ne, po moje je potrebno pred uvozom v (kakršno koli) križišče preverit, ali to lahko storiš varno. posnetek je slab, tako da težko rečem, ali je imel subaru žmigavec ali ne, kar pa v končni fazi niti ni tako pomembno. če bi jaz v običajnem križišču iz neprednostne zavijal desno, po glavni pa bi peljal subaru z desnim žmigavcem, vendar ne bi zavil desno, potem bi bil jaz kriv v primeru trka.
zakaj delajo dvo- in večpasovna krožišča? v splošnem so na izvozih/uvozih prehodi za pešce, katere morajo avtomobili počakati. če bi imela krožišča samo en pas, bi hitro nastal zastoj, tako pa lahko ostali čakajoča vozila obvozijo po sredinskem/notranjem pasu. zakaj ima konkretno krožišče dva pasova? vprašaj projektanta, zakaj si je zamislil tako trapasto rešitev, ki dopušča različne interpretacje, kdo ima prednost in kdaj. prostora je namreč dovolj, da bi naredil dvopasovni uvoz in dvopasovni izvoz ter bi bil zunanji pas "ekskluziven" za tiste, ki iz smeri trzina potujejo proti kamniku (ob ustrezni talni signalizaicji, seveda)