Marketing, ki cilja na podzavest človeka naredi svoje. Fotkiči so še vedno tako tako, za gledati na telefonu ali manjših ekranih čisto ok, ko pa daš na nek večji ekran, so pa slike videti boge.
Se pa strinjam, če bi se človek bolj ozrl vase in si rekel, telefon imam za klice/sms/mail/ malo neta in socialnih omrežij za nekatere, igrice bom igral na PC-ju in hitro prideš do zaključka, da telefon srednjega ranga čisto ok zadosti potrebe, tistih 500 eur razlike pa bi lahko potrošil za kaj drugega.
Samo kaj, eni se imajo za hard userje, čeprav to niso, ampak samo visijo na telefonu preveč časa, drugim je statusni simbol, tretjim ... in tako se flagshipi prav dobro prodajajo, proizvajalci pa služijo v nebo. Smo pač potrošniška družba in težko se je boriti proti temu, je kot vsaka druga odvisnost, samo najmočnejši zmagajo oziroma premagajo odvisnost.
Se pa strinjam, če bi se človek bolj ozrl vase in si rekel, telefon imam za klice/sms/mail/ malo neta in socialnih omrežij za nekatere, igrice bom igral na PC-ju in hitro prideš do zaključka, da telefon srednjega ranga čisto ok zadosti potrebe, tistih 500 eur razlike pa bi lahko potrošil za kaj drugega.
Samo kaj, eni se imajo za hard userje, čeprav to niso, ampak samo visijo na telefonu preveč časa, drugim je statusni simbol, tretjim ... in tako se flagshipi prav dobro prodajajo, proizvajalci pa služijo v nebo. Smo pač potrošniška družba in težko se je boriti proti temu, je kot vsaka druga odvisnost, samo najmočnejši zmagajo oziroma premagajo odvisnost.