Kako pa ti voziš?

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Vsi tisti, ki dajete prav idiotu v Subaruju, prosim, najdite prvi rezalnik dokumentov in vrzite vozniško not!!!

Tudi jaz se pridružujem prošnji, se vas je kar nekaj pofočkalo v tej temi

Če si na NOTRANJEM pasu, nimaš PREDNOSTI - če ne gre ven, greš še en krog
Če si na zunanjem, greš ven prvi izvoz

OMG, kako je potem šele v 3 in več pasovnih rondojih? Je potem čisto notranji za okras? Za teglce od rož?
 

bugmenot3

Pripravnik
21. mar 2014
862
-3
16
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
[Prometne nesreče povzroča] samo kakšen neprilagojen tujec in kaka baba v bemfli, ki po svoje prileti v krožišče. Sva se s taksistom, čeprav ta sploh ni govoril angleško ali nemško, takoj oba strinjala, da so bemfli in babe za volanom glavna težava na cestah.
grin1.gif
Ali pa otrok v Korveti:
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik Ledenko pravi:
No, glede tistega pri izvozu se najbrž vsi strinjamo, da je za*ebal voznik s subarujem (ker se ni pravočasno spravil na zunanji pas, da bi lahko potem varno zapustil krožišče). Ne zdi se mi pa pametno, da si pri uvozu kar uletel not in bil potem vštric z njim (to, kar je že Macola20 govoril na prvi strani).

Voznik Subaruja bi se moral vključiti na zunanji pas takoj za izvozom kjer je pripeljal avtor teme. Ampak ga je izsilil,ker ima prednost tisti ki je že v krožišču !

Slovenština here aj kom.
tongue-1.gif


Imaš pa skoraj prav - Subaru je izsili, ker mislil, da ima prednost, ker je že v krožišču.

A vam res ni jasno, da Subaru v konkretnem primeru NI imel prednosti?

60. člen
(vožnja na krožnem križišču)
(1) Voznik na krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik Ledenko pravi:
No, glede tistega pri izvozu se najbrž vsi strinjamo, da je za*ebal voznik s subarujem (ker se ni pravočasno spravil na zunanji pas, da bi lahko potem varno zapustil krožišče). Ne zdi se mi pa pametno, da si pri uvozu kar uletel not in bil potem vštric z njim (to, kar je že Macola20 govoril na prvi strani).

Voznik Subaruja bi se moral vključiti na zunanji pas takoj za izvozom kjer je pripeljal avtor teme. Ampak ga je izsilil,ker ima prednost tisti ki je že v krožišču !

Slovenština here aj kom.
tongue-1.gif


Imaš pa skoraj prav - Subaru je izsili, ker mislil, da ima prednost, ker je že v krožišču.

A vam res ni jasno, da Subaru v konkretnem primeru NI imel prednosti?

60. člen
(vožnja na krožnem križišču)
(1) Voznik na krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.

Mogoče ga pa heba slovenština kot mene in ne razume
grims-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Tebi (in žal nekaterim drugim) očitno ni jasno zakaj in čemu je to zapisano prvo pri pravilih krožnega prometa in da seveda velja za vozni pas v ozr. čez katerega se vključuješ v krožišče.
crazy1.gif


Upam, da v avtošolah ne učijo tako.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
meni v prvi vrsti ni jasno, kaj si ti napisal - vozni pas v krožišču? prosim razloži mi to.
zakon je jasen. vozila v krožišču imajo prednosti pred tistimi, ki se vanj vključujejo. za tiste, ki ne poznajo zakona, so pred uvoz v krožišče postavili trikotnike, še na tla so jih narisali.
predstavljaj si, da bi takoj na začetku uvoza subaru zapeljal iz notranjega na zunanji pas, avtor pa bi zapeljal v krožišče, kot je zapeljal na posnetku. kdo bi bil kriv? avtor posnetka je tako na uvozu izsilil subaruja, le-ta pa mu je vrnil in ga izsilil na izvozu.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.485
113
Po tvojem je potrebno čakati, da se krožno križišče popolnoma izprazne in šele nato je dovoljeno zapeljati not. V čem potem smisel dvopasovnega krožišča? Prosim odgovor!! Iz posnetka je jasno vidno, da [cenzura] v subaruju ni nakazal, da želi na zunanji pas, ko je avtor zapeljal v krožišče. Nato je pridivjal po zunanjem pasu in zapeljal direktno na enopasovni izvoz, kar se nikoli ne dela. Še v primeru dvopasovnega uvoza in dvopasovnega izvoza se naši prometni stručkoti ne morejo zmenit, kako je z izvozom iz zunanjega pasu.

Ni čudno, da pri nas krožišča ne funkcionirajo.

Torej tepec v Subaruju bi moral prižgat žmigavec. Od tu je imel dve možnosti, al mal pospešit in se razvrstit pred avtorja in nato na izvoz, ali pa mal stopit z gasa in se razvrstit za avtorja. Tretja in seveda za ego najslabša možnost je bila še en krog po krožišču.
 
Nazadnje urejeno:

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
ne, po moje je potrebno pred uvozom v (kakršno koli) križišče preverit, ali to lahko storiš varno. posnetek je slab, tako da težko rečem, ali je imel subaru žmigavec ali ne, kar pa v končni fazi niti ni tako pomembno. če bi jaz v običajnem križišču iz neprednostne zavijal desno, po glavni pa bi peljal subaru z desnim žmigavcem, vendar ne bi zavil desno, potem bi bil jaz kriv v primeru trka.
zakaj delajo dvo- in večpasovna krožišča? v splošnem so na izvozih/uvozih prehodi za pešce, katere morajo avtomobili počakati. če bi imela krožišča samo en pas, bi hitro nastal zastoj, tako pa lahko ostali čakajoča vozila obvozijo po sredinskem/notranjem pasu. zakaj ima konkretno krožišče dva pasova? vprašaj projektanta, zakaj si je zamislil tako trapasto rešitev, ki dopušča različne interpretacje, kdo ima prednost in kdaj. prostora je namreč dovolj, da bi naredil dvopasovni uvoz in dvopasovni izvoz ter bi bil zunanji pas "ekskluziven" za tiste, ki iz smeri trzina potujejo proti kamniku (ob ustrezni talni signalizaicji, seveda)
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
ksz
Sicer pa danes tipična situacija v krožišču pri Žalah: jaz in govedo pred mano na srednjem pasu. Jaz sem šel na zunanji pas takoj za izvozom pred "mojim", un spredaj pač ne. Na izvozu se opica spomni da gre ven tudi on in je tudi šel. Uganete kdo je bremzal? In nagradno vprašanje: kdo bi bil kriv v primeru trka?
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Tebi (in žal nekaterim drugim) očitno ni jasno zakaj in čemu je to zapisano prvo pri pravilih krožnega prometa in da seveda velja za vozni pas v ozr. čez katerega se vključuješ v krožišče.
crazy1.gif


Upam, da v avtošolah ne učijo tako.

Ne mislim da ne učijo tako ! Tam učijo notranji in zunanji pas,uvoz in izvoz ! V katero šolo si ti hodil ?

Drugače pa tukaj je zelo dobro razloženo https://www.wiz.si/-/se-o-kroziscih-kako-voziti-po-vecpasovnih-kroziscih-
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
Sicer pa danes tipična situacija v krožišču pri Žalah: jaz in govedo pred mano na srednjem pasu. Jaz sem šel na zunanji pas takoj za izvozom pred "mojim", un spredaj pač ne. Na izvozu se opica spomni da gre ven tudi on in je tudi šel. Uganete kdo je bremzal? In nagradno vprašanje: kdo bi bil kriv v primeru trka?

Glede na to, da si ti bil za njim, in da si ti šel po daljši poti (zunanji krog), si moral malo stisnit po gasu, da si ga do in prehitel oz. da je prišlo do tega, da si moral bremzat
wink-1.gif
Pač moraš računat na bizgece in ne na to, da boš hitro po desni smuknil mimo...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
Sicer pa danes tipična situacija v krožišču pri Žalah: jaz in govedo pred mano na srednjem pasu. Jaz sem šel na zunanji pas takoj za izvozom pred "mojim", un spredaj pač ne. Na izvozu se opica spomni da gre ven tudi on in je tudi šel. Uganete kdo je bremzal? In nagradno vprašanje: kdo bi bil kriv v primeru trka?
krožišče pri žalah (linhartova) je nasploh cvetka, eno redkih krožišč, kjer je vožnja po zunanjem pasu naokoli dovoljena (puščice na tleh).
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.257
113
42
KSZ

Dejte no jokat zarad teh krožišč. Vsak dober pameten voznik bo normalno zvozil se tok zajeban krožišče. Sej ni Jebena nuklearna fizika. Pravila gor ali dol! Po pravici povedano je upoštevat pravila krožišč v križiščih prej nevarna kot pa varna ker so malo rečeno glupo napisana

V tem primeru je pa [cenzura] pač Subaru drajvr ki očitno ne spremlja kaj se dogaja in bi lahko predvideval da je prepocasen
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
V konkretnem primeru je bilo za Subaruja vozilo našega kolega. Relevantne so bile torej določbe glede menjave pasov. Subaru pač ni preveril, če lahko varno zamenja pas.


V razmislek (poudaril pablohasan):

60. člen
(vožnja na krožnem križišču)
(1) Voznik na krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.
(3) Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozišča krožnega križišča.
(4) Preden zapusti krožno križišče iz prejšnjega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvrščanje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogoče, je voznik dolžan opraviti najmanj eno kroženje oziroma toliko kroženj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.
(5) Na krožnem križišču je prepovedano ustavljanje, razen ustavljanja zaradi omogočanja prečkanja pešcev pri izvozu s križišča.
(6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
se strinjam, subaru ne bi smel direktno zapustiti krožišča iz notranjega pasu.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
KSZ

Dejte no jokat zarad teh krožišč. Vsak dober pameten voznik bo normalno zvozil se tok zajeban krožišče. Sej ni Jebena nuklearna fizika. Pravila gor ali dol! Po pravici povedano je upoštevat pravila krožišč v križiščih prej nevarna kot pa varna ker so malo rečeno glupo napisana

V tem primeru je pa [cenzura] pač Subaru drajvr ki očitno ne spremlja kaj se dogaja in bi lahko predvideval da je prepocasen
dokler vsi zvozijo križišča, še gre. problem nastane, ko se dva zaletita, takrat pa se ponavadi natančno prebere pravila, še posebej, če ni čisto jasna situacija.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
V konkretnem primeru je bilo za Subaruja vozilo našega kolega. Relevantne so bile torej določbe glede menjave pasov. Subaru pač ni preveril, če lahko varno zamenja pas.


V razmislek (poudaril pablohasan):

60. člen
(vožnja na krožnem križišču)
(1) Voznik na krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.
(3) Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozišča krožnega križišča.
(4) Preden zapusti krožno križišče iz prejšnjega odstavka, se mora voznik razvrstiti na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvrščanje iz notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogoče, je voznik dolžan opraviti najmanj eno kroženje oziroma toliko kroženj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.
(5) Na krožnem križišču je prepovedano ustavljanje, razen ustavljanja zaradi omogočanja prečkanja pešcev pri izvozu s križišča.
(6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

Kaj pa prvi odstavek ki govori v prid Subaruja??
(1) Voznik na krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.
grims-1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.485
113
Verjetno bi to velal za enopasovno krožišče, anede? Kaj ko bi šli vsi skupaj mal izpitke obnovit. Subaru je bil na zunanjem pasu in ni kazal znakov, da gre na notranjega. Ni čudno, da so povsod gužve, če pa čakate, da bo večpasovno krožišče popolnoma prazno.
 
Nazadnje urejeno:

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
verjetno bi potem pisal, da velja samo za enopasovna križišča, anede? nič čudnega, da se dogajajo nesreče, če si eni po svoji presoji odločajo, kdaj veljajo kakšna pravila in kdaj ne.