Kaj narediti ko ti spletna trgovina pošlje napačen izdelek?

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.064
109
63
Malo sem jezen.

Naočil sem nov Mielejev sesalec (Allergy, s HEPA filtrom in dodatno krtačo) in to lepega bele barve za 300 EUR. Poslali so mi pa osnoven model druge barve in zraven še paket s par vrečkami. Ta osnovni model je pri različnih prodajalcih med 220 in 270 Eur. Pri tej trgovini sem naročil ker se mi zdela njihova cena ugodna. (Drugje ca 20% dražje).

Ko sem reklamiral in jim dal rok (5 delovnih dni), da mi dostavijo naročeno, so se opravičili “da so po napaki produktu prilinkali napačno specifikacijo” , da mi pravega ne morejo prodati in mi ponudili 25 Euro za naslendji nakup pri njih.

Malo nesramno sem jih poklical, če se zaje#### in jim povedal, da naj pridejo svojo robo, ki je nisem naročil sami iskat in, da jaz ne mislim odtopiti od pogodbe in ne mislim plačevat poštnine nazaj (ker je paket 65x65x30 cm bi to pomenilo maxi paket za 21 eur in niti slučajno ne mislim nosit te teže in nerodonosti do pošte).

Plačilo je bilo preko PayPala.

Kako narediti? Bojim se, da bi pri PayPali lahko dobil povrnjeno kupnino samo če pošljem paket nazaj, in ga sam plačam, ampak kaj če naslovnik paket zavrne?

Kako je urejeno to, če dobim robo, ki je nisem naročil namesto naročene robe?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
In ta spletna trgovina je? V Sloveniji, Evropi, ZDA, Rusiji, Slonokoščeni obali?
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
202
61
28
Preveri sifro izdelka pri narocilu in tega, katerega si dobil. Ce je bil oglasevan izdelek A, na racunu je B, je to zavajanje in salabajzerstvo. Ce pa je oboje A, pa lepo odstopis od pogodbe, saj nisi dobil narocenega oz zahtevas, naj dostavijo kar je bilo placano in naroceno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.218
113
www.adriamedia.si
Izdelek nima lastnosti, ki so jih oglaševali in si jih upravičeno pričakoval (kar so tudi že priznali, očitno). Ti izdelek nazaj (na njihov strošek), oni tebi denar nazaj.
Lahko sicer zahtevaš izdelek z lastnostmi, kot si ga naročil, ampak po novem zakonu ni nujno, da ti ugodijo, lahko pač vztrajajo na vračilu izdelka in kupnine (po starem zakonu si, ko si uveljavljal stvarno napako, kot kupec ti izbral, kaj hočeš, zdaj ni več tako, zdaj se odpravi tako, da je najmanj škode za obe strani - in v tem primeru je to vračilo izdelka in kupnine).
Sodne prakse na to temo še ni, kolikor vem.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.050
206
63
Malo sem jezen.

Naočil sem nov Mielejev sesalec (Allergy, s HEPA filtrom in dodatno krtačo) in to lepega bele barve za 300 EUR. Poslali so mi pa osnoven model druge barve in zraven še paket s par vrečkami. Ta osnovni model je pri različnih prodajalcih med 220 in 270 Eur. Pri tej trgovini sem naročil ker se mi zdela njihova cena ugodna. (Drugje ca 20% dražje).

Ko sem reklamiral in jim dal rok (5 delovnih dni), da mi dostavijo naročeno, so se opravičili “da so po napaki produktu prilinkali napačno specifikacijo” , da mi pravega ne morejo prodati in mi ponudili 25 Euro za naslendji nakup pri njih.

Malo nesramno sem jih poklical, če se zaje#### in jim povedal, da naj pridejo svojo robo, ki je nisem naročil sami iskat in, da jaz ne mislim odtopiti od pogodbe in ne mislim plačevat poštnine nazaj (ker je paket 65x65x30 cm bi to pomenilo maxi paket za 21 eur in niti slučajno ne mislim nosit te teže in nerodonosti do pošte).

Plačilo je bilo preko PayPala.

Kako narediti? Bojim se, da bi pri PayPali lahko dobil povrnjeno kupnino samo če pošljem paket nazaj, in ga sam plačam, ampak kaj če naslovnik paket zavrne?

Kako je urejeno to, če dobim robo, ki je nisem naročil namesto naročene robe?
Jaz sem bil tiho. Pri znani SLO spletni trgovini naročil izdelek, poslali pa so mi drug model (po številki modela). Ne vem, v čem je bil drugačen, saj je izgledal povsem enako z enakimi karakteristikami. Tudi ko sem o tem, kakšna je razlika, po mailu vprašal direktno proizvajalca, sem ostal brez odgovora. Pa naj ostane tako, saj sem "prišparal" 70€.:cool:
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.064
109
63
Trgovina je tu, ampak očitno ena majhna spletna trgovinica.

V normalnih razmerah in pri majhnem paketu bi ne bi imel problema iti na pošto in celo plačati poštnine.

Sem pa z gipsom in na berglah in trenutno fizično ne morem nesti do pošte.

Kaj zakon pravi? Ali sem dolžan stvar, (ki sem jo dobil, ki pa ni tista ki sem jo naročil) sam vrniti ali zadošča, da sem njih pisno prosil, da organizirajo da se stvar pobere? Kako PayPal reagira na tako reklamacijo.

Ali lahko zahtevam, da mi vrnejo kupnino preden pošljem. Njihova ideja po telefonu je bila, da naj jaz odstopim od nakupa, poskrbim za vračilo v nepoškodovani embalaži in ko bodo prejeli in preverili stanje bodo vrnili kupnino.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.914
11.048
113
imam izkušnjo iz tujine, vrnili kupnino in tudi poštnino, poslali dokazilo kolk je bilo na pošti za plačat, za neke čevlje.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Ce si placal preko paypala, ti oni lahko povrnejo postnino. To sem veckrat koristil, ko sem kupil nekaj kar mi je bilo preveliko.

je pa dejstvo, da ce z izdelkom nisi zadovoljen, ga moras vrniti. ( da dobis denar nazaj).

Prijavi jih trzni inspekciji….
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Trgovina je tu, ampak očitno ena majhna spletna trgovinica.

V normalnih razmerah in pri majhnem paketu bi ne bi imel problema iti na pošto in celo plačati poštnine.

Sem pa z gipsom in na berglah in trenutno fizično ne morem nesti do pošte.

Kaj zakon pravi? Ali sem dolžan stvar, (ki sem jo dobil, ki pa ni tista ki sem jo naročil) sam vrniti ali zadošča, da sem njih pisno prosil, da organizirajo da se stvar pobere? Kako PayPal reagira na tako reklamacijo.

Ali lahko zahtevam, da mi vrnejo kupnino preden pošljem. Njihova ideja po telefonu je bila, da naj jaz odstopim od nakupa, poskrbim za vračilo v nepoškodovani embalaži in ko bodo prejeli in preverili stanje bodo vrnili kupnino.
Obvezno pojdi na paypal stran in odpri dispute..
Tam imas vec varnosti, da te ne bodo zajebaval v trgovini.
oni bodo pregledali stanje, da ti potem vrnejo kupnino. My ass
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Prijavi jih trzni inspekciji….
In kaj bodo oni naredili? Spletna trgovina je naredila napako. Ponudili so vračilo denarja in kupon za naslednji nakup. Stranka pa vrne izdelek. Tu se bo zgodba zaključila. Težko bo kdo "prisilil" prodajalca, da naredi škodljiv posel.

Je pa seveda odvisno od spletne trgovine koliko je fleksibilna in koliko si lahko privošči iti v minus in jim to na drugi strani pomeni "reklamo", ker bo kupec mogoče napisal pohvalo tu gor namesto graje... Pač tudi odvisno od višine te izgube.

In ja... Če pri nas zahebemo, nismo še nikoli komplicirali (pa tudi če stranka napačno naroči). Pač pogoltnemo razliko in skoraj po pravilu, takšna stranka postane zvesta stranka in se "izguba" čez čas povrne!
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Trgovina je tu, ampak očitno ena majhna spletna trgovinica.

V normalnih razmerah in pri majhnem paketu bi ne bi imel problema iti na pošto in celo plačati poštnine.

Sem pa z gipsom in na berglah in trenutno fizično ne morem nesti do pošte.

Kaj zakon pravi? Ali sem dolžan stvar, (ki sem jo dobil, ki pa ni tista ki sem jo naročil) sam vrniti ali zadošča, da sem njih pisno prosil, da organizirajo da se stvar pobere? Kako PayPal reagira na tako reklamacijo.

Ali lahko zahtevam, da mi vrnejo kupnino preden pošljem. Njihova ideja po telefonu je bila, da naj jaz odstopim od nakupa, poskrbim za vračilo v nepoškodovani embalaži in ko bodo prejeli in preverili stanje bodo vrnili kupnino.
Trgovina naj ti pošlje kurirja na dom, seveda na njihove stroške. To ni nič posebnega v današnjih časih.

Denarja pa ti seveda ne bodo vrnili pred vračilom popolnega izdelka.

PayPal ne vem, če je pravi naslov, ker saj pa niso rekli, da ti ne bodo vrnili denarja?
 

gregster

Zelenc'
24. avg 2024
5
8
3
Malo sem jezen.

Naočil sem nov Mielejev sesalec (Allergy, s HEPA filtrom in dodatno krtačo) in to lepega bele barve za 300 EUR. Poslali so mi pa osnoven model druge barve in zraven še paket s par vrečkami. Ta osnovni model je pri različnih prodajalcih med 220 in 270 Eur. Pri tej trgovini sem naročil ker se mi zdela njihova cena ugodna. (Drugje ca 20% dražje).

Ko sem reklamiral in jim dal rok (5 delovnih dni), da mi dostavijo naročeno, so se opravičili “da so po napaki produktu prilinkali napačno specifikacijo” , da mi pravega ne morejo prodati in mi ponudili 25 Euro za naslendji nakup pri njih.

Malo nesramno sem jih poklical, če se zaje#### in jim povedal, da naj pridejo svojo robo, ki je nisem naročil sami iskat in, da jaz ne mislim odtopiti od pogodbe in ne mislim plačevat poštnine nazaj (ker je paket 65x65x30 cm bi to pomenilo maxi paket za 21 eur in niti slučajno ne mislim nosit te teže in nerodonosti do pošte).

Plačilo je bilo preko PayPala.

Kako narediti? Bojim se, da bi pri PayPali lahko dobil povrnjeno kupnino samo če pošljem paket nazaj, in ga sam plačam, ampak kaj če naslovnik paket zavrne?

Kako je urejeno to, če dobim robo, ki je nisem naročil namesto naročene robe?
Ce izdelek ni tak kot je bil oglasevan, gre za zavajanje in odstopas od pogodbe.
Vrnes na njihove stroske oz naj oni posljejo kurirja, GLS in Posta Slo nudita to storitev, ko prejmejo izdelek imajo 15 dni za vračilo kupnine.
Definitvo odpri spor na PP

Pa ce se ne odzovejo prijava na Trzno
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
In kaj bodo oni naredili? Spletna trgovina je naredila napako. Ponudili so vračilo denarja in kupon za naslednji nakup. Stranka pa vrne izdelek. Tu se bo zgodba zaključila. Težko bo kdo "prisilil" prodajalca, da naredi škodljiv posel.

Je pa seveda odvisno od spletne trgovine koliko je fleksibilna in koliko si lahko privošči iti v minus in jim to na drugi strani pomeni "reklamo", ker bo kupec mogoče napisal pohvalo tu gor namesto graje... Pač tudi odvisno od višine te izgube.

In ja... Če pri nas zahebemo, nismo še nikoli komplicirali (pa tudi če stranka napačno naroči). Pač pogoltnemo razliko in skoraj po pravilu, takšna stranka postane zvesta stranka in se "izguba" čez čas povrne
In kaj bodo oni naredili? Spletna trgovina je naredila napako. Ponudili so vračilo denarja in kupon za naslednji nakup. Stranka pa vrne izdelek. Tu se bo zgodba zaključila. Težko bo kdo "prisilil" prodajalca, da naredi škodljiv posel.

Je pa seveda odvisno od spletne trgovine koliko je fleksibilna in koliko si lahko privošči iti v minus in jim to na drugi strani pomeni "reklamo", ker bo kupec mogoče napisal pohvalo tu gor namesto graje... Pač tudi odvisno od višine te izgube.

In ja... Če pri nas zahebemo, nismo še nikoli komplicirali (pa tudi če stranka napačno naroči). Pač pogoltnemo razliko in skoraj po pravilu, takšna stranka postane zvesta stranka in se "izguba" čez čas povrne!
ja. Se strinjam, ampak po zapisu Primzija ta trgovina ne ravno posluje tako ti navajaš.

Ce bos dobro prebral, je napisal, da mu bodo vrnili kupnino potem, ko bodo pogledali stanje vrnjenega izdelka. WTF?!
Poleg tega ga skrbi, da ga bodo ponovno zajebal. Zato sem mu napisal, da obstaja trzna inspekcija.

tipa ga cist stekam. Napalil se je na izdelek, trgovina pa mu da kipon za naslednji nakup. Koga zanima naslednji nakup?
Prva stvar trgovine je, da sanira stanje. In to, po prebranem delajo slabo, da mu bodo kupnino vrnili potem, ko dobijo izdelek in ko bodo preverili stanje.
A to pomeni, da bo moral izdelek zapakirat tako, da se med transportom ne bo poskodoval. Se s tem bo imel delo!? WTF?

zato sem mu svetoval, odpre dispute na paypal in da ima moznost trzne inspekcije, za zavarovanje svojih interesov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.218
113
www.adriamedia.si
Trgovina seveda počaka, da je izdelek nazaj, preden vrne denar. Nič narobe.
Morajo pa ali poslat izdelek z lastnostmi, ki ga je naročil (ki so ga oglaševali), ali vrnit kupnino (če je izdelek vrnjen OK) + strošek pošiljanja nazaj, če je bil.
Za vrnitev zapakiraš izdelek enako, kot je bil, ko si ga dobil. Če je OK za prodajalca, ko pošlje, je tudi za vračilo.
Tržna ne bo naredila nič, dokler ne potečejo roki za vračilo izdelka in kupnine. Tudi Paypal ne vrne kar avtomatsko, ne glede na okoliščine. Bo treba počakat, da se normalni postopek konča.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

B81

22. jul 2007
37.349
10.691
113
To je kaka dropshipping store, ki itak nima nič s paketom, ampak je diler zajebaL?
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
ja. Se strinjam, ampak po zapisu Primzija ta trgovina ne ravno posluje tako ti navajaš.

Ce bos dobro prebral, je napisal, da mu bodo vrnili kupnino potem, ko bodo pogledali stanje vrnjenega izdelka. WTF?!
Poleg tega ga skrbi, da ga bodo ponovno zajebal. Zato sem mu napisal, da obstaja trzna inspekcija.

tipa ga cist stekam. Napalil se je na izdelek, trgovina pa mu da kipon za naslednji nakup. Koga zanima naslednji nakup?
Prva stvar trgovine je, da sanira stanje. In to, po prebranem delajo slabo, da mu bodo kupnino vrnili potem, ko dobijo izdelek in ko bodo preverili stanje.
A to pomeni, da bo moral izdelek zapakirat tako, da se med transportom ne bo poskodoval. Se s tem bo imel delo!? WTF?

zato sem mu svetoval, odpre dispute na paypal in da ima moznost trzne inspekcije, za zavarovanje svojih interesov.
Napake se dogajajo. “Pravila igre” pa obstajajo za obe strani. In Primzi bi imel malce po svoje. Še celo jezno jih je napi.dil (sicer upravičeno) in postavljal neke svoje pogoje in roke. Jaz ga razumem, ampak tržni ne bo do tu naredil nič. Trgovina NE bo (in ji tudi ni potrebno) vrnila kupnine, dokler ne dobi izdelka nazaj (seveda bodo tudi preverili, ce je vse v embalaži tako kot mora biti, ko dobijo nazaj). Stroški poštnine so jasno prodajalčevi. Škatlo bo pa moral kupec zalepiti in predati kurirju.

ampak kot napisano ze v prejsnjem postu, “posebne” stranke sploh ob recimo moji napaki bi jaz obravnaval drugace in pogoltnil zaslužek ob taksnem poslu. No razen, ce bi bila stranka preveč “posebna” in bi posledično ubral do pike natančno pot, kot jo predpisuje zakon :evil:.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rikolus