Ja, Silverstar 2 sem uporabil za Nightbreaker... dolga življenska doba.OSRAM Silver.....
Nisem jih zaslepil, samo mislili so, da imam prižgane dolge. Najbrž zato, ker so svetile dosti močneje kot navadne. Sploh ko so bile nove. Potem pa svetilnost sčasoma upada... po 4-ih mesecih sta šle ena za drugo. Smo prav testirali z svetlomerom.Kak lahko zaslepiš, če je prav nastavljeno?
Sem dolgo uporabljal te žarnice in ni take razlike, da bi samo zaradi tega slepil.
Na tehničnem v 11-ih letih nikoli ni bilo težav z lučmi, kar se pravilne višine tiče. Je pa res, da je bila višina stalno nastavljena na 0, torej na najvišjo možno višino. V prtljažniku pa predelano dno (iverka z ojačevalcem in wooferjem), kar je bilo kar precej težko. No ne vem, meni se je razlika med nightbreaker in navadnimi zdela ogromna. Nimajo vsi avtomobili enakih žarometov in parabol.lej če je luč pravilno nastavljena je snop tako rezan, da nasproti vozečih ne moti. Če so luči previsoko jim pa nabija in mislijo, da imaš dolge.
Ker nightbraker ne sveti toliko močneje da bi kratke menjal za dolge. Še vedno je navadna 55w halogenka to.
Jaz sem pred kratkim gledal na amazon.de si bile 100,00 Eur. Mislim da te legalne.Samo en model Osram LED in sicer: Night breaker = 120-140€ kakor ujameš akcijo, pod 115 jih še nisem videl
Se po FB precej propagira drug model Osram led, ki pa nima homologacije! Cena te je okoli 80€.
Jaz sem pred kratkim gledal na amazon.de si bile 100,00 Eur. Mislim da te legalne.
Po navodilih Forda se dela tako, da vzames dol kolo, potem zascito koloteka in prides od spodaj do luci in menjas zarnico. Obvod na utubu pravi, da snames odbijac, odsraufas par sraufov okrog luci in jo premaknes toliko naprej, da prides zraven in menjas zarnico. Sicer pa imas glih en centi prostora za lucjo. So morali pri luci montirati se nek cuden stabilizator, da ja ni nobenega placa za menjat.Se ne da odpret sploh? Jaz sem vzel luci ven (3min dela), ker so navodila slaba. Naknadno ugotovil da bi lahko ledico vgradil v 30sekundah, saj se montazni obroc sname z zarnice, in nato enostavno zapne s sponko ter nato vtakne led v obroc
Osram LED ŽARNICE H7 LEDriving HL 67210CW 12V PX26d FS2 | mimovrste=)
LEDriving® HL H7 6000Kwww.mimovrste.com
No tele nimajo certiikata.
Te pa žal niso kompatibilne z mojim avtom .
Če ima nekdo not ne homologirane žarnice, seveda ni razlog, da bi zavarovalnica zavrnila izplačilo škode v primeru nesreče. Kako vzročno vezo imajo žarnice z naletom odzadaj naprimer?Pa veste, da ko vtaknete te žarnice LED in če se kaj zgodi (stolčeš avto, nesreča), adijo kasko oz.ne upoštevajo ničesar...
Pa veste, da ko vtaknete te žarnice LED in če se kaj zgodi (stolčeš avto, nesreča), adijo kasko oz.ne upoštevajo ničesar...
Ker žarnica nima nič z nesrečo kot je npr. nalet ali pa čelno trčenje, pa se lahko zavarovalnica ali pa kdo od tukaj na trepalnice postavi. Dajte no malo logike uporabiti. Drugo so naprimer gume, kjer je z naprimer letnimi gumami pozimi verjetnost za nesrečo (npr. nalet, slabše ustavljanje...) ali pa nehomologiranimi gumami. Lahko proba ja, ampak bo odvetnik ali pa izvedenec hitro dokazal, da zavarovalnica nima prav.zavarovalnica VEDNO isce razlog da ne izplaca, zakaj bi bile te zarnice izjema ...