Kaj se sploh dobi danes "pametnega" za 10k?

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Alter at it's best.
cry12bpy.gif


Ne vem zakaj sploh kdo menja ketno na N47, če pa obstajajo tudi primerki s 500kkm in prvo ketno BP.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
No, boš odgovoril za ST-ja? Je splošno znano da rabijo olje (ne dvomim da imaš ta motor v nulo naštudiran)? Da ti lahko prilepim na desetine jokanja in stokanja iz tujih forumov...
grims-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nimam ga v nulo naštudiranega, ker mi ni povzročal nobenih težav, bil sem pa član ST owners cluba UK, pa nisem naletel na to tematiko.

Kaj ma zdaj veze tuki ST? Kaj pravi tvoj VAG mehankar, ko mu omeniš TSI? Moj se samo za glavo drži, pa je jasno veliki VWjevc.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Nimam ga v nulo naštudiranega, ker mi ni povzročal nobenih težav, bil sem pa član ST owners cluba UK, pa nisem naletel na to tematiko.

In sedaj ker si našel na internetu nekaj deset ljudi ki jim 2.0 TSI rabi olje pa jo to naenkrat po tvoje kr pravilo pri tem motorju?

Nevem kaj pravi mehanik ker nimam stika z njim. Forumaš mi je sicer preventivno zamenjal napenjalec verige in kolikor se spomnim ni nič kaj jamral.
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Vau, celih 190 ljudi, od tega ti zagotovo veš da ima vsak od njih probleme s porabo olja in noben ni random polajkal strani ker ga pač zanima ta tematika? 2.0 TSI Audijev pa je bilo verjetno prodanih kakšnih 300, nekje enako kot Veyronov. Ja, res moraš imeti srečo da ti 2.0 TSI ne rabi olja.
hysterical-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pa tudi če imajo določeni Audiji morda težavo s tem... 2.0 T(F)SI motorjev je enih 20-30 verzij tako da ne moremo sedaj posploševati da so pa kar vsi v *****.
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
ksz

Tt je vreji? Klik

Ali kaj bi bilo še vrednega za 10 jurijev? Zanimajo me predvsem hot hatchbacki.