Kaj je glavna slabost zimskoletnih gum?

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Štima....ampak testi so narejeni pri normalnih pogojih, z zbranim voznikom, treznim voznikom, pri hitrosti ki so dovoljene ipd. Če se bomo držali teh smernic, so testi relevantni.

Normalno, da ne morejo testirat gum z voznikom, ki telefonira, ki je prej spil nekaj kratkih, ki vozi 200 + , ki mu postaviš nasproti vozečega , in na osnovi teh podatkov predložit test.:eek:


Še vedno ni realno.

Voznik na testu je dejansko "specializiran" in že skoraj kot robot. Točno ve kdaj zavirati ,pospešiti.... Dejansko že tudi nekako navajen podlage.


Če bi ne bil marketing posredi ,bi verjetno tudi kakšne manj prepoznavne znamke prišle kdaj na vrsto za kakšen test ( Nexen,Nankang, Sailun, Maxxis....) Sem več kot siguren da bi kakšen pošten rezultat testa znal pomešati malo štrene med giganti.... Tudi te ne tako promovirane znamke gum imajo nekatere dolgoletno tradicijo , a ker ne vlagajo milijonov v reklamo so kjer so.
Po drugi strani pa logično da ti "evropski" proizvajalci branijo svoj trg.

A se zavedate koliko te velike korporacije ala michelin ,continental, goodyear vložijo denarja v promocijo,reklame,marketing. ?? Če bi imeli toliko reklame kot ti azijski proizvajalci ,bi lahko bile tudi michelinke ,continentalke.... brez vsakega problema 30-40 odstotkov cenejše.


Podobno kot sedaj v oktobru ki je mesec požarne varnosti. Potem pa sem videl v prostovoljnem društvu kjer je vaja bila napovedana in so gasilci že čakali v domu. A je takšna intervencija lahko potem kot nekakšno merilo ??


lp
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
drži. in če gledaš, spremljaš promet in držiš varnostno je lahko zaviranja v sili manj.

nekak ti ni najbolj jasn pomen zaviranja v sili. To se zgodi takrat ko ti ne predvidevaš nič. lahko maš 1km varnostne, in ko ti vleti nekaj iz strani ti pomaga samo pohodit.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
guma je edin stik s podlago. Tak da bo ena izmed pomembnejsih. Sila pritiska nima veze. Praktično vsi avti bremzajo na polno ko zaznajo da je voznik pohodo v sili. Razen pradtara jajca
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.732
100
63

Priponke

  • fulda.JPG
    fulda.JPG
    51,2 KB · Ogledi: 158

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Nemška je pravilna. Na Mimovrste so se zmotili.

https://www.gume-zivic.si/fulda/205-60r16-92h-kri-control-hp-2.html

https://www.gume-direkt.com/product/Fulda/Kristall-Control-HP2/R-319409

No, samo za info...jaz imam tele že 30kkm (ne v tej dimenziji) in imajo še ohoho profila. Imam pa XL ojačan rob -> tule je pa tvoja dimenzija --> https://www.euroton.si/avtodeli/zimska-pnevmatika-sava-20560r16-92h-eskimo-hp2-ms-p-710333.aspx

Sem zanalašč iskal XL ojačan rob, ker je avto s tem bolj stabilen, ker drugače se malo bolj gunca levo in desno. Pri isti gumi torej lahko dobiš ali pa ne ojačan rob...odvisno od dimenzije.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
ja in takrat je guma en od zadnjih parametrov. prej bo razlika zaradi reakcijskega časa med voznikoma, sile pritiska na pedala itd.
Pri "pohodi" zavoro je sila pritiska v vsakem primeru takšna, da pomeni blokiranje vseh koles na vsaki podlagi, če ne bi ABS oziroma ostali sistemi posredovali, če jih avto ima. Torej, verjetno, je guma en zelo velik faktor tukaj, se mi zdi, ker reakcijski čas istega voznika v danem istem slučaju je vedno enak, prav tako je enaka podlaga. Spremeniš zgolj zažgana povprečna zimska guma proti dobri letni. Verjetno se bo zavorna pot bistveno podaljšala, ali skrajšala. Matematiko, v katerem primeru bo zavorna pot krajša, pa prepuščam tebi.
Potem pa še, če bodo gume na vseh kolesih približno enake in so zavore redno vzdrževane je veliko možnosti, da bo šel avto naravnost kljub zaviranju v sili. Če pa seveda spredaj natakneš novo gumo, zadaj pa staro, je pa veliko možnosti, da bo avto zaneslo in bo voznik trčil v oviro z bokom, kar je seveda najslabše. Res pa je, da je ob sodobnih sistemih za to manj možnosti. Toliko o lovu na čarovnice, al kako so že rekli malo višje.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Torej, da strnemo, zakaj se sploh kregamo. Verjetno se vsi strinjamo, da ima poleti zimska M+S guma daljšo zavorno pot, kot pa letna guma. Jaz se strinjam.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Potem svoje soproge ne maraš očitno, al kako. Problem je zažgana zimska guma na mokrem.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Sedaj se lahko lovimo tu okoli gum in ali maram soprogo ali ne, ker imam zimake poleti. Potem lahko rečemo za vse, ki kupijo male avte, da se ne marajo in tudi žena ne marajo, ker mali avti so bolj občutljivi na nesreče, kot veliki. Za primer, Grande Punto je l.2006 dobil 5 zvezdic NCapa, l.2017 pa isti!!! avto 0 zvezdic, sedaj se pa vprašaj, kdo je tu nor. L.2006 bi mi čestital, ker sem kupil varen avto, 2017 bi me pa na križ pribil in kako ne maram soproge. :evil:
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Primerjava celoletnih gum proti zimski in letni v vseh pogojih v dimenziji 195/65 R 15.

qab5Mvj.png


2afP07a.png


TjSC6B7.png


LkRTJYZ.png
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
po domače če imaš nokian celoletno in 4x4, si zmagal :p
1998 smo se vozili z audi 100 quattro celo gorenjsko zimo na letnih gumah
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ja, samo ti si se učil (tudi) na izkušnjah (kot mulc z vožnjo traktroja če je bilo treba) in nimaš pojma. Če bi se podučil na google-u bi vedel več.
 

zummel

Zelenc'
17. okt 2018
7
0
1
bile so povsem nove, ko sem septembra kupil avto. v dežju in mokrem je šlo, najbolj tvegano je bilo ko rosi. a ker je bil avto krača ni bilo hitrosti in je bilo ok. trije ovinki na bregu so bili zaznamovani in po jajcih. potem je prišla zima, avto sem malo vozil in je tudi šlo, spet previdneje, počasneje, brez dokazovanja kaj vse zmore avto. naslednja zima, ko sem bil več na cesti so šle dol.

se pravi za pametno, previdno vožnjo gre. pa da imaš možnost ne iti na cesto, če ni ok. če pa nimaš te opcije in ne gre vedno previdno, mora pa pač guma dodat te atribute.
No, tukaj se strinjava... če ni v redu daj dol! Ko si že omenil Continental, original so ble letne Conti in so ble odlične. Ampak Crossllimate so boljše, predvsem v mokrem. Ko sem bil mlajši in bolj živ sem dajal gor Bridgestone potenza, če ti to kaj pove.. In nisem želel izpostavljat, ampak tudi jaz vozim 4x4, vendar ne terenca.
In zakaj nisem pristaš znamke? Ker
 

zummel

Zelenc'
17. okt 2018
7
0
1
Torej če prav zastopim... Poleti so najboljše zimske, pozimi pa zimske in pa počasi, da ne bo kaj narobe!
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Skratka:
A: če sem izračunal, da se mi za 7k letno splača imet avto, potem naj imam tudi za dva kompleta gum in menjavo 2x letno.
B: nataknem karkoli, da je le okroglo, itak se vozim počasi
C: in vse variante med A in B
 
  • Všeč mi je
Reactions: Romzi