Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Na odprtih sponkah bi moral imeti poln svinčev accu 12.5V+.
Če ima manj ne pomeni nujno da je zanič, ker je lahko prazen (recimo pri polovici kapacitete ima napetost okoli 12.2V). Lahko tudi ni na "odprtih sponkah" (prikjučen na porabnik) zato je napetost nižja. Accu ven iz vozila, na polnilec, ko se napolni počakat par ur ali še bolje 1 dan in potem izmerit napetost. Mora bit nad 12.5V, če je manj je fuč.
Napetost ni dovolj merodajen podatek ali je kaj narobe z accu.
Jaz sem imel pred kratkim težavo z pol leta starim accu, ki je kazal normalno napetost (12,6), pa avto ni hotel vžigati. Ko sem ga peljal k mehaniku, misleč da bo treba obnoviti zaganjač, je ta vseno pomeril oba accuja s testerjem, ki pa je pokazal napako na enem od accujev. Smo ga nesli nazaj v trgovino, kjer so pomerili napetost in rekli, da je po napetosti sodeč z accujem vse v redu,a da ga bodo še sami stestirali. Naslednji dan so me klicali, da mi bodo priznali garancijo in naj pridem po novega. Diagnoza je bila celica v stiku.