ja na Taiwanu nam je enkrat prebilo oplato-steno ladje, pa je špricala voda k hudič notr. Bil je namreč Taifun. Zato te ob teh neurjih pošiljajo običajno ven iz luke, ker prideš bolše skozi. No in potem smo poslali mehanike švasat ob špricanju. Klela sta ko hudič, ker ju je drmalo. Sicer pa so cel cajt šibale pumpe, da so se praznile santine - dno ladje. Sicer pa imaš neprestano periodične preglede ladje, kjer ti med drugim inšpektorji merijo tudi preostalo debelino pločevine ključnih delov ladje, tako, da načeloma ti ladja ne razpade kar tako, da bi začela kot bojler puščat, al kwa je že en mislu.
Kar se pa tiče naprav na ladji, pa pogosto propadejo od korozije, zato se pogosto prelisiči galvanske tokove s cink protektorji. Zraven rizičnih predelov pršraufaš gor en cink in pol korozija napade njega, pomembno železje pa ostane celo. In pol se te cinke menjava, na pol leta, na leto, ipd.
Sicer pa ko si na 30 let stari tovorni čezoceanki pa sekaš čez pacifiško nevihto z valjanjem do 38° nisi več siguren kako se bo končalo, če bo vse to železje res zdržalo!