Kako se obnese Mazda 6 dizel

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik shift pravi:
če bo hotel turbodizla ki se bo obnašal kot bencinar in bo vlekel v vseh obratih bo vzel hondo ali multijeta pogojno jtdja

JTD je do 2000 obratov kar len, vendar se ga da čisto spodobno vozit. Od 2k naprej je pa veselica
smile-1.gif
Aja, govorim za 2.4 jtd, za 1.9 ne vem.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Trenutno vozim ze drugo sestico... Prvo (mazda6 TE CD120 sport combi - 2003 do 2008) sem pri cca. 170.000 km zamenjal z novo (mazda6 CD140 GT sport combi) ...

Pri letniku 2003 do nekje 2005 ali 2006 so bili problemi z rjavenjem zadnjiv kolotekov in blatnikov... To so menjali pod garancijo, tik preden sem prodal ... Drugace pa samo redni servisi in potrosni material ... pri faceliftani stari (mislim, da nekje od 2005 ali 2006 dalje) pisejo o problemih z DPF ...
 

Bossek

Pripravnik
24. sep 2007
668
7
18
bostjan.muha.cc
Kake pa je potem s tem DPF?

Glede na to, da povsod pišejo o teh problemih, menjajo to v garanciji? Oziroma kakšen je strošek popravila?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
Čale ima 6ko, letnik 2003, lani mu je rja na obeh zadnjih blatnikih ven vdarla, ravnokar je na popravilu tega.

Avtoradio je imel kratek stik, popravilo je bilo napol zastonj, sicer pa samo tankaj in vozi. Hvaležen avto
smile-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Bossek pravi:
Kake pa je potem s tem DPF?

Glede na to, da povsod pišejo o teh problemih, menjajo to v garanciji? Oziroma kakšen je strošek popravila?

Problem DPF filtra pri starem 120KM in novem 143KM (to je uradna moč novega avta, kasneje je bilo izmerjeno 153KM) je bil "včasih". Od kar so izdali malo morje popravkov za software, so marca le izdali pravi popravek in problemov z DPF filtrom ni več. Prej je bil problem v tem, da je zaradi nepravilnega delovanja regeneraciji DPF filtra naraščalo olje v karterju, še posebej, če si vozil na kratke relacije.

Pod 2000 obrati je pač tako umirjen in ni tako eksploziven kot VAG, ampak to ni tako moteče kot tisto brutalno pospeševanje med 2000 in 3000 obrati. Meni bi bilo bolj všeč, da bi namesto tistega brutalnega pospeševanja raje vlekel mogoče 200 obratov prej.

Poraba je nekaj srednjega ... 50% AC (cca 140km/h), pa 25% mesta in 25% medkrajevno se giblje okrog 6.8. Gre tudi 6.3, ampak je treba malo pazit.

Slabša pa ne slaba stran je mogoče po mojem okusu malce preveč trdo nastavljeno podvozje, malce trša sklopka, ampak cel avto je narejen v občutku malce več športnosti, pa zdi se mi, da zvočno ni tako dobro izolirana kot bi po mojem morala biti (Passat, Laguna, C5 so precej boljši v tem).Super zadeva je serijski webasto za mrzle dni.

Kar se tiče rjavenja, naj bi bilo to popravljeno od letnika 2006 naprej, pa vseeno to je sramota za Mazdo, imajo pa itak vsi japonci probleme s tem in v primerjavi z evropejci tukaj padejo na celi črti. Tudi kvaliteta laka ni ravno briljantna, ampak tukaj je pri vseh izdelovalcih enako stanje ... vodne barve pač.

Mogoče je velik plus pri vsem tem tudi to, da je uveljavljanje garancije in ostalih napak baje na nivoju, je pa treba priznati, da so servisi precej zasoljeni.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Tudi kvaliteta pleha bi naj bila bolj "boga". Koliko sem slišal v času toče lastniki raznih japoncev niso bili ravno najbolj veseli? Drži to?
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Tudi kvaliteta pleha bi naj bila bolj "boga". Koliko sem slišal v času toče lastniki raznih japoncev niso bili ravno najbolj veseli? Drži to?

Mogoče, nisem tako poglabljal v to. V osnovi je tako, da če res Mazda ne dela problema z popravilom pri rji, potem me "skoraj" ne briga veliko okrog tega. Če se pojavi, pač pelješ tja in to porihtajo ... tako pravijo vsaj nekateri.