DJI se v osnovi zanaša na GPS. Za višino, smer, return to Take off point itd. Naslednji v vrsti je kompas, ki pomaga GPS-u. Oba si z svojo folijo motil, vendar očitno ne dovolj. Ko odpovesta oba, dron preklopi v ATT mode oziroma attitude hold - z notranjimi giroskopi skuša obdržat naklon, v katerem si ga pustil. Ta nači je priljubljen med racing droni, nikakor pa ne na DJI ali ostalih video dronih.
Če na telefonu izklopiš GPS, potem se ti zelo hitro zgodi, da ob pritisku funkcije Return Home (in ne Return to Take off) dron lepo odleti pa-pa, ker sploh nima tvoje lokacije. Imaš številne primere tega.
Z drugimi besedami - vseeno je, če ti narediš 10m nad tlemi in v vidnem polju 20m krog, ker ko se mu bo čez alu folijo odfookalo, bo dron šel. Pa mu lahko samo mahaš. Teh primerov ni malo, pravzaprav jih je zelo veliko - folk ne počaka na zadostno število satelitov (min 7,8) ali pa ne naredijo re-kalibracje kompasa in/ali giroskopov, ko jih dron na to opozarja.
Glede modre cone - to označuje 5km pas od referenčne točke letališča in tam tako ali tako sploh ne smeš leteti (razen v posebnih primerih). In čisto možno je, da unlock DJI-u da Agencija za letalski promet na osnovi njihovega zahtevka.
Zato še enkrat - letenje z folijo oblepljenim dronom, ki se hudo močno zanaša na GPS in kompas v neposredni bližini letališča, je zelo neodgovorno, neumno in nevarno početje. In to prihaja iz ust nekoga, ki se mu 90% pravil z droni in UAV letali zdi čista bedarija in jih redno kršim, ampak NFZ pa dosledno spoštujem...