POZDRAVLJENI !
Najprej bi želel, da mi odgovorijo predvsem tisti, ki tovrstne zadeve poznajo ali so pa sami imeli isti ali podoben primer in vedo kakšni so postopki predvsem pa, kakšne imam pravice.
Torej zgodilo se je takole:
Ker smo se preselili v novo stanovanje sva z ženo šla malo po trgovinah, da kupiva sedežno za dnevno. Predvsem sva gledala na to, da ima sedežna ki jo bova izbrala tudi ležišče.
Po dolgem opazovanju sedežnih v različnih trgovinah se končno odločiva za usnjeno sedežno, ki ima že zgoraj omenjeno ležišče. Brez premisleka, ker sva jih kar nekaj pogledala sva se odločila za omenjeno sedežno.
Sedežna v trgovini je bila rastavljena .. ima ležišče .. itd, tako kot sva želela.
Poveva prodajalki, da želiva isti sestav, kot je ta rastavljena, ker nam tako odgovarja.
Prodajalka reče ok .... in nama pove da pa je za to sedežno potrebno čakat 1.5 meseca ....
Ok bova še to potrpela in bova počakala ... danes je prišla, kar je predviden čas, ki ga je omenila prodajalka. Organiziram si prevoznika, da mi gre naročeno iskat (jaz zraven) in pripeljemo domov. Pred kakšnima dvema urama zadevo odpakirava (prej nisva, ker naju ni bilo doma) in kaj ugotovimo !???
Ta sedežna NIMA ležišča ! Čeprav je bila takšna ki sva jo želela rastavljena in cena z ležiščem se je prodajalka zmotila pri naročilu ter nama naročila trosed BREZ ležišča, čeprav sem plačal sedežno ki ima ležišče. Kaj zdaj ?
Torej kakšne so moje pravice ?
A moram JAZ spet na svoje stroške njim dostavljat v trgovino ?
V kolkem času lahko zahtevam, da se mi naročeno dostavi (mislim, da ne morem spet čakat mesec in pol) ?
Ne bi rad da vrnejo kupnino, ker nama je sedežna izredno všeč in idealno paše v dnevno. Pa ne rabijo mi cele menjavat, temveč samo trosed .
torej, kaj lahko zahtevam od njih .... prosim za odgovore, da v ponedeljek explodiram v trgovini.
Hvala za odgovore.
Najprej bi želel, da mi odgovorijo predvsem tisti, ki tovrstne zadeve poznajo ali so pa sami imeli isti ali podoben primer in vedo kakšni so postopki predvsem pa, kakšne imam pravice.
Torej zgodilo se je takole:
Ker smo se preselili v novo stanovanje sva z ženo šla malo po trgovinah, da kupiva sedežno za dnevno. Predvsem sva gledala na to, da ima sedežna ki jo bova izbrala tudi ležišče.
Po dolgem opazovanju sedežnih v različnih trgovinah se končno odločiva za usnjeno sedežno, ki ima že zgoraj omenjeno ležišče. Brez premisleka, ker sva jih kar nekaj pogledala sva se odločila za omenjeno sedežno.
Sedežna v trgovini je bila rastavljena .. ima ležišče .. itd, tako kot sva želela.
Poveva prodajalki, da želiva isti sestav, kot je ta rastavljena, ker nam tako odgovarja.
Prodajalka reče ok .... in nama pove da pa je za to sedežno potrebno čakat 1.5 meseca ....
Ok bova še to potrpela in bova počakala ... danes je prišla, kar je predviden čas, ki ga je omenila prodajalka. Organiziram si prevoznika, da mi gre naročeno iskat (jaz zraven) in pripeljemo domov. Pred kakšnima dvema urama zadevo odpakirava (prej nisva, ker naju ni bilo doma) in kaj ugotovimo !???
Ta sedežna NIMA ležišča ! Čeprav je bila takšna ki sva jo želela rastavljena in cena z ležiščem se je prodajalka zmotila pri naročilu ter nama naročila trosed BREZ ležišča, čeprav sem plačal sedežno ki ima ležišče. Kaj zdaj ?
Torej kakšne so moje pravice ?
A moram JAZ spet na svoje stroške njim dostavljat v trgovino ?
V kolkem času lahko zahtevam, da se mi naročeno dostavi (mislim, da ne morem spet čakat mesec in pol) ?
Ne bi rad da vrnejo kupnino, ker nama je sedežna izredno všeč in idealno paše v dnevno. Pa ne rabijo mi cele menjavat, temveč samo trosed .
torej, kaj lahko zahtevam od njih .... prosim za odgovore, da v ponedeljek explodiram v trgovini.
Hvala za odgovore.
Nazadnje urejeno: