Problem pri naših javnih razpisih je ta, da ponavadi vsebinsko ustrezajo zelo ozkemu krogu ponudnikov, kateri so zmožni zagotoviti določen izdelek ali storitev. Primer operacijskih miz je samo kaplja v morje, in so mize kot takšne skorajda zagotovo bile prodane z 150% maržo nekaterim in to samo za posredovanje pri prodaji.
Drugi problem so avtoceste, kontrolni stolp, patrija, TEŠ, cene zdravil (pri nas je npr. aspirin parkrat dražji kot v npr. italiji), falkon, USB ključki v KC Ljubljana, ipd..
Pravzaprav v sloveniji, nismo sposobni izpeljati večjega javnega naročila, brez da nebi prišlo do ogromnih napak in anomalij v postopkih, ter posledično močno preplačanimi javnimi projekti.
Potem dobimo še razmeroma neučinkovito davčno upravo pri pobiranju davkov in odlivi v davčne oaze in sistemsko korupcijo, ko drug drugemu akterji krijejo hrbet.
In še ko dobimo nekoga z prsti dejansko v marmeladi (Thaler, stavba NPU), razen kakšnega odstopa ni nekih posledic.
In potem je za vse pač potrebno nekoga okrivit, in trenutno je to JU.
Drugi problem so avtoceste, kontrolni stolp, patrija, TEŠ, cene zdravil (pri nas je npr. aspirin parkrat dražji kot v npr. italiji), falkon, USB ključki v KC Ljubljana, ipd..
Pravzaprav v sloveniji, nismo sposobni izpeljati večjega javnega naročila, brez da nebi prišlo do ogromnih napak in anomalij v postopkih, ter posledično močno preplačanimi javnimi projekti.
Potem dobimo še razmeroma neučinkovito davčno upravo pri pobiranju davkov in odlivi v davčne oaze in sistemsko korupcijo, ko drug drugemu akterji krijejo hrbet.
In še ko dobimo nekoga z prsti dejansko v marmeladi (Thaler, stavba NPU), razen kakšnega odstopa ni nekih posledic.
In potem je za vse pač potrebno nekoga okrivit, in trenutno je to JU.