Katere letne gume 225 40 R18?

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Kar se mojih izkušenj tiče niso problematične kar se obrabe tiče, držijo pa ko pr., sploh na mokrem.

Jst mislm da če nimaš kakšnih posebnih vez da gume-direkt so še vedno najcenej nakup za bilo kero gumo..
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Niti slučajno, gor ali dol z teorijo v profilu, testi govorijo zase (RE50A, P-Nero, Continental) in v praksi je enako.





Seveda so te boljse ki si jih nastel, vendar je to ze novejsa generacija.
Vecinoma so vsi boljsi proizvajalci presaltali na asimetricne gume ki so bolj konstantne v vseh podrocjih.
Smrekca je pa idealna v dezju, ima pa prevec drugih pomanjklivosti.
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Novejša generacija?? Pa to so gume že 5 let (+) na trgu
smirk-1.gif
in boljše v mokrem kot razne GY z smrekca profilom, ki so lih tolk let na trgu..
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Tut pr normalni vožnji ni nič slabega čeguma bolje prime
smirk-1.gif
sploh pa ob taki vožnji bo tudi "športna" guma zdržala zelo veliko km (30.000 km bp) in sploh ne vidm smisla kupovat Turanze..





Ce imas neomejeno denarja potem res.
Ne vem zakaj bi kupoval sportne gume ce jih ne rabis ce so pa precej drazje in obraba je konkretno vecja.
30T kilometrov tudi ni neka kilometrina za gumo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Novejša generacija?? Pa to so gume že 5 let (+) na trgu
smirk-1.gif
in boljše v mokrem kot razne GY z smrekca profilom, ki so lih tolk let na trgu..






GY F1 je pa ze konkretno dolgo na trgu precej vec kot 5 let.Nova F1 pa je tudi asimetricna.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Kaj pa Nankang?
smile-1.gif




Te cenene ponavadi precej drsijo v mokrem.Sam sem sedaj imel Hankook S1 Evo 235/35/19 pa so tak tak.
Ce delas dosti kilomerov so Michelinke ponavadi najboljse, ker imajo najboljse razmere med obrabo in oprijemom, vendar so najdrazje.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Tut pr normalni vožnji ni nič slabega čeguma bolje prime
smirk-1.gif
sploh pa ob taki vožnji bo tudi "športna" guma zdržala zelo veliko km (30.000 km bp) in sploh ne vidm smisla kupovat Turanze..





Ce imas neomejeno denarja potem res.
Ne vem zakaj bi kupoval sportne gume ce jih ne rabis ce so pa precej drazje in obraba je konkretno vecja.
30T kilometrov tudi ni neka kilometrina za gumo.

Sploh niso precej dražje(če sploh) in če delaš po cca 20.000km na leto (pol jih nardiš z zimskimi) jih maš lih za 3-4 sezone, kar je idealno za menjavo gum. Dobre gume pa še vedno prav pridejo, tazadnja stvar kjer se splača šparat.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
vem da je najboljse vedno cimboljse samo nekje mora biti meja, ne mores na vsako krntijo obesat najboljsih gum.
 

Primoz

Pripravnik
21. avg 2007
120
0
16
Nova Gorica
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Kar se mojih izkušenj tiče niso problematične kar se obrabe tiče, držijo pa ko pr., sploh na mokrem.

Jst mislm da če nimaš kakšnih posebnih vez da gume-direkt so še vedno najcenej nakup za bilo kero gumo..

So kar precej cenejse od Bridgestone...hmmm bom prespal cez noc pa se odlocil za ene ali druge, ceprav 20EUR razlike po gumi...je v prid P-nero
smile-1.gif


Thx za help!
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
No glede na to da je govora o 225/40/18 oz 215/45/17 lih ne morjo bit gajbe v igri
smirk-1.gif
In če daš za Potenzo isto denarja kot za Turanzo (215/45/17) res ne vidm smisla slabšo varjanto uzet. Sicer pa vsakemu svoje..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
To pa ti najbolj veš, kolk se naokol voziš, kakšne so obstoječe gume itd..

Če jih boš mel po 15.11 v garaž pol nima smisla kupovat. U primeru da nimaš zimskih oz jih daš gor samo ko je nuja (tko delam jst, ker se 99% po Lj furam) jih pa pač zdele kup, če so obstoječe gume za v smeti
smirk-1.gif