Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Nekatere ketne majo na stiftih neke gumjaste oringe...da maža pocasneje vn pobegne...
Dvomim da ima katera od kolesarskih keten oringe. To si verjetno mislil za motoristicne ketne.
Drugace pa, cista in namazana veriga na kolesu je pogoj za dobro in tiho delovanje. Ketno naceloma namazem vsako drugo, tretjo furo, ocistim takrat, ko vidim, da je vidno umazana (ni vec ciste srebrne barve), To je ponavadi po voznji v precej suhem vremenu (prah) ali mokrem (koscki blata in vode). Ena flaska npr Motorex Dry Lube mi zadostuje za vsaj 1 leto mazanja. Ni pa mi, da bi sral s spreji (neenakomeren nanos, leti povsod, pregosti oz. prelepljivi).
Pri motorju je drugace. Veriga z oringi, ciscenje z nafto (ali WD40 ki je ubistvu nafta z dodatki ali namenski razmascevalec npr Motorex Xtreme Chain Degreaser; bencin ni primeren, ker je kljub temu da je derivat nafte bistveno drugacne sestave in lahko unici oringe), mazanje z namenskim sprejem (pri motorju je point scitenje clenov verige pred vnosom delcev kot dejansko mazanje).
Kolesarsko verigo pa cistim verjetno za marsikoga na neprimeren nacin. Razmascevalec + visokotlacni cistilec. Potem do suhega spihat s kompresorjem in namazat. Works like a charm
Sicer smo pa kr dobr offtopic
Za pedala: pri vijacenju pazi, da jih ponovno ne zategnes prevec. Pri pedalih ni potrebe, da so noro pritegnjeni