Kabli za vzig

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.331
301
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Samo še ena zadeva, ker je ravno tema o kablih za vžig: pri nekaterih avtomobilih je v navodilih navedeno, da se avtomobila ne sme vžigat na kable oz. imeti za ''elektrodajalca'', ker baje lahko skuri določene elektronske zadeve v avtomobilu. Če se prav spomnim je en od teh avtomobilov recimo Alfa 159.
Pa še to: baje je bolje dati minus kleme na karoserijo, nekateri avtomobili imajo tudi posebej ''konektor'' za take primere.
PS: Upam, da ne solim pameti preveč, ampak te zadeve so v ljudskem znanju precej zanemarjene. Med drugim tudi vrstni red priklopa klem...

poznam en tak primer na passatu 2013

skurjen en del okoli motornega računalnika, popravilo je blo cca 130eur na VW servisu.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.909
113
v lokalni ostariji
saj tudi variti ne smeš s priklopljenim akumulatorjem pa eni to veselo delajo... na volvo strojih moraš celo odklopiti računalnik (armaturko). da ne skuriš kompjutra...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Samo še ena zadeva, ker je ravno tema o kablih za vžig: pri nekaterih avtomobilih je v navodilih navedeno, da se avtomobila ne sme vžigat na kable oz. imeti za ''elektrodajalca'', ker baje lahko skuri določene elektronske zadeve v avtomobilu. Če se prav spomnim je en od teh avtomobilov recimo Alfa 159.
Pa še to: baje je bolje dati minus kleme na karoserijo, nekateri avtomobili imajo tudi posebej ''konektor'' za take primere.
PS: Upam, da ne solim pameti preveč, ampak te zadeve so v ljudskem znanju precej zanemarjene. Med drugim tudi vrstni red priklopa klem...

poznam en tak primer na passatu 2013

skurjen en del okoli motornega računalnika, popravilo je blo cca 130eur na VW servisu.

Citroen C8 - vžig z boosterjem direkt na aku - pa-pa motorni računalnik!
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Vžiga se z ugasnjenim avtom darovalcem, vedno.

In potem avto še vedno ne vžge...

Citat:
Uporabnik burgy pravi:
Sem letosna kable vsaj 10x vžigal od kamionov, kombijev, avtov.

Bolj kot slabi kabli je problem kadar se ne more priklopiti direktno na akumulator in imaš potem na tistih nastavkih ali pa na delu karoserije kamor priklopiš minus klešče slab stik in ne da dovolj elektrike naprej.

Tudi sam imam takšne izkušnje - daleč najbolj učinkovito je priklapljati kabel direktno na kleme akumulatorja. Drugo bi morda tudi delovalo, če bi imel čas priklopiti oba avta skupaj s kabli in počakal kakšno uro.
tongue-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.745
15.802
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Vžiga se z ugasnjenim avtom darovalcem, vedno.

A to so neke nove fore za novejše avte (2010+)? Ker včasih je bil ravno to no-no in ne da je bil avto darovalec prižgan, še v obrate si ga navijal med polnjenjem in med vžiganjem avta s praznim accujem.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.710
9.478
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Vžiga se z ugasnjenim avtom darovalcem, vedno.

A to so neke nove fore za novejše avte (2010+)? Ker včasih je bil ravno to no-no in ne da je bil avto darovalec prižgan, še v obrate si ga navijal med polnjenjem in med vžiganjem avta s praznim accujem.

To so fore odkar imajo avti motorne računalnike.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.710
9.478
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Vžiga se z ugasnjenim avtom darovalcem, vedno.

In potem avto še vedno ne vžge...

Citat:
Uporabnik burgy pravi:
Sem letosna kable vsaj 10x vžigal od kamionov, kombijev, avtov.

Bolj kot slabi kabli je problem kadar se ne more priklopiti direktno na akumulator in imaš potem na tistih nastavkih ali pa na delu karoserije kamor priklopiš minus klešče slab stik in ne da dovolj elektrike naprej.

Tudi sam imam takšne izkušnje - daleč najbolj učinkovito je priklapljati kabel direktno na kleme akumulatorja. Drugo bi morda tudi delovalo, če bi imel čas priklopiti oba avta skupaj s kabli in počakal kakšno uro.
tongue-1.gif

Možno tudi, da ne vžge, samo potem ni samo slab akumulator, ampak je lepo v šlusu in takrat pomaga samo nov akumulator. Če pa vžigaš s prižganim novodobnim avtom, potem je fejst velik možnosti, da bo drugi vžgal, ti boš klical pa avtovleko.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.710
9.478
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Samo še ena zadeva, ker je ravno tema o kablih za vžig: pri nekaterih avtomobilih je v navodilih navedeno, da se avtomobila ne sme vžigat na kable oz. imeti za ''elektrodajalca'', ker baje lahko skuri določene elektronske zadeve v avtomobilu. Če se prav spomnim je en od teh avtomobilov recimo Alfa 159.
Pa še to: baje je bolje dati minus kleme na karoserijo, nekateri avtomobili imajo tudi posebej ''konektor'' za take primere.
PS: Upam, da ne solim pameti preveč, ampak te zadeve so v ljudskem znanju precej zanemarjene. Med drugim tudi vrstni red priklopa klem...

poznam en tak primer na passatu 2013

skurjen en del okoli motornega računalnika, popravilo je blo cca 130eur na VW servisu.

Citroen C8 - vžig z boosterjem direkt na aku - pa-pa motorni računalnik!

Mogoče je bil pa vzrok, da C8 ni vžgal že prej skurjen motorni računalnik.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.745
15.802
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Vžiga se z ugasnjenim avtom darovalcem, vedno.

A to so neke nove fore za novejše avte (2010+)? Ker včasih je bil ravno to no-no in ne da je bil avto darovalec prižgan, še v obrate si ga navijal med polnjenjem in med vžiganjem avta s praznim accujem.

To so fore odkar imajo avti motorne računalnike.

Zanimivo. Potemtakem pa so imeli včasih avtomobili veliko manj občutljive motorne računalnike, saj takih problemov včasih ni bilo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.710
9.478
113
Včasih avti niso mel motornih računalnikov malo kasneje je elektronika regulirala zgolj golo delovanje motorja. Danes gre skozi motorni računalnik mnogo več.
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.745
15.802
113
Vem. Zato pa pravim, da so morali biti ti ECUji včasih bolj odporni, saj je skozi šlo že mnogo podatkov pa je zadeva preživela oživljanje praznega accuja. Frgazerja in tistih prvih ECUjev vem, da to ne more skurit
tongue-1.gif
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
No še ena o kablih - pred leti kupljenimi na Petrolu.
Če ima moja XP prazno baterijo. pripeljem ženinega Twinga in preko kablov vžgem (Twingo direkt na baterijo, XP na priključek in karoserijo, ker je baterija globoko pod sedežem).
Če ima Twingo prazno baterijo ... si grem kable sposodit k svaku, ker s svojimi Twinga ne pižgem, nikakor in nikoli.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.521
1.109
113
Rabil bi avtomatski polnilec akumulatorja za 45 amperski akumulator. Kaj priporočate? Pa da bi bil recimo do max 40€.

Mulcu je potrebno skoraj vsak dan filat akumulator v "igrači".
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.595
1.203
113
Celje
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Vžiga se z ugasnjenim avtom darovalcem, vedno.

Pa za tole trditev obstaja kakšna razlaga? Mi je nekaj nobega in je nisem še nikjer zasledil.

Ker razen tega da napetost na darovalcu zaniha ni drugega učinka. In napetost zaniha tudi ob drugih priložnostih.
In motorni računalnik bi skoraj moral biti narejen tako da nihanje preživi.