Citat:
Uporabnik Bossek pravi:
Kake pa je potem s tem DPF?
Glede na to, da povsod pišejo o teh problemih, menjajo to v garanciji? Oziroma kakšen je strošek popravila?
Problem DPF filtra pri starem 120KM in novem 143KM (to je uradna moč novega avta, kasneje je bilo izmerjeno 153KM) je bil "včasih". Od kar so izdali malo morje popravkov za software, so marca le izdali pravi popravek in problemov z DPF filtrom ni več. Prej je bil problem v tem, da je zaradi nepravilnega delovanja regeneraciji DPF filtra naraščalo olje v karterju, še posebej, če si vozil na kratke relacije.
Pod 2000 obrati je pač tako umirjen in ni tako eksploziven kot VAG, ampak to ni tako moteče kot tisto brutalno pospeševanje med 2000 in 3000 obrati. Meni bi bilo bolj všeč, da bi namesto tistega brutalnega pospeševanja raje vlekel mogoče 200 obratov prej.
Poraba je nekaj srednjega ... 50% AC (cca 140km/h), pa 25% mesta in 25% medkrajevno se giblje okrog 6.8. Gre tudi 6.3, ampak je treba malo pazit.
Slabša pa ne slaba stran je mogoče po mojem okusu malce preveč trdo nastavljeno podvozje, malce trša sklopka, ampak cel avto je narejen v občutku malce več športnosti, pa zdi se mi, da zvočno ni tako dobro izolirana kot bi po mojem morala biti (Passat, Laguna, C5 so precej boljši v tem).Super zadeva je serijski webasto za mrzle dni.
Kar se tiče rjavenja, naj bi bilo to popravljeno od letnika 2006 naprej, pa vseeno to je sramota za Mazdo, imajo pa itak vsi japonci probleme s tem in v primerjavi z evropejci tukaj padejo na celi črti. Tudi kvaliteta laka ni ravno briljantna, ampak tukaj je pri vseh izdelovalcih enako stanje ... vodne barve pač.
Mogoče je velik plus pri vsem tem tudi to, da je uveljavljanje garancije in ostalih napak baje na nivoju, je pa treba priznati, da so servisi precej zasoljeni.