Kako spravite dol feltne, če jih nekdo ni premazo?

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Poleti namaži litijevo mast na eno cev in jo daj na sonce, pa poročaj. Tiste masti v lagerjih so molybdenumske in spreminjajo viskoznost glede na obremenjenost. Dodane imajo kovinske delce, ki v primeru, ko vazelin v lagerju že dokončno odpove ali se izsuši zaradi starosti, zamnjšujejo frikcijo.
Primerjaj enkrat mast za homokinetične zglobe z litijevo pa ti bo jasno.
Seveda bo funkcioniral ležaj tudi z litijevo, če ni preveč obremenjen.

Na avtu litijevo uporabljam samo še za kakšno stopalko, če npr. cvili.

Mel sem grozne težave z drsnimi pušami in mam doma sleherno kartušo vazelina, kar jo lahko na trgu dobiš. Določenih pa pri nas sploh ni.
Silikon je FTW.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Jaz imam mast (na mestu, kjer razpravljamo) že 4 leta - odkar sem kupil avto, pa je še vedno tam. Tako da je res vseeno s kom namaže - važno je da ne rjavi dalje in ob naslednji menjavi dobiš dol feltno.

Seveda je mnogo boljših zadev na trgu, samo je pod vprašanjem če folk ima te stvari - litijevo mast se pa hitro najde.
wink-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
ksz...

Vijakov samih se nikoli z ničemer ne maže, ker lahko končaš na Žalah
uf-1.gif


Je pa priporočljivo namastiti sredinsko luknjo, ker imaš alu feltne in čez leto pride do reakcije obeh kovin - nastane amalgam, ki, kot vidiš malo primer
grin1.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik tony pravi:
ksz...

Vijakov samih se nikoli z ničemer ne maže, ker lahko končaš na Žalah
uf-1.gif


Je pa priporočljivo namastiti sredinsko luknjo, ker imaš alu feltne in čez leto pride do reakcije obeh kovin - nastane amalgam, ki, kot vidiš malo primer
grin1.gif

Vidiš, tudi to ni v celoti res. Kaj boš pa naredil pri zaprtih maticah, ko ti šteknejo? Jaz svoje mažem, malenkostno. Pomembno je samo, da ne mažeš tam, kjer je sedišče - stik konusa vijaka/matice z luknjo v felni.
Z mastnimi prsti pošlataš navoje pa je, ne daješ pa cele kepe gor. Zategnem na 120 Nm pa drži celo sezono.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
vijake se vedno namaže. jaz dam pikico masti in potem razmažem okoli in okoli z 2 šraufoma. odtegne se nič, šraufe pa konec sezone brez nekega cviljenja piskanja in naporov odtegnem
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
S čim pa namažete? Svinjska mast dvomim, da bo zdržala do spomladi
evil.gif
P*zda mam vsakič probleme, do zdaj mi še ni uspelo samemu dol spravit felten. Se moram vsako leto gužvat pri vulkanizerjih da mi feltne prešraufajo. Pa takrat se majstri orenk najebejo da grejo dol.

Evo če je za vodila bremz dobra bo tud na pestih dobra... pri men deluje!

http://www.motip.nl/index.php?page=23&id=739
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Pa valda navoje mal namažeš da na zarjavijo (vsaj čez zimo)......tist k trdi da se bodo odvil......sj se ja 180stopinj odtegujejo pa 180 stopinj zategujejo ( na desni strani avta)....leva se pa skos zateguje če se voziš naprej!
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
najboljsa bi bila bakrena mast (kupferpaste) vendar tu je dobra vsaka ki je pri roki.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.074
6.922
113
pri taščici
kaj imate to za ene avte da imate take težave (oziroma fletne, orenk čhina ponaredek?)
NA dve VW, na dveh oplih, na rižarju nisem nikdar imel teh sitnosti. Pa sem 2 letno to delal

ups. mogoče zajec tiči v alu feltnah?jaz sem šravfal jeklene
 
Nazadnje urejeno:

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
Jaz imam na oplu ALU, pa jih brezproblema dol vzamem, tako da v tem grmu ne tiči zajec
smile-1.gif