Jermen na Vectri 1.6 letnik 97

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
keri majstri pa so bili to
bonk.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Ni problema zaradi tega. Na oplih (in večini drugih znamk) je avtomatski napenjalec in ima dve označbi new belt in used belt. Če daš novega potem našponaš na to označbo, če pa samo snemaš jermen (če naprimer menjaš tesnila na odmični) pa daš na drugo oznako, katera jermen malo manj napenja. Dejstvo je da se zobati jermen raztegne na svojo končno dolžino po 4 urah delovanja in do konca življenske dobe skoraj ne spremeni svoje dolžine. Problem pri c16xe motorjih na začetku so bile jermenice zobatega jermena, ter vijaki zaščitne plastike, ki so lahko padli med jermen in povzročili škodo. Sam vedno, če res ni pred kratkim menjan jermen in če kaj servisiram ter snemam jermen, dam raje novega.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.716
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Zanimivo, pri Oplu je menda interval 90kkm ali kaj, identičen motor pri Daewooju pa ima interval na 60kkm... Za menjavo jermenov. In menjavo olja 10000km/6 mesecev...

to je tako kot pri yamahi nekoč: cela evropa je imela servis na 10kkm , naši dolenjčki v delta team pa so ga predpisali na 6 kkm.
So že vedeli zakaj: pač tistih nekaj 100 yamah so na yaponskem delali prav za slo trg....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ni čisto tko... Je isto predpisano v service manualu ki ga ima servis kot navodilo iz GMja (Daewoo)... Sicer je bil to 1.6 8V motor. 1.6 16V pa ima 90kkm, ja...