Kako zamenjat pedala? (odstranitev starih)

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.254
5.639
113
Pa da ne bos zapravljal za maže
smile-1.gif


Wd40 (al pa kar tekasol ki ga ze imas) za pucanje...potem pa navadno mineralno olje za verigo od motorke...deluje najboljse in je poceni
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Imam tako za pucanje kot mazanje ketne
smile-1.gif


Samo nisem imel še časa ... bo v kratkem. Ker je sezona že začela
smile-1.gif

2399254-11064739_10153000802010945_4830212697228915842_o.jpg
 

Priponke

  • 2399254-11064739_10153000802010945_4830212697228915842_o.jpg
    2399254-11064739_10153000802010945_4830212697228915842_o.jpg
    64,7 KB · Ogledi: 473

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa da ne bos zapravljal za maže
smile-1.gif


Wd40 (al pa kar tekasol ki ga ze imas) za pucanje...potem pa navadno mineralno olje za verigo od motorke...deluje najboljse in je poceni

ne bluzi. Na pecikl ketni nima "mastno" mazivo kaj delat. Se preveč sranja gor prime in je ketna še prej hin.
Daš lepo dry mazivo za ketno, nakapaš v člene pregoniš par obratov in ketno do suhega obrišeš s coto. To je to.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
načeloma se je fajn izogibat sprejem, ker gre povsod kjer ne rabiš
smile-1.gif

Sploh pa če je sprej za motor. tisto je preveč lepjivo.

Najboljša so olja z nekim špičastim lijakom za kapljat. in daš v vsak člen kapljico. Je olje samo tam kjer je potrebno. Pri spreju ti pa nese povsod okoli. Po možnosti še na disk. Posedično sledi še menjava ploščic ker se zapacajo z oljem in bremza ne prime.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.254
5.639
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pa da ne bos zapravljal za maže
smile-1.gif


Wd40 (al pa kar tekasol ki ga ze imas) za pucanje...potem pa navadno mineralno olje za verigo od motorke...deluje najboljse in je poceni

ne bluzi. Na pecikl ketni nima "mastno" mazivo kaj delat. Se preveč sranja gor prime in je ketna še prej hin.
Daš lepo dry mazivo za ketno, nakapaš v člene pregoniš par obratov in ketno do suhega obrišeš s coto. To je to.

A na profi "wet lube" se pa cudezno 0 ne prime gor na ketno?
Ce mislis da ti tisto malo svinjarije ko pade na ketno unici kolo...potem mas OCD in je za tvoje zdravje bolje da se izogibas takim stresnim situacijam
smile-1.gif


Pa btw...tega z oljem za motorke si nisem zmislil...samo prenasam "know how"...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
ne ne uniči pecikla. ti pa definitivno prej ketno uniči. Že tak gre vse skupaj prehitro. in ja definitivno se majn prime kot na navadna olja. Ker z navadnim oljem je ketna mastna na otip. Z dobrim namenkim mazivom pa suha.
Govora je blo o dry mazivu. Wet mazivo je za mokre pogoje.
v glavnem ne pametuj če ne veš zakaj se gre. Ne prenašaj "know how" in ne pametuj če nimaš sam izkušnj.
Zaradi mene si lahko ketno mažeš z grafitno mastjo če ti paše. Samo ne podajaj slabih nasvetov naprej.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.254
5.639
113
Formulating the ultimate bike chain lube

Citat:
Uporabnik BikeWhisperer je napisal:
Lube's main purpose on a bicycle chain is to displace crud in the pins and rollers.

Start with a clean chain, use a thick wet lube (I have used bar oil for many years) sparingly, let it soak in and then wipe off any excess. Don't use too much or you'll have a black grinding paste killing the chain. Wipe the chain clean after every ride until the chain starts to squeal again then repeat the process. I usually have two chains, one on the bike and one cleaned and lubed ready to go. I use KMC master links on my chains (currently 10 speed) with no issues. This works in all conditions, tested in 24 hour races in the SW and nasty wet PNW rides all winter.

Lube is only one factor of many for chain longevity so even a perfectly maintained chain for one rider may not last as long as a not so well maintained chain from another rider depending on gear choices, conditions they ride in, size of the rider, etc., etc.

Citat:
Uporabnik Shannow je napisal:
When I commissioned an MDF factory in the late 90s, there were chain drives in a contaminated environment running 24/7.

I used chain and bar lube ...by the 50 gallon drum.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.254
5.639
113
Pa še mast za ležaje....

Kluber Isoflex LDS18 Special A

Citat:
Uporabnik nthach je napisal:
Shimano OTOH uses Agip Autol 2000 Super Longtime in their Dura-Ace and XTR bearings - and they also use it for almost everything else. You can find this as Shimano Dura-Ace Grease.

Shimano Dura Ace mast = Agip Authol 2000....dobiš na vsaki Agip bencinski.......imajo tudi Autol High temp varjanto (rahlo povišana točka tečenja...ni bistveno za kolo)....al pa v spreju
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
ti kr linkaj.
eni pa govorimo iz izkušenj ne iz googla.
Ea eno je veriga v fabriki za MDF kjer je lesni prah eno je pa veriga na peciklu, kjer o drobni delci peska in podobno.
eno je veriga kjer jih boli [cenzura] teža. eno je pa veriga kjer je materjal na minimumu zaradi teže.
kaj misliš da dalje zdrži?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.254
5.639
113
Ce bi se potrudil z mojimi linki....bi ugotovil da so dosegali odlične rezultate z lanolin + grafit v prahu...

Al pa pac poljubno olje in grafit v prahu...

Grafitni prah dobis v vsaki baubau stacuni....od Nigrina... Kot suho mazilo za pante...kljucavnice...
tongue-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
ja to je to...iskat okoli 10 različnih stvari in eksperimentirat in odkirvat toplo vodo. Al je bolše nabavit namensko mazivo in je to to. Če ti je preveč tistih 10€ za flaško ki traja in traja in traja.

Tebi se vidi da maš čist preveč cajta v življenju za bedarije.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.254
5.639
113
Ja en spray za ketne pa res traja ja.....2x ketno namažeš pa gre 15eur.....

Sploh nimam preveč časa......nisem pa te sorte da česa ne bi zrihtal kar servis reče da ni več rentabilno
smile-1.gif


Pa extra neumno se mi zdi recimo kupit en WD40 za ketne.... 100ml za 9eur......če za isti denar dobim v Leclerku 5L olja za ketne motork ( ECO+ znamka) ki ima vse potrebne lastnosti za ketno namazat
tongue-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
ketna se ne maže z sprejem... Če bi bil taki majster bi to vedel.
olje za motorko nima vseh potrebnih lastnosti. Manjkajo glavne. Ampak spet ti že veš.
100ml maziva pride 10€. Maš ga pa za gladko za celo sezono, če si skos na peciklu. Če nisi tako pogosto pa več sezon.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.254
5.639
113
Ahaaa kle je keč...

A pol se motoristična kje močnejša s sprejem...kolesarska k pa ni tok obremenjena se lah pa po kaplcah...

Ja lepa zgodbica je tole...dodas se "profi extra superduper" na flasko pa si zmagu....noben ne upa tud pomislt da bi kej druzga uporabu...ker tam pise pa samo olje ki maže....ketno...
smile-1.gif


Dej ti men povej....kaj je tist magično v teh namenskih žavbah za ketne....k tolk reklamirajo da vsa svinjarija odpade dol iz ketne kljub temu da je mastna...

Ker eno z drugim ne gre lih skupi...kups pa kot reklamo...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113

kak si pametn ej. Kje spiš da te nasa al pa vesolci ne vkradejo.

Kaj ti bo sprej? Da leti olje povsod kjer ni treba, pa na diske in ploščice in maš še dodatno pizdarijo. Polovico ga pa gre v zrak. Olje se kapljico po kapljici nanaša na vsak člen če hočeš, da je tam kjer ga rabiš in ne povsod okoli.

Kolesarska ketna je bolj obremenjena kot motoristična. Vsaj jaz ne poznam motorista ki bi ketno menjaval na okoli 1000-1500km. Tudi pri motorističnih ne šparajo z materjalom zaradi teže kot na kolesarskih.

Zakaj nebi noben upal pomislit, da bi kaj drugega uporabil? Si že mogoče ti vseved pomislil, da smo že kaj drugega uporabli in se ne obnese vredu?

Kaj je tista magična sestavina nimampojma, ker ne razvijam maziv. Vem pa, da dobro mazivo za ketne ni lepljivo in se na ketno ne zalepi pol kile svinjarije po 5kilometrih vožnje. Kar za navadno olje ki ga ti tako forsiraš nemoreš rečt.

Če ti je taka ketna ok pa kar maži z oljem za motorko. Vsakemu svoje. Nerabiš pa drugim dajat slabih nasvetov, če še namenskih zadev nisi sprobal.
dirtychain.jpg
 
Nazadnje urejeno: