Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
... pozabili so povedati, da je to posneto med vožnjo po celovški... in da to uporablja velika večina udeležencev v vsakodnevnem prometu...Citat:
Uporabnik Matey pravi:
evo še za bolj nazorni prikaz heel & toe tehnike: https://www.youtube.com/watch?v=JliPGde8jMM
Citat:
Uporabnik Sba pravi:
No saj nekaj takega tudi sam počnem, le da ponavadi prestavim tudi v tretjo. V leru nekako ne maram imeti, saj se mi zdi, da nad avtom nimam toliko kontrole.
@ggg:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik Sba pravi:
No saj nekaj takega tudi sam počnem, le da ponavadi prestavim tudi v tretjo. V leru nekako ne maram imeti, saj se mi zdi, da nad avtom nimam toliko kontrole.
@ggg:
Colin McRae
Enako. In tudi ob uporabi tega se da še vedno zavirat z motorjem ... Z motorjem se zavira vedno, razen če ima kdo slabo navado med zaviranjem držat stisnjeno sklopko.Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Meni je rev match avtomatizem, s tem da ne uporabljam pete v klasičnem pomenu, ampak imam pri zaviranju del desnega stopala še poleg na stopalki plina - plin doziram z rotiranjem noge po vzdolžni osi stopala.
LP,
Milan
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Avto v ovinku najbolje zavira sklopka + zavora. Če ga teraš seveda.
LP
Hecno da tako dolgo noben ni uspel razložitCitat:
Uporabnik Vrsho pravi:
rev match je torej "među gas"?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Avto v ovinku najbolje zavira sklopka + zavora. Če ga teraš seveda.
LP