Od zgoraj naštetih sem vozil Opel Astra (totalen poden od avta, menjalnik, sedenje v vozilu, lega vozila, poraba bencinskih motorjev je za moje pojme občutno prevelika), Golf V sem vozil razpon od 90, 105 ter 140 KM z dizel motorjem. Notranjost je tipična ter solidno skupaj sestavljena, lega vozila je dobra razen pri bolj dinamični vožnji, ko začne nos riniti ven iz smernice, sicer elektronika dobro umirja razmere, mi pa ni bilo všeč, menjalnik pri Golfu soliden, razen menjava iz 2. prestave v 3. zna biti problematično pri bolj dinamični vožnji. Audi A3 tudi vozil, vendar je samo pošmekana verzija Golfa. Za Renault Megan pa sploh ne bom izgubljal besed. Pa ne zato, ker je Renault ampak zato, ker je vizualno in tehnično vse nekako zgrešeno (osebno mnenje).
Kot sem že prej omenil sem v roke dobil testnega Aurisa 2.2D, ki je imel res vso opremo, usnje, xenon, itd. Ima znižano podvozje, večja platišča in se neprimerno bolje obnaša od prej opisanih. Menjalnik kratek ter natančen, sedež udobni, sestava notri na nivoju, obnašanje vozila je zelo dobro, nos ne rine ven, audio sistem mi je še posebej všeč ( ni vse v base usmerjeno
), motor je ena a, odzivnost, pospeški, končna, za ta razred več kot dobro, meni osebno zgleda še najbolje od vseh. Kar se tiče bremz pa ne vem, meni so se zdele vredu, je pa res da moraš malo bolj pritisnit nanjo, ker je mehkejša (ne zavira slabše!!!) od nemških rivalov. Za ta denar je Auris edina izbira.