Kateri avto je to?

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Uuu fak, hvala ti za to stari, res sem se zamislil!
smile-1.gif
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Kaj ti ni jasno, bmk za renault, gre se za to da maš napačno predstavo o tem. Zgleda si še najbolj k srcu ženeš sam, drugače se ne bi oglašal na vsak post.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tale prispevek ogromno pove o varnosti te generacije lagune. Verjetno je posedica smrti otroka nepripetje z varnostnim pasom. RIP.
frown-1.gif


Tudi če bi bil v nesreči udeležen podaljšek nečesa Audi z blatniki iz aluminija ali karbona, bi bil rezultat enak. Plastični blatniki = nevaren avto!
crazy1.gif


https://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Kaj ti ni jasno, bmk za renault, gre se za to da maš napačno predstavo o tem. Zgleda si še najbolj k srcu ženeš sam, drugače se ne bi oglašal na vsak post.

Ne lagat da ti je vseeno, če pa vsi vemo da ti ni. Oglašam pa se na vsak post zato ker vsakič ko se oglasim se še bolj jezite, jaz pa uživam v tem ko vidim da se nek bedak jezi zaradi tega ker ima nekdo drug pač drugačno stališče od njega
zmaga.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Zanimivo kako se pri modusu razletijo šibedahi
smile-1.gif


Razletijo se natanko tako, kot se morajo, na deset tisoče nenevarnih koščkov stekla.

Je pa zanimivo to gledat, glede na to, da je zadnje leta folk ruknjen na steklene strehe v avtih. Steklo pač ne zdrži prav velikih sil.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Kako se ti da delat norca iz uporabnikov v taki tragični temi?

No kot najbrž nisi dojel v tej temi ni nihče od uporabnikov svojec udeležencev v tej nesreči niti ni point te teme da bi kdo žaloval nad nesrečo temveč je point v tem, kaj se je zgodilo da je avtomobil tako zbit, kaj je temu botrovalo, kaj bi se zgodilo s primerljivimi avtomobili, če je to normalno itd.. Torej norca gor norca dol, se nihče ne norčuje iz situacije ampak to je zate očitno že pretežko
smile-1.gif
Po drugi strani pa te razumem če si žalosten ampak takšne nesreče se po svetu dogajajo vsak dan, tudi hujše in to je pač del prometa....
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Še dobro, da si NCAP zmišljuje ocene in jih podeluje po sistemu tvojega strokovnega opažanja
rolleyes-1.gif

Mi lahko kdo pojasni kako je s primerljivostjo teh ocen med razredi ? Recimo ce imam enega Polota in enega Passata, oba po 5 zvezdic, a je to primerljivo ali ne (torej ali bi ob enakem trku v obeh enako prezivel) ?

Spomnim se, da so v Motoreviji enkrat napisali, da je to primerljivo samo znotraj razreda (torej recimo Polo in Fabia, ne pa Polo in MB razreda E), ampak v cem je pa potem vrednost teh zvezdic, ce ne bi mogel dobiti absolutne primerjave med avti ?
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
NCAP testirajo tako, da avto zaletijo v stoječo oviro, ki se deformira (torej kot da bi se zaletel v parkiran avto). Testirajo s hitrostjo 64 km/h (upam, da se ne motim). Torej, če bi na cesti čelno trčil v nasproti vozeči avto (oba recimo vsak po 50 km/h), bi jo bistveno bolje odnesel težji avto (ob predpogoju, da imata oba avta enako št NCAP zvezdic). Vendar, če nekdo ne uporablja varnostnega pasu, ti vsa ta tehnika ne pomaga. Je pa Fifth gear tudi testiral crash dveh enakih avtov (Ford Focus), s tem da je bil eden od njiju že enkrat zaleten in poklepan. Je bila kar opazna razlika v deformacijah.
 

bozo_13

Pripravnik
11. jul 2010
201
0
16
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Nisem strokovnjak za varnost vendar me način kako so ti avtomobili sestavljeni ne prepriča. Ko sem rekel, tako izmaličenega avtomobila kot je bil tisti Renault Megane pred leti še nisem videl... To je zame dovolj da ga ne kupim
smile-1.gif
vsi novejsi in bolj varni avtoti so mehki... slisal sem za eno trcenje na tisti cesti, ki gre mim fri, in je bil en novejsi punto fajn zjeban, voznik je pa prisel ven neposkodovan. potem je bil pa se en starejsi avto pa je bil mislim da poskodovan lastnik.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
saj to je logično. zvit pleh absorbira enegrijo. ne zvit pleh jo pa prenese naprej na potnika.
zato so pa novejši avti totalke pri relatinvno nizkih hitrostih
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.808
560
113
42
povsod malo
Se spomnim kako je bil naš Volvo 360GLT zbit ko se Yugo zabil v rit.
Nam ni bilo nič tisti v Yugotu so pa komaj hodili.

Leto nazaj se je kolega s passatom (05) zabil čelo v traktor pri cca 40-50 km/h pa mu tudi nič ni bilo. Še krompir smo potem pomagal nazaj na prikolco nalagat.
Vse je odvisno od trka.
Ne vem kje sem bral, da MB ali pa je bil Volvo
confused-1.gif
razvija tak avto, da ima na zunanji strani airbage, da bi odbili druge avte stran.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Kaj ti ni jasno, bmk za renault, gre se za to da maš napačno predstavo o tem. Zgleda si še najbolj k srcu ženeš sam, drugače se ne bi oglašal na vsak post.

Ne lagat da ti je vseeno, če pa vsi vemo da ti ni. Oglašam pa se na vsak post zato ker vsakič ko se oglasim se še bolj jezite, jaz pa uživam v tem ko vidim da se nek bedak jezi zaradi tega ker ima nekdo drug pač drugačno stališče od njega
zmaga.gif

Ajaaaa.

Zakaj pa nisi takoj povedal, da si navaden trol. Še synthman opazi tole temo, pa bo grupa obupa popolna.
smile-1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.403
4.974
113
Moderni avti so narejeni, da se čimbolj zmečkajo in tako prenesejo energijo na konštrukcijo ki se zvije in se zato manj sile prenese na telo udeleženca. Voila so sestavljena tak,o da se kolikor je mogoče večina sile razbije zunaj varnostne kletke vozila ( potniška kabina) ki mora ostati čimbolj v prvotnrm stanju in z čimmanj deformacijami v notranjost vozila ( stopalke, armaturna plošča, kolo).

Primerljiva vozila, recimo Passat ali Laguna imata dokaj podobne rezultate, dejtstvo je da proizvajalci preverjajo kaj naredi konkurenca na konstrukciji in poskušajo te rešitve na tak ali drugačen način vkomponirati v svoje izdelke. Ključni dejavnik
pri trku je kinetična energija ki jo ima premikajoče telo in kam se sprosti ob trku z drugim telesom. Največ se je mora sprostiti v
zmečkljivih conah, ki so razne jeklene konstrukcije in blažilni elementi ki vsrkaji določen del kinetične energije ki jo ima telo.
Prednost je če je telo lažje ker ima manjšo kinetično energijo, ampak pri avtu to tudi pomeni da je to manjše vozilo ki ima manj prostora za zmečkljive cone in prejme nase več kinetične energije iz drugega telesa če ima tisto večjo težo.
Manjše, ležje vozilo bo načeloma vedno na slabšem, najbolj pravično bi bilo da bi imeli vi enko težke avtomobile in da imamo potem iste pogoje v primeru nesreče ( če zanemarimo težo potnikov).

Kar se pa tiče plastičnih ali plehnatih blatnikov, konstrukcijsko ne prenašajo skoraj nobene omembe vredne sile, ker je vpetje na karoserijo samo na parih točkah že iz razloga kleparskih popravil, ker je menjava blatnika ena anjpogostejših opravil.

Kar se pa plastike tiče, sta pri renaultu dva razloga, prvo je manjša poškodbe ob naletu kolesarjev na bok vozila
in prihranek na teži vozila. Če je pa en WV-ov blatnik plehnat za to da bo avto zgledal bolj masiven in bo to na račun varnosti drugih udeležencev in ekologije, potem bi se pa vprašal kaj je bolj smotrno, plastika ali pleh?

Drevo vrs Avto, je najslabša varijanta dogodka, ker se sile koncentrirajo na ozki točki in drevo se ponavadi ne ukloni, tako da je penetracija v kletko neizogibna ne glede na klaso vozila.


Otrok, zgrožen sem koliko staršev nima notrok v avtu ne na otroških sedežih in ne privezane, včasih se vprašam ali jih nimajo radi ob vsej tej ozaveščenosti, ali pa so zgolj malomarni.

Drugačen primer se je zgodil pred leti, oba otroka sta bila v otroških sedežih ustrezno pripeta, vendar je prišlo do hudega čelnega trčenja, ker imajo majhni otroci prosti svojemu telesu sorazmerno veliko glavo in in ne dovolj možan vrat/mišice, lahko pride pri takem trku do zloma tilnika in prav to se je zgodilo nekim mojim znancem pred leti, tako da tudi vsa zaščitna sredctva te ne morejo popolnoma zaščititi, včasih je treba meti malo sreče. v glavnem pa je treba biti najprej odgovorne do sebe in najbližjih.

dost za danes...


Lahko noč
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Hvala za pojasnilo ! Tistega trka se spomnim, je nekdo dal tukaj video ne dolgo nazaj.

Se pravi tiste zvezdice od NCAP ne upostevajo tega kako tezko je vozilo, torej imata lahko dva enako oceno, pa je velika razlika kaj bi se zgodilo ob trku v prometu.