Kako najhitreje z avtom na Dansko (Kopenhagen)?

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Via Michelin ponuja dve varianti čez Nemčijo. Ena mimo Berlina in potem v Rostocku na trajekt.
Druga varianta pa mimo Hamburga in gor na en nemški otok, ter potem na trajekt.
Se je že kdo vozil tam gor? Katero smer bolj priporočate?
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Preko Berlina - najhitrejša ampak ne it da boš od 8 - 15 med Minhnom in Berlinom, najcenejša, če pa boš velik jedel med potjo pa pojdi čez Češko.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Malo me moti, da traja vožnja s trajektom (če grem čez Berlin) iz Rostocka skoraj dve uri.
Če grem pa mimo Hamburga, na trajekt v Puttgarden, pa traja vožnja 45 minut. Verjetno je tudi trajekt cenejši zaradi krajše vožnje, po drugi strani pa naredim več kilometrov po cestah.
Kje pa je manjša gužva za trajekt? Da ne bom spet tam izgubljal časa.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
samo firbec me matra, ker tako poudarjaš čas, a to boš sam prevozil v enem šusu?
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Jaz bi sel v Rostock na trajekt. Prevozil obe smeri leta 2009. 2 osebi, avto in kufer.
Trajekt Rostock-Gedser 87€
Trajekt Rodby-Puttgarden je bil takrat 480 kron (cca 64€)
Kolikor se spomnim je bilo precej promet za nazaj mimo Lubecka. Pomojem je bolje iti na Rostock tudi zaradi tega ker je pristanisce vecje in posledicno ima bolj pogoste linije.

LP
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
samo firbec me matra, ker tako poudarjaš čas, a to boš sam prevozil v enem šusu?
Ne v enem šutu. V Berlinu postanek in nočitev. Vendar bom na Danskem bolj omejen s časom in rajši čas zabijem kje v Kopenhagnu kot pa na trajektu, kjer ne vem kaj naj počnem dve uri.
Sicer pa tudi to ni ne vem kako velika časovna razlika. Bolj se gre za to, da ne bi kje preveč čakal v kolonah.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.407
1.017
113
Pred enim mesecem sem se peljal tu čez. 80€ avto in 2 osebi. Na Hamburg ti odsvetujem, ker je velikokrat "stau" na AC, ker se zoži na tunel pod Elbo, tam se lahko veliko izgubi.

Če pa imaš nočitev v Berlinu, je pa logično, da greš na Rostock, saj je za krajši trajekt najmanj dodatna ura vožnje več.

Obe liniji pa ima monopol Scandlines: http://www.scandlines.com/ - čimprej rezerviraj, da dobiš "economy" karto, drugače so precej dražje.

Trajekt naj ti predstavlja počitek in malico, pa boš 1,2,3 čez.
 

alfist555

Fizikalc
4. okt 2007
1.823
1
38
Ja une cene kart, ki sem jih navedel, so vse brez rezervacije. Prisel v pristanisce, placal in se vkrcal. In nikoli nisem cakal vec kot 20min.

LP
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
No, to je pomemben podatek (za stau okoli Hamburga). Se pravi je dosti večja verjetnost, da bom ostal v kakšni koloni, če rinem čez Hamburg.
Saj sem že v štartu bil bolj naklonjen poti čez Berlin, vendar sem želel slišati še nekaj izkušenj iz prve roke.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.380
171
63
Čakanje v Hamburgu kar vkalkuliraj. Toliko prometa kot je tam, ga je redko kje. Bil tam v različnih delih dneva, razen pozno ponoči oziroma čez noč, pa je vedno bila gužva. Sploh tam, kjer je opmenjal Valhalla. Ena ura tam ni sploh nič takega.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Sem bil letos avgusta obe varianti (sicer na Švedsko) čez Hamburg in Puttgarten gor ter čez Rostock in Berlin dol. Gor smo šli sredi tedna, in se gužve začnejo že od Nürnberga, od Würzburga dalje pa je že toliko del na cesti, da vkalkuliraj vsaj eno uro zamude samo zaradi njih. V Hamburgu je pa itak gužva standard. Trajekt Puttgarten-Rodby vozi vsake pol ure, je pa kar drag glede na prevoženo razdaljo. Da bi šel naokoli čez celo Dansko (cca +150 km + mostnina), se mi pa ni zdelo pametno, je bolje počivati na ladji. Od Ljubljane do Koebenhavna smo skupaj s trajektom rabili dobrih 17 ur, brez divjanja po nemških avtocestah, saj zaradi prometa to skoraj ni več možno + omejitve so na cca 1/3 poti.

Nazaj grede smo šli čez Gedser na Rostock, mi smo kupili karto prek interneta, ker je to ob poletnih vikendih kar obvezno. Trajekt vsaki dve uri in vozi dve uri, kar je bilo dobrodošlo po 9 urah dolgočasnega švedsko-danskega furanja, moraš pa priti na določeno uro, kar ni težava, če štartaš iz Danske (Kobenhaven-Gedser je cca 1 ura in pol). Iz Slovenije loviti točno uro skozi celo Nemčijo je utopija, čeprav po vzhodni Nemčiji nekoliko lažje izvedljiva. Potem pa imaš prenovljeno avtocesto do Rostock-Berlin in novo šestpasovnico od Berlina vse do Münchna, kjer razen na enem odseku načeloma ni gradbenih del. Tudi prometa je nekoliko manj kot na zahodu.

Kaj je bolje? Glede prometa in kvalitete ceste vsekakor preko Berlina in Rostocka, žal pa trajekt ne vozi tako pogosto. Cenovno in časovno je z vkalkuliranimi standardnimi zastoji tam tam, saj je mimo Berlina skoraj 200 km manj, trajekt pa je le 40 € dražji. Vedi pa, da smo imeli kar srečo in nikjer nismo stali dlje kot je normalno zaradi standardne severnonemške gužve. Ena nesreča in ti vse obrne na glavo. Samo ta podatek - med Nürnbergom in Lübeckom smo stali cca 15x (vsakič med par minut do 20 minut dodatnega časa), pa je bila samo vsakodnevna gužva. Med Berlinom in Münchnom smo stali 3x, pa še to zaradi tega, ker so ravno v tistem času šle kolone navijačev na fuzbal tekmo iz Berlina v Nürnberg ter so se vračali dopustniki iz Baltiškega morja.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Hvala za izčrpno poročilo. Tudi meni se zdi vzhodna Nemčija manj prometna od zahodne. V Berlinu sem bil že trikrat in se mi je zdela pot dosti bolj tekoča in kar precej manj prometa. Res, da je to bilo pred osmimi leti, vendar danes verjetno ni nič kaj drugače.
Še posebej, če so dokončali šest pasovnico, kot praviš.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Samo še 20 km dolg odsek širijo južno od avtoceste Erfurt-Chemnitz, pa ni hudega. Vse ostalo je več ali manj novo.
(res pa da dva manj kot 10 let stara odseka popravljajo, joj ti šlampasti Nemci
evil.gif
)

Ampak kot pravim, pravi časovni faktor faktor je trajekt, tako da poglej na Scandlines, kako vozijo:
http://www.scandlines.com/tickets-and-prices/sailing-table

Aja, da ne boš tako mencal kot jaz: če na danski avtocesti za koncem priključka ni table za omejitev, potem velja omejitev 130 km/h. Saj ne da prišparaš ogromno časa, ampak Danska je res neverjeten dolgčas za vozit.

Je pa po drugi strani, če izbereš zahodno varianto, krasna adrenalinska dirka šibat po fino zavitih nagužvanih Kasselskih klancih gor pa dol
do prvega zastoja, pa par naslednjih
evil.gif
 

warpaint

Pripravnik
6. jul 2011
198
1
18
Nord
Jaz vedno hodim na Puttgarden, torej varianta mimo Hamburga. Če si lahko splaniraš prevozit Nemčijo ponoči, jo običajno odpelješ brez hujše gužve. Glede na to, da je turistična sezona končana, bi razen običajnih konic ne smelo biti večjih zastojev.
Čez Berlin nisem šel nikoli, ker mi je nemogoče loviti tajming za trajekt.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.407
1.017
113
Jaz sem se na sever Nemčije in obratno peljal že po srednji in vzhodni varjanti. Po vzhodni letos, tako da za nazaj ne morem oceniti. Vzhodna varjanta je super![\b]

Ko se vračate domov čez Avstrijo priporočam poslušanje radia. Ob mojem povratku je med tuneloma Katschberg in Tauern manijak vozil po nasprotnem pasu AC in pa pridni jodlndi so zapirali Karavanke.

Nastajale so 30km dolge kolone pred vsakim (!) tunelom. Domov sem šel čez Passau - Liezen - Judenburg - Ljubelj. Z izjemo prelaza na Judenburg priporočam alternativo v času avgusta, ko Nemčija napade Hrvaško.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mimogrede, na prometne informacije se pri Nemcih ni preveč za zanašati. Na avtocestah so njihove informativne table več ali manj neuporabne, po radiu pa določene zastoje povedo, drugih ne, skoraj pri vsakem pa podcenjujejo resnost zastoja. Napovedanih 20 minut je recimo ratala 1 ura.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
20 let sem praktično tedensko vozil po nemčiji in moram reči da imam drugačne izkušnje. Prometna obvestila so hitra in zanesljiva, enako tudi prometne table.