Kako stopiti na prste ponorelim gozdnim motoristom

Kasius

Hugo Boss Opanæiæ
15. dec 2007
4.061
0
36
Pri tvoji
Kaj pomaga zakon, da se ne smeš s krosarjem naganjati po gozdu ali planinskih poteh, če zakona ponoreli motoristi ne spoštujejo, nadzira jih pa ne nihče.

Vsakemu od teh norcev ilegalnih krosarjev toplo želim, da bi sredi svoje ilegalne dejavnosti uničevanja gozdnih in planinskih poti enkrat pošteno zletel in si po možnosti zlomil vrat.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Tisti z ATV so bolj civilizirani pa tudi manj škode naredijo s tistimi balonskimi gumami, ki manj pritiskajo na podlago kot povprečno težak človek.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kaj ti to bluziš?
confused-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.752
113
kod Džej-Zija
Sem imel na biciklu priliko videt enga cepca na ATVju, ki se je šel frajerja in je štartal v ekstremen klanec potem pa prevrnil tista jajca. Da o tem, da sta s kolegom naredila na poti, ne zgubljamo besed.

Tako da ne ga srat, da ATV ne dela škode.
smirk-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.752
113
kod Džej-Zija
Torej, ker sem bil z biciklom, bi sam sebi škodo delal, če bi kakšne zajle napenjal. Me pa skrbi, da se bojo začele pojavljat.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.752
113
kod Džej-Zija
Poleg motoristov se najdejo še pacijenti s terenci, ki rinejo povsod, tudi po Pohorju. Se bojim, da je res vprašanje časa, kdaj bo nekdo nabasal na zajlo. Kot kolesar se bojim, da ne brez posledic. Že pred leti je moj brat fasal žico ob uporabi kolovoza. Je imel srečo, da je bila žica tako rjava, da je prej popustila kot njegovi bicepsi. Ima pa še danes brazgotine v spomin.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.960
-393
113
jest pa ne vem kaj vas tako motijo? sej se pelje po cesti/vlaki, kjer je itak vse razrito, tko da, dejmo pol še traktroje prepovedat!

edino kar moti naravo je hrup in izpuhi (kateri so v primerjavi s traktorjem spet minimalni)!

rešitev je v - poligonu! isto kot pri cestnih motorjih...

2 dni nazaj je bila oddaja na radiu o tem... v slo sta celo 2 inšpektorja k to nadzorujeta! tko da mislim da še dolgo ne bo kakšnih temeljitih sprememb!
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.752
113
kod Džej-Zija
Če se peljejo po vleki ali cesti, me ne motijo čisto nič. Če se pa vozijo po hribovskih ozkih potkah, kjer razrijejo vso prst, me pa motijo. Pa še odpor lokalcev do vsega na kolesih v gozdovih povečujejo, posledice so pa zajle ali pa žice, kjer bom verjetno na biciklu bol naj-ebal kot na ATVju. Če že zaradi drugega ne, pa zaradi višine in zaščite.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.960
-393
113
sicer če smo iskreni, planinci tud kolesarjev ne marajo na svojih poteh...

resitev je v postavitvi ovir... hlod čez cesto, kamenje, ipd... žica je mal kruta, ker jo lahko spregledaš...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
sicer če smo iskreni, planinci tud kolesarjev ne marajo na svojih poteh...

resitev je v postavitvi ovir... hlod čez cesto, kamenje, ipd... žica je mal kruta, ker jo lahko spregledaš...
V tem je revno namen. Da se razsipa s tistim motorjem, da ga sam bog več skup ne spravi.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
pa recimo medvedje pasti za planince.
Ok, tudi jaz mislim, da motorizacija v naravi nima prostora, ampak kolesa pa ja. Ne morejo si pešci kar prisvajat gozdov. Življenje teče dalje in tukaj smo tudi kolesarji. Se pa strinjam, da si kolesarji montiramo kak zvonček na balanco, da nas planinci slišijo, ko prihajamo, sicer se nas res ustrašijo.

lp
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
Po gozdu me niti ne moti preveč

Največ škode delajo po travniku.

Ni lepšega kot videt razrit travnik potem ko si ga prevlekel in pognojil.
priden.gif


Letos so se pacienti vozili z motornimi sanmi in ker je bilo premalo snega+noč+alkohol so dobesedno preorali par hektarjev travnikov.

K sreči samo enega našega.

Enega teh je nekdo iz sosednje vasi prejšnji teden ustavil ko je ril s štirikolesnikom in mu rekel naj tega ne počne po njegovem v odgovor pa dobil ne seri stari, saj boš imel kmalu dosti zemlje.
10.gif


Zajla je pa dobra ideja.
evil.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.752
113
kod Džej-Zija
Jaz se pač držim politike, da za sabo ne puščam posledic. Torej se je treba naučit tako bremzat, da ne riješ zemlje in puščaš črt. Kar ob hidravliki sicer ni težko.
cool-1.gif
Pa mimo peščev se vozim počasi in še pozdravim. Dosedaj še nisem imel problemov. Če pa se mimo pešakov voziš ful spid in jim rjoveš za hrbtom, da jih skoraj infarkt, je pa jasno, da bojo pop-izdili.
 

blejc

Zelenc'
16. maj 2008
9
0
1
fantje fantje, s telimi zajlami in tole..se prav če se kej zgodi, s kerim endurašom in crossistom, se preprosto ubrnemo na uporabnike: patriot, pbutec, kasius itd. upam, da boste ob grožnjah in močnih besedah prevzeli odgovornost za poškodbe endurašev? V glavnem, primer: gozdarski stroj, harvester ali timberjack, naredi toliko škode v gozdu, da si še predstavljate ne!!! In potem nekaj jamrate čez enduraše? Nevem no, jst če naletim na zajlo, bol da je dobr nategnjena, ker če zvem kdo je bil, mu ne bo ok. Pa mal se socjalizirejte!! Klele se oglašate sami kmetje brez zemlje, ki pa s svojimi škropili, pesticidi in ostalo pizdarijo ogrožate naravo, čebele, in vse organizme, pol se pa sekiraš ko ti je en pelju čez ''BIO'' krompirček?? Pejt nekam ti pa bio, dejte polovit tele mulce na 125kah, k resno delajo škode, ne pa napeljevat zajl in podobno, ne zavedate se posledic..ko bo pa prišlo do poškodb boste pa vsi v lukne zbežal ane? Sej smo ljudje, ne žvali!!!!!!!!!!!!!!1
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Na žalost je po zakonu prepovedana tudi vožnja s kolesom izven urejenih cest, se pravi po gozdnih potkah... Čeprav so začuda zaplankani uradniki ugotovili, da bi s kolesom lahko še nekako šlo in bo v kratkem dodan popravek k zakonu, ki bo vožnjo s kolesi dovoljeval.

Citat:
Uredba o prepovedi vožnje z vozili v naravnem okolju


1. člen
Na območju Republike Slovenije je v naravnem okolju prepovedano voziti, ustavljati, parkirati ali organizirati vožnje z vozili na motorni pogon in s kolesi.
Naravno okolje iz prejšnjega odstavka so vsa območja zunaj ureditvenih območij mest, vasi in drugih naselij, infrastrukturnih objektov republiškega ali lokalnega pomena in rudarskih operacij med izvajanjem rudarskih del, ki so določena v skladu s predpisi o urejanju prostora, in zunaj nekategoriziranih cest ter drugih prometnih površin, ki so namenjene za vožnjo, ustavljanje in parkiranje v skladu s predpisi o cestah in predpisi o varnosti cestnega prometa.

2. člen
Ne glede na določbo prvega odstavka prejšnjega člena je dovoljeno ustavljanje ali parkiranje vozil na motorni pogon in koles v pasu 5 m izven vozišča, če je ustavljanje ali parkiranje v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in če temu ne nasprotuje lastnik zemljišča.

3. člen
Prepoved iz 1. člena te uredbe ne velja za:
1. službene vožnje pri opravljanju lovske in ribiške čuvajske, naravovarstvene, zdravstvene, reševalne in veterinarske službe, inšpekcijskem nadzoru, delu preiskovalnih sodnikov in državnih tožilcev, vojske, policije ter gasilcev,
2. gospodarjenje z gozdovi,
3. opravljanje kmetijskih del,
4. opravljanje geodetskih del,
5. opravljanje geoloških del,
6. urejanje vodotokov in hudourniških območij,
7. vzdrževanje infrastrukturnih objektov,
8. pomoč pri reševanju v primeru naravnih in drugih nesreč,
9. pripravo in vzdrževanje vseh vrst smučarskih prog na zasneženi površini.

4. člen
Na gozdnih cestah in na cestah z makadamskim voziščem v gozdnem prostoru ter na cestah v območjih, ki so zavarovana s posebnimi predpisi (naravni in gozdni rezervati, narodni, regijski in krajinski parki, vodni rezervati, varovalni gozdovi, gozdovi s posebnim namenom) je prepovedano organiziranje voženj z vozili na motorni pogon ali njihova uporaba za testne in kros vožnje, športne, tekmovalne in reklamne vožnje ter njim podobne oblike uporabe.

5. člen
Nadzor nad izvajanjem te uredbe opravljajo inšpektorji za varstvo okolja in policija, na gozdnih in kmetijskih površinah tudi inšpektorji za gozdarstvo in kmetijstvo in na zavarovanih območjih tudi pooblaščeni nadzorniki za varstvo parkov in drugih zavarovanih naravnih znamenitosti.

6. člen
Z denarno kaznijo najmanj 500.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba ali posameznik, ki stori prekršek v zvezi s samostojnim opravljanjem dejavnosti, če:
1. organizira vožnje z vozili na motorni pogon ali s kolesi v nasprotju s prvim odstavkom 1. člena te uredbe,
2. organizira vožnje z vozili na motorni pogon v nasprotju s 4. členom te uredbe.
Z denarno kaznijo najmanj 50.000 tolarjev se kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe ali fizična oseba, če stori prekršek iz prvega odstavka tega člena.

7. člen
Z denarno kaznijo najmanj 50.000 tolarjev se kaznuje za prekršek fizična oseba, če:
1. vozi, ustavlja ali parkira vozilo na motorni pogon v nasprotju s prvim odstavkom 1. člena te uredbe,
2. uporablja vozilo na motorni pogon v nasprotju s 4. členom te uredbe.
Z denarno kaznijo najmanj 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek fizična oseba, ki ustavlja ali parkira vozilo na motorni pogon v nasprotju z 2. členom te uredbe.
Z denarno kaznijo najmanj 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek fizična oseba, ki vozi, ustavlja ali parkira kolo v nasprotju s prvim odstavkom 1. člena te uredbe.

8. člen
Ta uredba začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.


Št. 220-11/94-2/3-8
Ljubljana, dne 9. marca 1995.

Vlada Republike Slovenije



Uredba
o spremembi uredbe o prepovedi vožnje z vozili v naravnem okolju

1. člen
Prvi odstavek 1. člena uredbe o prepovedi vožnje z vozili v naravnem okolju (Uradni list RS, št. 16/95, 28/95 in 56/99) se spremeni tako, da se glasi:

"Na območju Republike Slovenije je v naravnem okolju prepovedano voziti, ustavljati, parkirati ali organizirati vožnje z motornimi vozili, kolesi s pomožnim motorjem in drugimi prevoznimi sredstvi, ki omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca, z močjo lastnega motorja in niso namenjena izključno vožnji po cesti (v nadaljnjem besedilu: vozila na motorni pogon), in s kolesi.".

2. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.

Št. 354-13/2001-1
Ljubljana, dne 3. maja 2001.

Vlada Republike Slovenije

V 'Poročilu o delu gozdarske inšpekcije za leto 2007' je zapisano, da obstoječi predpisi ne sledijo več povečanemu zanimanju za vožnje v naravnem okolju (kolesarjenje, motokros, štirikolesniki, motorne sani), zato je gozdarska inšpekcija večkrat že pozvala MOP k spremembi uredbe; večje kazni za kršitelje, možna registracija vozil, nadzor uredbe vseh zanjo pristojnih... Eden od PAMETNIH predlogov pa je tudi ta:
'Ob večjih turističnih središčih, bi bilo potrebno določiti območja tudi v gozdovih, kjer bi se bilo dovoljeno voziti v naravnem okolju.'

Kako se bo razvilo, bomo pa še videli...
 

Kasius

Hugo Boss Opanæiæ
15. dec 2007
4.061
0
36
Pri tvoji
Citat:
Uporabnik blejc pravi:
fantje fantje, s telimi zajlami in tole..se prav če se kej zgodi, s kerim endurašom in crossistom, se preprosto ubrnemo na uporabnike: patriot, pbutec, kasius itd. upam, da boste ob grožnjah in močnih besedah prevzeli odgovornost za poškodbe endurašev? V glavnem, primer: gozdarski stroj, harvester ali timberjack, naredi toliko škode v gozdu, da si še predstavljate ne!!! In potem nekaj jamrate čez enduraše? Nevem no, jst če naletim na zajlo, bol da je dobr nategnjena, ker če zvem kdo je bil, mu ne bo ok. Pa mal se socjalizirejte!! Klele se oglašate sami kmetje brez zemlje, ki pa s svojimi škropili, pesticidi in ostalo pizdarijo ogrožate naravo, čebele, in vse organizme, pol se pa sekiraš ko ti je en pelju čez ''BIO'' krompirček?? Pejt nekam ti pa bio, dejte polovit tele mulce na 125kah, k resno delajo škode, ne pa napeljevat zajl in podobno, ne zavedate se posledic..ko bo pa prišlo do poškodb boste pa vsi v lukne zbežal ane? Sej smo ljudje, ne žvali!!!!!!!!!!!!!!1

Kakšne grožnje, polpismeni?

Sem slučajno rekel, da jaz nastavljam zajle! Ne! Sem jih pa opazil, ko sem peš šel skozi gozd.

Motorji ne spadajo v gozd, pa konec.