Volan med vožnjo namreč...
V novo leto sem zajadral nekaj 100 kilometrov od doma, kamor se je bilo potrebno tudi nekako pripeljat. In čast uradnega voznika je to pot doletela kolega z "novim" štirikolesnikom. Ta kolega pa ima prav zanimiv način vožnje...ostalih stvari ne bom komentiral, bi se pa ustavil pri tem, kako drži volan. Na AC ga namreč pri hitrosti okoli 150-170km/h (več mu jajček itak ne gre) prime v levo roko...ma kaj prime...dotika se ga s kazalcem, sredincem in palcem leve roke v položaju okoli sedmice, desna roka pa počiva na kolenih (na srečo njegovih). Meni se to zdi dokaj nevarno, če pomislimo na kakšne bočne vetrove, ki lahko takšen jajček od avtomobila (Proton mislim da 413) praktično odpihnejo iz voznega na prehitevalni pas.
Sam ga na AC primem v desnico nekje okoli 2:30 ali 3, komolec levice počiva na vrhu vrat poleg stekla, dlan levice pa drži volan nekje okoli 9-ke. Se na ta način počutim dosti varneje, čeprav drža seveda ni optimalna. Kakšna pa je situacija pri vas?
V novo leto sem zajadral nekaj 100 kilometrov od doma, kamor se je bilo potrebno tudi nekako pripeljat. In čast uradnega voznika je to pot doletela kolega z "novim" štirikolesnikom. Ta kolega pa ima prav zanimiv način vožnje...ostalih stvari ne bom komentiral, bi se pa ustavil pri tem, kako drži volan. Na AC ga namreč pri hitrosti okoli 150-170km/h (več mu jajček itak ne gre) prime v levo roko...ma kaj prime...dotika se ga s kazalcem, sredincem in palcem leve roke v položaju okoli sedmice, desna roka pa počiva na kolenih (na srečo njegovih). Meni se to zdi dokaj nevarno, če pomislimo na kakšne bočne vetrove, ki lahko takšen jajček od avtomobila (Proton mislim da 413) praktično odpihnejo iz voznega na prehitevalni pas.
Sam ga na AC primem v desnico nekje okoli 2:30 ali 3, komolec levice počiva na vrhu vrat poleg stekla, dlan levice pa drži volan nekje okoli 9-ke. Se na ta način počutim dosti varneje, čeprav drža seveda ni optimalna. Kakšna pa je situacija pri vas?