Najbolje, bo da se zmeniš za testno vožnjo...videl sem ga že na cesti, torej bojo tudi že na testu.
Glede porabe nima smisla zgubljat besed, ker nisi nič konkretnega napisal kaj sploh iščeš -dizel ali bencin (sumim da dizel).
Polo bo dobavljiv po novem samo z 1.6 dizlom (4 valjnim..da se vsi lahko oddahnejo), ter kasneje z 1.2 mlinčkom (ki bo verjetno nadomestil dosedanjega 1.4 trovaljnika..in mu verjetno tudi vzel primat najvarčnejšega avtomobila (Polo BlueMotion).
(Za našega (1.4 TDI 70 konj + čip) mi je ravno danes uspelo nekako solidno zračunat povprečno porabo - ker se je žena z njim vozila na šiht (25 km relacija v eno smer)...poraba čez cel kesel je bila 4,50 (računsko)... po BC-ju pa 4,0 (torej 10 % laganje)).
Trenutna prednost Polota pred konkurenco mi je osebno ESP...kako je ta 'igrača' uporabna opazim, ko se usedem iz Passata (z ESP) v Polota (brez)...tako v suhem, mokrem kakor seveda v snegu...ob nakupu je malo manjkalo da bi ga zličkal, ker enostavno več ne pričakuješ, da ob določenih 'manevrih' avto ne uboga.)
Glede porabe nima smisla zgubljat besed, ker nisi nič konkretnega napisal kaj sploh iščeš -dizel ali bencin (sumim da dizel).
Polo bo dobavljiv po novem samo z 1.6 dizlom (4 valjnim..da se vsi lahko oddahnejo), ter kasneje z 1.2 mlinčkom (ki bo verjetno nadomestil dosedanjega 1.4 trovaljnika..in mu verjetno tudi vzel primat najvarčnejšega avtomobila (Polo BlueMotion).
(Za našega (1.4 TDI 70 konj + čip) mi je ravno danes uspelo nekako solidno zračunat povprečno porabo - ker se je žena z njim vozila na šiht (25 km relacija v eno smer)...poraba čez cel kesel je bila 4,50 (računsko)... po BC-ju pa 4,0 (torej 10 % laganje)).
Trenutna prednost Polota pred konkurenco mi je osebno ESP...kako je ta 'igrača' uporabna opazim, ko se usedem iz Passata (z ESP) v Polota (brez)...tako v suhem, mokrem kakor seveda v snegu...ob nakupu je malo manjkalo da bi ga zličkal, ker enostavno več ne pričakuješ, da ob določenih 'manevrih' avto ne uboga.)