Se pravi ste se ga navadili in se ne prodaja več?!
Sicer pa popis landroverjev (gre za stare generacije, cnovno do 10k EUR kot je avtor topica navedel zgornjo mejo)!
Freelander nima reduktorja, ima sicer soliden stalni 4x4 in odličen elektronski nadzor trakcije (tudi za spuste). Problematičen je sredinski diferencial ki crkne tako da se potem pol avtov pri nas vozi samo še na 2WD ker je menjava oz. popravilo predrago. Bencinski motorji so tipični angleži, torej menjava glave je stalnica. Če se naredi OK (menjava z boljšim tesnilom in drugačno cevjo za hladilno) potem ni problemov. Stari dizel je soliden, novejši (TD4) je BMWjev (tisti ki sam sebe potegne skozi auspuh).
Diskoveriji so do leta 1998 imajo star 2.5td motor ki je soliden star dizel, problemi so z rjavenjem, drugače ima avto soliden stalni 4x4 z ročno zaporo sredinskega diffa + nižje prestavno razmerje (reduktor). Potem dalje dobijo TD5 motor ki je precej bolj sodoben ampak ima par hib, ena od njih je tudi da motor lepo zariba (potem so pač dalje klasične sodobno-dizelske težave od injektorjev do turbine). TD5 so odlični na cesti (in hkrati na terenu), imajo aktiven nadzor stabilizatorja (hidravlika), v veliki večini zadnje zračne obese, elektronski nadzor trakcije, ... (= tehnološko zelo dovršeno vozilo = kup problemov, ko kaj crkne)
Defender je defender, ima vse težave kot discovery s tem da je še totalno špartanski. Pač je avto primarno za na teren, kakršnakoli druga uporaba je več ali manj mučenje voznika.
Range rover od 1995-2002 (p38 generacija) spada med luksuzna vozila in s tem vsebuje tudi večino sodobne tehnike. Ima BMWjev dizel 2.5TD motor ali pa angleškega bencinskega osmaka (v8) v dveh variantah (4.0, 4.6), kombinacije so možne tudi z ZFovim 4stopenjskim avtomatom, sedaj sliši se čudno ampak BMWjev motor je kar se kvalitete tiče slabša izbira. Avto ima reduktor, stalni 4x4 s samozapornim srednjim diferencialom, do leta 98/99 ima nadzor trakcije na zadnji osi, po tem letu na obeh oseh. Skratka pogon je tehnično dovršen. Ima tudi kompletno zračno vzmetenje (obe osi) z možnostjo nadzora višine. Seveda spet, ko tehnika zataji se vse tole mastno plača!
V primerjavi z večino japonskih terencev, ki nimajo tudi E od naštete elektronike in tehnike, so landroverji tehnično gledano biseri. Ampak po drugi strani pri 10-15 let starem vozilu, po možnosti še nevzdrževanem, je japonska zastarela tehnika prej prednost kot slabost.
Od japoncev in angležev imamo potem še ameriškega Jeepa, tu bi se dalo tudi kaj napisat. Na kratko je tako da je po vseh lastnostih nekje vmes med angleži in pa japonci s svojimi posebnostmi.
Lada niva je tudi tehnični biser, ampak žal je ostal tam v začetku 90h let in posledično ga ne moremo štet med vozila ampak med delovne stroje. Poleg tega ohranjenih NI, pač življenska pot poceni avta za delovne namene je taka.
Sicer pa popis landroverjev (gre za stare generacije, cnovno do 10k EUR kot je avtor topica navedel zgornjo mejo)!
Freelander nima reduktorja, ima sicer soliden stalni 4x4 in odličen elektronski nadzor trakcije (tudi za spuste). Problematičen je sredinski diferencial ki crkne tako da se potem pol avtov pri nas vozi samo še na 2WD ker je menjava oz. popravilo predrago. Bencinski motorji so tipični angleži, torej menjava glave je stalnica. Če se naredi OK (menjava z boljšim tesnilom in drugačno cevjo za hladilno) potem ni problemov. Stari dizel je soliden, novejši (TD4) je BMWjev (tisti ki sam sebe potegne skozi auspuh).
Diskoveriji so do leta 1998 imajo star 2.5td motor ki je soliden star dizel, problemi so z rjavenjem, drugače ima avto soliden stalni 4x4 z ročno zaporo sredinskega diffa + nižje prestavno razmerje (reduktor). Potem dalje dobijo TD5 motor ki je precej bolj sodoben ampak ima par hib, ena od njih je tudi da motor lepo zariba (potem so pač dalje klasične sodobno-dizelske težave od injektorjev do turbine). TD5 so odlični na cesti (in hkrati na terenu), imajo aktiven nadzor stabilizatorja (hidravlika), v veliki večini zadnje zračne obese, elektronski nadzor trakcije, ... (= tehnološko zelo dovršeno vozilo = kup problemov, ko kaj crkne)
Defender je defender, ima vse težave kot discovery s tem da je še totalno špartanski. Pač je avto primarno za na teren, kakršnakoli druga uporaba je več ali manj mučenje voznika.
Range rover od 1995-2002 (p38 generacija) spada med luksuzna vozila in s tem vsebuje tudi večino sodobne tehnike. Ima BMWjev dizel 2.5TD motor ali pa angleškega bencinskega osmaka (v8) v dveh variantah (4.0, 4.6), kombinacije so možne tudi z ZFovim 4stopenjskim avtomatom, sedaj sliši se čudno ampak BMWjev motor je kar se kvalitete tiče slabša izbira. Avto ima reduktor, stalni 4x4 s samozapornim srednjim diferencialom, do leta 98/99 ima nadzor trakcije na zadnji osi, po tem letu na obeh oseh. Skratka pogon je tehnično dovršen. Ima tudi kompletno zračno vzmetenje (obe osi) z možnostjo nadzora višine. Seveda spet, ko tehnika zataji se vse tole mastno plača!
V primerjavi z večino japonskih terencev, ki nimajo tudi E od naštete elektronike in tehnike, so landroverji tehnično gledano biseri. Ampak po drugi strani pri 10-15 let starem vozilu, po možnosti še nevzdrževanem, je japonska zastarela tehnika prej prednost kot slabost.
Od japoncev in angležev imamo potem še ameriškega Jeepa, tu bi se dalo tudi kaj napisat. Na kratko je tako da je po vseh lastnostih nekje vmes med angleži in pa japonci s svojimi posebnostmi.
Lada niva je tudi tehnični biser, ampak žal je ostal tam v začetku 90h let in posledično ga ne moremo štet med vozila ampak med delovne stroje. Poleg tega ohranjenih NI, pač življenska pot poceni avta za delovne namene je taka.