Ali bi to danes lahko ekonomsko laufalo ali ne, ne vem. Samo glede na trenutno gonjo po manjšanju CO2 izpustov in podobne zadeve, si lahko siguren, da bi take zadeve takoj uporabili, če bi imela zadosti velik potencjal. Veš kako bi se to fajn slišalo-3x nižji izpusti, 3x nižja poraba,... Ob razumni ceni bi šla zadeva za medCitat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Eh, sploh ni treba kaj vplivati. Dokler je/bo motor na notranje izgorevanje cenejši od katerekoli alternative, do takrat se le tej slabo piše. Zakaj bi uporabljali nekaj dražjega/manj učinkovitega, če imamo na voljo cenejšo zadevo?
1x sem dobil v roke življenje tehnike iz leta tam okol 83-87........not je bil MB 190.....ki so ga poskusno razvijal z pomočjo japoncev.
Namest običnega bloka iz (takrat še) gusa.....je bil keramičen........posledično je odpadlo mazanje z oljem ker keramika je že sama po seb dost "mastna"....pa mislm da so razlagal da so mazal z molybdenom v prahu...ne spomnm se več...
vglavnem posledično ker je odpadlo motorno olje ki zdrži max 250 stopinj preden propade se je hah motor segrel na 800 stopinj ++ ....posledično so bli izkoristki okol 70-80%......poraba pa okol 2-3litre/100km........za 80`s ogče predraga stvar za izvedbo......dandanes misliš da ne bi šlo