Kaj je pomembneje - kilometri ali starost?

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.732
100
63
Sem pred nakupom in zanima me mnenje - na splošno, kaj vam je pomembneje, da ima avto manj kilometrov ali da je mlajši?
Ali bi v primeru, da sta dve vozili identično opremljeni (višji rang) in za ENAKO ceno raje vzeli:
a.) Letnik 2015 s 100.000km
b.) Letnik 2016 s 150.000km

Po moji logiki A.
Verjetno se bo našel kdo, ki bo zagovarjal nič od tega, ampak prosim ostanimo samo pri izbiri A ali B :)

Hvala!
 
Nazadnje urejeno:

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
Bi reku, da je bistvena ohranjenost vozila, kako se je z njim delalo in skrbelo, tukej leta in prevoženi ne štejejo tolk, vsaj meni.
Jest bi gledal ohranjenost, če pa gledam striktno, kot predlagaš samo samo A ali B, bi pa, če boš avto zvozil do konca, potem gledal kilometre, če pa boš prodajal kasneje pa letnik (kilometre itak zavrtiš :valjamse: :evil:).
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Če je 2015 bil prvo lede izdelave tega modela avta, potem raje 2016. Pa dobro je dobiti VIN, ker proizvodnji datum je lahko zelo različen od tega kdaj je bil avto registriran.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Podpis. Sploh če vmes ni bilo FL in gre za preverjen avto, ki ni prvič na trgu leta 2015. Tam bi vzel šele 2017 letnik, pa čeprav s 180k kilometri in malce več denarja.

Če ni skrivnost, za kateri avto gre?
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
odvisno od avta seveda, ali je kak facelift, servisna zgodovina, itd..
če sta npr iz ene firme kjer z vsemi avti delajo isto, sta isti model, potem opcija A.
žal? sem tak da pri nakupu me potem prodajna ne zanima, 100,200€ gor/dol mi je irelevantno pri mojih avtih ko jih prodajam, glavno da meni dobro služi ter imam z njim čim manj opravkov.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.015
837
113
se strinjam s plexWriterjem - ohranjenost..
ko sem imel preblisk, da bi menjal sem šel gledat nekih 8 mescev starega, prcej opremeljenega - nekih 30.000km.. po prodajalcevih besedah "iz kratkotrajnega poslovnega najema".. pa se je iz "avijona" vidl, da se je z avtom delalo grdo in je bil notr bl zmahan kot pa moj 5 let star..
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Tako kot si ti napisal A, brez pomisleka. Amapk v praksi pa ni tako da bi avta različnih letnikov bila enaka po opremi, nadgradnje sploh premije so že po polletnih ciklih updejti in izboljšave... pač ni to clio ki istega štancajo skozi cel generacijski cikel.
Vsaj pri mojem je bilo tako, jesenski modeli in zadnji modeli so imeli drugačne opreme (software infotainment in podobno kot pomladni model.

Potem pa je še pomislek kolik km delaš na leto, če jih delaš 50k, potem vsak km šteje recimo, če jih delaš 10, potem pač sami kmji niso najbolj pomembni. Potem so še tu garancije take in drugačne. V DE se premije prodajajo po 3 letih in je tam največji cenovni prelom...lizingi se iztečejo, tako da letos in zima 2020 bodo na udaru tam dobri nakupi letnikov 2016.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
ali pa slovenskih 100k proti nemškim 150k velika razlika v zjebanosti avta. Ali pa ženska vozla. prste stran.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
jaz sem pa za b, torej mlajši letnik
motor je narejen za to da dela km, 500k brez problema.
tak da meni je pomemben letnik, na km ne gledam, ker jih tudi sam naredim 60k na leto.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
282
63
BTW, zakaj avti nimajo še dodatno števca delovnih ur, tako kot pri navtiki ali gradbeni mehanizaciji? Bi bil relevanten podatek, pa čeprav bi se samo nekam zapisal in bil na voljo s testerjem.

ali pa slovenskih 100k proti nemškim 150k velika razlika v zjebanosti avta. Ali pa ženska vozla. prste stran.
Za prvi del se strinjam, za drugega ne - lepše polovice v družini vozijo bolj umirjeno in počasneje, tako da sploh pri avtomatikih to ni več faktor. Ko pa dedec dobi avto v roke, pa tistih parkrat mesečno prediha turbino :)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
števec ur je ponavadi v električnem servo volanu med parametri, če primerjaš nekaj avtov enakih med seboj, pa faktor kilometri in te ure, se da videti, da ponekod to precej "striže" med seboj...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
jaz sem pa za b, torej mlajši letnik
motor je narejen za to da dela km, 500k brez problema.
tak da meni je pomemben letnik, na km ne gledam, ker jih tudi sam naredim 60k na leto.

Itak 500k BP, razen če prej odtrga verigo, pride v iberture ali kak drug črn scenarij.

Bolj kot kilometri je pomembno pravilno vzdrževanje in ne menjava olja vsaki dve leti in na 30 ali 50k kilometrov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
BTW, zakaj avti nimajo še dodatno števca delovnih ur, tako kot pri navtiki ali gradbeni mehanizaciji? Bi bil relevanten podatek, pa čeprav bi se samo nekam zapisal in bil na voljo s testerjem.


Za prvi del se strinjam, za drugega ne - lepše polovice v družini vozijo bolj umirjeno in počasneje, tako da sploh pri avtomatikih to ni več faktor. Ko pa dedec dobi avto v roke, pa tistih parkrat mesečno prediha turbino :)

Umirjeno in počasneje pomeni pri mnogih tudi mučenje 50 km/h v 6. prestavi ipd. Takega avta ne bi imel, čeprav je bil vožen imerjeno in počasi. Raje takega, ki je bil segret redno vožen like U stole it. Ga vsaj ne bo treba navajati na moj način vožnje. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: cappy

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Itak 500k BP, razen če prej odtrga verigo, pride v iberture ali kak drug črn scenarij.

Bolj kot kilometri je pomembno pravilno vzdrževanje in ne menjava olja vsaki dve leti in na 30 ali 50k kilometrov.
če vtrga ketno, se popravi.
ko je karoserija in vsi elementi zjahani od starosti, lahko zamenjaš samo ves avto.
mene ne zanima turbo če stane 1000, al pa ketna za 2000, zamenjam in grem dalje.
meni je šla turbina pri 55k, zamenjal, danes jih imam pa 290k, pa pet let star pleh.