Kabli za vzig

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.686
3.288
113
Pod 35 mm2 kablov sploh nima smisla delati, če se že enkrat lotiš take zadeve. Pri nas se večkrat zgodi, da kak stroj ne vžge (traktorji), zato sem si naredil kable s 35 mm2 kvadrat na koncih pa Andersonove konektorje 175A (trajno). Po potrebi lahko na konektorje priklopim tudi klešče. Potem sem še na vsak stroj dodal tak konektor in ko kateri ne obrne samo priklopiš kabel direktno v konektor pa je stvar rešena. So pa 35mm2 kabli dovolj zmogljivi, da traktor z motorjem 4.0 vžge tudi brez svojega akumulatorja.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Najlepsa hvala! Zanimivo brati, vidim, da moram gledati 35mm. Je treba kaj paziti, ker na mimovrste imajo recimo carpoint-ove 35mm, pa vem, da je to en kitajski kič ali nima veze? Kleme bodo tisto eno vžiganje na dve leti najbrž zdržale.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.406
5.684
113
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
kaj si nor. nerabi 25mm2
če da pravih 10 bo čisto dovolj.
Drugače pa ja najbolje v neko elektro trgvino po švasaparat kabl in kleme. Ti še tam stisnejo skupaj in je

Te povabim na pivo in mi zalaufaj recimo kangooja s tvojimi 10mm2 kabli.

dobro ajde če je govora o 3m kablih kot je gori pisal je drugo. če maš pa 1.5m bo pa zalaufal.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Jaz sem zakurblal berlingota dizla z mojim 1.6 bencinarom. Brez problema z nekimi x kabli. Preseka ne vem ziher pa ne vec ko 10 kvadrat
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.596
1.203
113
Celje
imam en kable za kakšnih 30€ (izgledajo lepo, pa mislim, da piše na njih 400A). Kupil pred leti in jih vozil ves čas v avtu. Leto pozimi hotel zakurblati Kangooja z napol praznim akujem. NI VARIANTE. Sem si potem še ene podobne drekaste od soseda sposodil in z dvojnimi je šlo. Enaka zgodba ko sem hotel zalaufati hyundaya IX35 diesel. Je samo javil napako, da je prenizka napetost.

Tako da za resno "delo" verjetno res najbolje kupiti 4 krokodile za maso in gumi kabel. Ker dobri original kabli gredo cene v višave.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.910
113
v lokalni ostariji
to je podoben hec kot cev za kompresor. če kupiš že narejene cevi gre cena visoko, lahko pa kupiš armirano vodovodno cev (za vrt) gor nabiješ priključke in za mali denar imaš veliko muzike...
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Kabli morajo biti dovolj močni in tudi akumolator mora bit primerljiv z tistim ki je v avtu.

Problem je to kes si hotel vžgat z majhnim akumolatorjem avto ki ima velčjeg dizla.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.596
1.203
113
Celje
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Kabli morajo biti dovolj močni in tudi akumolator mora bit primerljiv z tistim ki je v avtu.

Problem je to kes si hotel vžgat z majhnim akumolatorjem avto ki ima velčjeg dizla.

Verjetno si imel mene v mislih.... Drugi akumulator je bil kar dovolj "velik" oziroma več kot primerljiv. Prevelik padec je bil na kablih...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.752
15.807
113
Citat:
Uporabnik yamahafazer pravi:
Jaz sem zakurblal berlingota dizla z mojim 1.6 bencinarom. Brez problema z nekimi x kabli. Preseka ne vem ziher pa ne vec ko 10 kvadrat

Meni je tako enkrat uspelo prižgat 2.0 bmw dizla (tistega, kjer zaradi moči loputice iz sesalnega kolektorja vleče v motor
tongue-1.gif
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.686
3.288
113
Saj po 20 minutah si že skorajda vsak akumulator vsaj toliko opomore, da je možno avto vžgati tudi z majhnimi kabli. Na tem principu deluje tudi tista varianta čez vtičnice.

Kot zmeraj je najbrž težava spet v trgovcih, ki namesto, da bi nabavili kvalitetno robo raje nabavijo kitajsko, kjer je več izolacije kot bakra in jo prodajo po ceni kvalitetne. Zaslužek zagotovljen.
 

maggio

Fizikalc
19. avg 2007
1.704
1
38
Lj-bežigrad
moji kabli imajo 10 kg+ :) sem jih naredil iz ful debelih žic za maso od predpotopnih švasaparatov, čisti baker pa ornk kleme in dober stik (klema in kabel) prižgem čisto prazen kamion na direkt brez problema - Priporočam
Za tisto iz pumpe je pa škoda vsakega evra.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Tale tema mi je dala malo misliti. Imam neke x kable, ki niso stali celo premoženje, tudi debelina kablov ni ravno astronomska.
Do sedaj vžgal zagotovo že vsaj cca. 10 avtomobilov brez kakršnihkoli težav. Pa niso bili 1.2 bencinarji, temveč tudi 2.0 dizli.
Kabli so dolgi cca. 2,5 metra.
Vedno pa po priključitvi pustim avto z delujočim akumulatorjem nekaj minut delat na cca. 1.500 vrtljajev pred prvim poizkusom vžiga.
A moram sedaj kable zamenjat?
grims-1.gif

Joke.press
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Mogoče sploh niso kabli krivi. Sem sosedu lani hotel pomagati zagnati R.Scenic 1.5dci letnik 2012 z Meganom isti motor in letnik, pa se na kable sploh ni odzval. Z zamenjavo akumulatorja pa je potem vžgal takoj. Pa kabli niso bili neki bogi ... mehanik pa mu je potem baje rekel, da se ga sploh ne da vžgati na kable, pa ne bi vedel zakaj.

Ja, krivi so bili kabli.

Meni je tudi prišla pozimi avtovleka z zanič kabli in smo se matrali pol ure. Nič, pa vleka k električarju.
Tam je čudežno vžgal v prvem poskusu.

Aja, pa verjetno je imel kot električar kable, ki so bili potrebni za vžig. Dizla.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Tale tema mi je dala malo misliti. Imam neke x kable, ki niso stali celo premoženje, tudi debelina kablov ni ravno astronomska.
Do sedaj vžgal zagotovo že vsaj cca. 10 avtomobilov brez kakršnihkoli težav. Pa niso bili 1.2 bencinarji, temveč tudi 2.0 dizli.
Kabli so dolgi cca. 2,5 metra.
Vedno pa po priključitvi pustim avto z delujočim akumulatorjem nekaj minut delat na cca. 1.500 vrtljajev pred prvim poizkusom vžiga.
A moram sedaj kable zamenjat?
grims-1.gif

Joke.press

Enake izkušnje (no ja, kabli so zadnje čase nekam izginili). Pa nič ne psutim prej laufat avta, enostavno ga med poskusom vžiga držim na ene 3 jurjih in to je to. So se enkrat sicer oren segreli kabli (vžiganje enega orenk dizla), delali pa vsakič.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Samo še ena zadeva, ker je ravno tema o kablih za vžig: pri nekaterih avtomobilih je v navodilih navedeno, da se avtomobila ne sme vžigat na kable oz. imeti za ''elektrodajalca'', ker baje lahko skuri določene elektronske zadeve v avtomobilu. Če se prav spomnim je en od teh avtomobilov recimo Alfa 159.
Pa še to: baje je bolje dati minus kleme na karoserijo, nekateri avtomobili imajo tudi posebej ''konektor'' za take primere.
PS: Upam, da ne solim pameti preveč, ampak te zadeve so v ljudskem znanju precej zanemarjene. Med drugim tudi vrstni red priklopa klem...
 

burgy

Pripravnik
18. mar 2009
223
0
16
Sem letosna kable vsaj 10x vžigal od kamionov, kombijev, avtov.

Bolj kot slabi kabli je problem kadar se ne more priklopiti direktno na akumulator in imaš potem na tistih nastavkih ali pa na delu karoserije kamor priklopiš minus klešče slab stik in ne da dovolj elektrike naprej.