Kako pa ti voziš?

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Samozavest serijsko bi se temu reklo. Kar potrjuje to, kar sem napisal, si eden izmed vzgojiteljev na cesti. Podobno nevaren in moteč faktor kot jebiveter.
 

Macola20

Pripravnik
17. sep 2007
286
2
18
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Takih primerov kot je tale:

imam dnevno na cesti kar nekaj. Sicer res ne tako ekstremnih, da bi te izrival kot tole na posnetku, je pa večina takih, ko sekajo iz notranjega direkt na izvoz v krožnem. Vključno z policaji, ki naj bi bili vzor.

Tale iz zgornjega posnetka mi je potem še mahal, češ, kaj mi ni jasno.
stupid-1.gif

Sem original video pretvoril v gif, glavnina se vidi.

Zdaj pa - ali jaz delam kaj narobe in se moram naučiti voziti v krožiščih ali pa si tale v subaruju zasluži najmanj šamar?

Pa da se še enkrat oglasim, čeprav imam že nekaj pozivov, da vrnem izpit. Bom pa mal daljši in konkretnejši.

Pustimo ob strani, da je Generik točno vedel, da namerava Subaru ven pri naslednjem izvozu (saj je edini možen)
Pustimo ob strani tudi, da je komaj čakal, da dobi nekoga in mu pokaže kdo "pozna" bolje CPP in pokaže njegovo vožnjo celemu svetu.

Torej moj komentar, da je Generik izsilil prednost Subaruju ni bil v smislu, da ima absolutno prednost Subaru, ker je že v krožišču, ampak glede na položaj Subaruja in Generika, ki ga lahko določim glede na posnetek. Oba sem vrisal v to krožišče.

Subaru bi moral po pravilih in skicah, ki so objavljene že zgoraj zamenjati pas na mestu, ki je obarvano z rdečo barvo, pri meni pa z rumeno.


Sedaj pa mene zanima, kje bi Subaru moral (zadnji trenutek, ki je še sprejemljiv po CPP) vključiti desni smernik, da bi pravilno najprej zamenjal notranji pas za zunanjega in zapeljal iz krožišča, Generik pa bi moral počakati (v bistvu samo za cca. 1 sekundo spusti stopalko za plin) Subaruja pred vstopom v krožišče?



Ali je to tam kjer je Subaru narisan, prej ali kasneje? Upoštevajte, da se oba premikata s pribljižno enako hitrostjo.

Generik se strinja, oz. sam pove, da bi počakal Subaruja, če bi on dal smernik tam kjer je on šel v krožišče. To je malo naprej od narisanega Subaruja.

Sedaj pa če jaz dobro vidim, Subaru še niti prišel ni do te točke, pa je Generik že zapeljal v krožišče, mu zapeljal ob bok in mu onemogočil narediti to kar mu sam svetuje.

Iz tega razloga smatram, da je prvi izsiljeval Generik, Subaru pa mu ni ostal dolžan.

Podučil si me tudi, da je namen krožnih krožišč večja pretočnost, kar se oba strinjava, ampak kakšna je to večja pretočnost, če mora nekdo, ki pravilno pripelje po notranjem pasu, drugi, ki se vključuje se mu postavi ob bok, ga blokira in ga prisili, da naredi še en krog. In če ima smolo po tej logiki lahko kroži in kroži.

Torej moje mneje je, da tudi če je zunanji pas prazen (če se pravilno vozi je vedno
cool-1.gif
) mora tisti, ki se vključuje v krožišče počakati, samo dobro sekundo, da vozila ne vozita vzporedno in je vse kul, vsi srečni.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Lahko bi tudi Subaru stopil z gasa in brez težav zamenjal pas. Še vedno pa bi lahko obstajala (bolj kot ne zgolj teoretična) možnost, da je Subaru prišel samo obrnit v krožišče. Brez smernika pa ostali udeleženci tega ne vejo in ne morejo vedeti. Zato tudi so smerniki. Niso zato da narediš premik, ampak zato da nakažeš premik. Po kmečko: da ostalim udeležencem v prometu POVEŠ, da bo boš naredil premik v levo ali desno. To poveš celo tistim udeležencem, ki si jih morebiti (in ne zanalašč) spregledal.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Macola20 pravi:
Torej moje mneje je, da tudi če je zunanji pas prazen (če se pravilno vozi je vedno
cool-1.gif
) mora tisti, ki se vključuje v krožišče počakati, samo dobro sekundo, da vozila ne vozita vzporedno in je vse kul, vsi srečni.
Še tole (spet
rolleyes-1.gif
): če vzporedna vožnja po večpasovnem krožišču ni najbolj zaželjena - čemu potem večpasovno krožišče? Enako pretočnost dobiš z enopasovnim, pa še dileme ni, kdo ima prednost.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Ampak tu mi res ni jasno, ZAKAJ je sploh dvopasovno krožišče...kaj bi lahko bil vzrok? Glede na to, da je povsod izhod iz krožišča naprej le en pas.
To je še ena super stvar naših projektantov...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.212
851
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik Macola20 pravi:
Torej moje mneje je, da tudi če je zunanji pas prazen (če se pravilno vozi je vedno
cool-1.gif
) mora tisti, ki se vključuje v krožišče počakati, samo dobro sekundo, da vozila ne vozita vzporedno in je vse kul, vsi srečni.
Še tole (spet
rolleyes-1.gif
): če vzporedna vožnja po večpasovnem krožišču ni najbolj zaželjena - čemu potem večpasovno krožišče? Enako pretočnost dobiš z enopasovnim, pa še dileme ni, kdo ima prednost.
sem ti že napisal: zaradi prehodov za pešče. recimo v BTC LJ so majhna enopasovna krožišča in frekventni pešci, pa se pogosto ustavi celotno krožišče. krožišče pri žalah ima 3 pasove, pa se v času prometne konice usuje avtobus starih mam počasi čez prehod, takrat enostavno obvoziš zastoj po srednjem ali notranjem pasu.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Samozavest serijsko bi se temu reklo. Kar potrjuje to, kar sem napisal, si eden izmed vzgojiteljev na cesti. Podobno nevaren in moteč faktor kot jebiveter.

Tisti, ki vozimo še kar po predpisih smo po novem moteči faktor.
grin1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Moteče je, da iščeš konflikt in ne da voziš pretežno po predpisih. Verjamem, da ne štekaš.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.003
-1.289
113
Citat:
Uporabnik Macola20 pravi:
Iz tega razloga smatram, da je prvi izsiljeval Generik, Subaru pa mu ni ostal dolžan.

To je to. Subaru je že zavijal na desni pas z žmigavcem (ne vidi se zaradi nejasne slike v gif-u), Generik ga je izsilil in s cijazenjem povzrožil "popizditis" pri vozniku subaruja. Oba bi bilo treba "dat na hladno za dva dni".
smile-1.gif
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.392
2.564
113
1. Frame. Subru vozi po notranjem pasu, ko un pripelje do uvoza. Uvoz ne ovira nikogar!! Saj ima dva pasova za v križišče.
V primeru, da je pravilno planiral izhod tam, kjer je izsilil Unga, bi MORAL voziti po zunanjem pasu. PA NI!
2. Frame. Un je v križišču na sredino voznega pasu. Subarja nikoder.
3. Frame. Un se pomakne na skrajno desno. Verjetno vidi Subaruja, ki mu grozi.
4. Frame. Un zmanjša hitrost, nadaljuje voziti skrajno desno in spusti Subaruja. Ki pokaže nadmoč.
Na Alterju se začne fajt, kaj in kako.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik Mare2 pravi:
Citat:
Uporabnik Macola20 pravi:
Iz tega razloga smatram, da je prvi izsiljeval Generik, Subaru pa mu ni ostal dolžan.

To je to. Subaru je že zavijal na desni pas z žmigavcem (ne vidi se zaradi nejasne slike v gif-u), Generik ga je izsilil in s cijazenjem povzrožil "popizditis" pri vozniku subaruja. Oba bi bilo treba "dat na hladno za dva dni".
smile-1.gif

Sem že prej napisal kje je subaru dal smernik. In tudi čemu je slika v gif. Kaj še ni jasno
smile-1.gif

Še enkrat: subaru je dal smernik šele ko je šel mimo mene. Gif pa je zato, da se ne vidi registrske.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Moteče je, da iščeš konflikt in ne da voziš pretežno po predpisih. Verjamem, da ne štekaš.

Iščem konflikt prav toliko, kot ga ostali (ki ne upoštevajo/te predpisov).
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Moteče je, da iščeš konflikt in ne da voziš pretežno po predpisih. Verjamem, da ne štekaš.

Iščem konflikt prav toliko, kot ga ostali (ki ne upoštevajo/te predpisov).

Točno o tem ti govorim.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Lahko bi tudi Subaru stopil z gasa in brez težav zamenjal pas. Še vedno pa bi lahko obstajala (bolj kot ne zgolj teoretična) možnost, da je Subaru prišel samo obrnit v krožišče. Brez smernika pa ostali udeleženci tega ne vejo in ne morejo vedeti. Zato tudi so smerniki. Niso zato da narediš premik, ampak zato da nakažeš premik. Po kmečko: da ostalim udeležencem v prometu POVEŠ, da bo boš naredil premik v levo ali desno. To poveš celo tistim udeležencem, ki si jih morebiti (in ne zanalašč) spregledal.

467716-post_slo.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Ksz
Rad bi videl voznjo vlacilca (po pravilih) v tem kroznem križišču.
Se bojim da ga lastni gobec vgrizne v rit
evil.gif

Noben problem pa ni tri izvoze z enim bblokirati.
2413206-Screenshot_2016-04-08-14-21-46-1.png
 

Priponke

  • 2413206-Screenshot_2016-04-08-14-21-46-1.png
    2413206-Screenshot_2016-04-08-14-21-46-1.png
    273,1 KB · Ogledi: 145
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Ledenko pravi:
A to je rondo!? Ker ku*ac se norca dela?
Ja, a ni dovolj jasen znak pred križiščem, pa otok na sredini.
Me zanima kdaj dam tukaj pravilno smernik ce ga zapustim na drugem ali tretjem izvozu. Tisti ki caka na tem izvozu, se mi mora itak umakniti da ga jaz lahko zapustim. Cesta je siroka cca 3m, 4 zagotovo ne.
Takole se pac v slo projektirajo krožišča. In vecina drugih vecjih ni veliko bolje projektirana. In to km stran od gostilne kjer je bil cestni baron Zidar redni gost dokler je bil baron.
 
Nazadnje urejeno:

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
lej, sej tudi če bi kot v evropi dali krizisce enakovrednih cest pa bi se alterjevci spet pizdili, ker ne znajo desnega pravila.