Kaj narediti ko ti spletna trgovina pošlje napačen izdelek?

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.044
106
63
Malo sem jezen.

Naočil sem nov Mielejev sesalec (Allergy, s HEPA filtrom in dodatno krtačo) in to lepega bele barve za 300 EUR. Poslali so mi pa osnoven model druge barve in zraven še paket s par vrečkami. Ta osnovni model je pri različnih prodajalcih med 220 in 270 Eur. Pri tej trgovini sem naročil ker se mi zdela njihova cena ugodna. (Drugje ca 20% dražje).

Ko sem reklamiral in jim dal rok (5 delovnih dni), da mi dostavijo naročeno, so se opravičili “da so po napaki produktu prilinkali napačno specifikacijo” , da mi pravega ne morejo prodati in mi ponudili 25 Euro za naslendji nakup pri njih.

Malo nesramno sem jih poklical, če se zaje#### in jim povedal, da naj pridejo svojo robo, ki je nisem naročil sami iskat in, da jaz ne mislim odtopiti od pogodbe in ne mislim plačevat poštnine nazaj (ker je paket 65x65x30 cm bi to pomenilo maxi paket za 21 eur in niti slučajno ne mislim nosit te teže in nerodonosti do pošte).

Plačilo je bilo preko PayPala.

Kako narediti? Bojim se, da bi pri PayPali lahko dobil povrnjeno kupnino samo če pošljem paket nazaj, in ga sam plačam, ampak kaj če naslovnik paket zavrne?

Kako je urejeno to, če dobim robo, ki je nisem naročil namesto naročene robe?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.834
9.507
113
In ta spletna trgovina je? V Sloveniji, Evropi, ZDA, Rusiji, Slonokoščeni obali?
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
200
59
28
Preveri sifro izdelka pri narocilu in tega, katerega si dobil. Ce je bil oglasevan izdelek A, na racunu je B, je to zavajanje in salabajzerstvo. Ce pa je oboje A, pa lepo odstopis od pogodbe, saj nisi dobil narocenega oz zahtevas, naj dostavijo kar je bilo placano in naroceno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.078
1.142
113
www.adriamedia.si
Izdelek nima lastnosti, ki so jih oglaševali in si jih upravičeno pričakoval (kar so tudi že priznali, očitno). Ti izdelek nazaj (na njihov strošek), oni tebi denar nazaj.
Lahko sicer zahtevaš izdelek z lastnostmi, kot si ga naročil, ampak po novem zakonu ni nujno, da ti ugodijo, lahko pač vztrajajo na vračilu izdelka in kupnine (po starem zakonu si, ko si uveljavljal stvarno napako, kot kupec ti izbral, kaj hočeš, zdaj ni več tako, zdaj se odpravi tako, da je najmanj škode za obe strani - in v tem primeru je to vračilo izdelka in kupnine).
Sodne prakse na to temo še ni, kolikor vem.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
1.928
116
63
Malo sem jezen.

Naočil sem nov Mielejev sesalec (Allergy, s HEPA filtrom in dodatno krtačo) in to lepega bele barve za 300 EUR. Poslali so mi pa osnoven model druge barve in zraven še paket s par vrečkami. Ta osnovni model je pri različnih prodajalcih med 220 in 270 Eur. Pri tej trgovini sem naročil ker se mi zdela njihova cena ugodna. (Drugje ca 20% dražje).

Ko sem reklamiral in jim dal rok (5 delovnih dni), da mi dostavijo naročeno, so se opravičili “da so po napaki produktu prilinkali napačno specifikacijo” , da mi pravega ne morejo prodati in mi ponudili 25 Euro za naslendji nakup pri njih.

Malo nesramno sem jih poklical, če se zaje#### in jim povedal, da naj pridejo svojo robo, ki je nisem naročil sami iskat in, da jaz ne mislim odtopiti od pogodbe in ne mislim plačevat poštnine nazaj (ker je paket 65x65x30 cm bi to pomenilo maxi paket za 21 eur in niti slučajno ne mislim nosit te teže in nerodonosti do pošte).

Plačilo je bilo preko PayPala.

Kako narediti? Bojim se, da bi pri PayPali lahko dobil povrnjeno kupnino samo če pošljem paket nazaj, in ga sam plačam, ampak kaj če naslovnik paket zavrne?

Kako je urejeno to, če dobim robo, ki je nisem naročil namesto naročene robe?
Jaz sem bil tiho. Pri znani SLO spletni trgovini naročil izdelek, poslali pa so mi drug model (po številki modela). Ne vem, v čem je bil drugačen, saj je izgledal povsem enako z enakimi karakteristikami. Tudi ko sem o tem, kakšna je razlika, po mailu vprašal direktno proizvajalca, sem ostal brez odgovora. Pa naj ostane tako, saj sem "prišparal" 70€.:cool: