideta iz modema (seveda moraš imeti naročeno drugo tel. številko). Na ta dva kabla prikjučiš dva tel. aparata, in vsak aparat ima svojo številko. Obstaja pa tudi alternativa, to so aparati ki imajo DVE analogni vhodni liniji in znajo "simulirat" centralo .. ampak vse to pride več kot pa ISDN prikjuček.
Pa ti še kar vstrajaš...
Ti misliš, da boš telefon kar priklopil na en port na tvojem ruterju in VIOLA ::: zadeva bo delala.
Pa ti povem da nebo. Ker za to rabiš IP Call Managerja, ali kako drugo IP centralo. Potem rabiš ponudnika IP telefonije, ki jih v sloveniji ni ravno veliko. Plačeveat moraš za vsako externo številko posebej (internih lahko imaš v odvisnosti od centrale, konfiguracije itd..).
Če imaš vse to potem ok. Če pa nimaš, pa mi malo bolj obrazloži, oziroma dodaj kakšen dokument/film/bližnjico kako si predstavljaš da bo zadeva delovala. Namreč pri nas se dogovarjamo za upgrade telfonije in prav zanimiv bi mi bil podatek če bi lahko zadevo rešil za par EUR/uporabnika. Šef bi mi bil zelo hvaležen če bi mu lahko predstavil kako poceni opcijo.
Nazadnje urejeno: