Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Jih je nemogoče dobit.
Najprej je pravi da je 3-6 klicev pred tabo v vrsti, potem pa kar prekine povezavo. (tam po 20-30 minutah)
Sem danes trikrat probal. Punca pa probava že od petka. Vedno isto. Čakaš pol ure, pol pa prekine.
Če so te izklopili zaradi neplačanega računa, pošlji mejl z scanom računa na izterjave@simobil.si.... Boš takoj rešil...
Če pa je kaj drugega, pa ne bi vedel...
Če imas IZVRŠBO oz si v sodnem postopku pošlješ mail z kontaktnimi podatki ( DAVČNA ; EMŠO ali GSM številka na katero se nanaša dolg ) na izvrsbe@simobil.si Potem te pokličejo če si podal kontaktno št. ali pa ti po mailu oz pošti posredujejo zahtevane podatke.
Če si pa IZKLOPLJEN zaradi neplačila položnic pa pošljes mail z potrdilom iz banke ali skenom položnice na izterjave@simobil.si
Uklop sledi v najkrajšem možnem času .
če je izgubil kartico se je št. začasno izklopila (predvidevam), v klicnem je bil obveščen o postopku, potem je postopek dobil še pisno,...
če se nanj ni odzval se številka izklopi, v primeru vezave se zaračuna pogodbena kazen,...
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.