Je se kaj pametnega za kupiti? :)

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.448
5.674
113
Kako vezo točno ma količina olja z intervalom?
Če ga je 2x več not to ne pomeni, da ga polovica čaka nekje neobremenjenega. Če ga je 4l al pa 8l ima v obeh primerjih olje popolnoma enako število ciklov ogrevanja in hlajenja, časa izpostavljenosti kisiku (oksidacja). Edino kaj je če je več olja nečistoče oziroma sranje v olju ni tak skoncentirano. Drugače pa olje popolnoma enako hitro "propada"
In kak koli obračaš v 40000km bo tega 2x več kot v 20k km. Pa če je 10x več olja. Saj se ga ne menjuje samo zaradi tega ker se svinjarija not nabere. Ampak olje pač propada in ima vedno slabše lastnosti.

Motiš se....recimo MB B ima naprimer odvisno ali je civilen model ali pa Taxi model pri istem motorju drugacen (večji v primeru Taxi izvedbe) karter za olje....

Več enakega olja.... večja TBN zaloga kemije v njem....dalj časa olje lahko nevtralizira byprodukte ki nastajajo med delovanjem ICE...

Tudi 8L vs 4L olja..... več olja....manj je to termično obremenjeno (oksidacija)
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.513
7.148
113
SsangYong Torres men osebno ni več grd avto....pustmo da je pač EV

Se dobi tudi ice model. Izgleda pa kot spredaj jeep, zadaj landrover.

Pomisliš pa na vse kar vidiš na cestah. Tesla Y. Sploh v beli barvi ali z folijo čez. Za bruhati. BMW ev modeli. Za tem obračaš glavo in želodec.

Golf 8 pred faceliftom se vprašaš ali so ga spredaj dokončali. Crossland, je kot žlica moke v ustih...

Dečki od starega top gear bi imeli veliko dela z cool zidom
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
14.540
5.858
113
Tudi 8L vs 4L olja..... več olja....manj je to termično obremenjeno (oksidacija)
Torej boš reko da če ima 8l olja se ne ogreje to olje?
edino kaj je da 8l olja težje pregreješ in bolje hladi dele. V obeh primerih se pa cela količinia segreje na delovno temperaturo. Če se ne so pa to t.i. Težji pogoji in itak upoštevaš skrajšan interval.

verjemi da ni 8l olja povezano z 2x dalsim intervalom. Ker 40k interval je dal marketing 8l olja pa inžinir z razlogom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.099
11.195
113
Kako vezo točno ma količina olja z intervalom?
Če ga je 2x več not to ne pomeni, da ga polovica čaka nekje neobremenjenega. Če ga je 4l al pa 8l ima v obeh primerjih olje popolnoma enako število ciklov ogrevanja in hlajenja, časa izpostavljenosti kisiku (oksidacja). Edino kaj je če je več olja nečistoče oziroma sranje v olju ni tak skoncentirano. Drugače pa olje popolnoma enako hitro "propada"
In kak koli obračaš v 40000km bo tega 2x več kot v 20k km. Pa če je 10x več olja. Saj se ga ne menjuje samo zaradi tega ker se svinjarija not nabere. Ampak olje pač propada in ima vedno slabše lastnosti.
kolk je razlika v ciklih, ce narediš v enem kosu 500km ali pa 10x po 50? kdo zdaj bolj razpada?

kangooji bi lahko bili nareti sealed for life, pa ko crkne bi sam v prešo peljal. tak so vsaj zgledali ti v sluzbi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.780
180
63
Ssangyong Rexton ima pri 4 cilindrskem dizlu 3500kg vlecne mase, kar zna bit zelo zanimivo napram se enkrat drazjemu Tuaregu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.168
4.151
113
Tudi musso (grand) je v segmentu dual-cab pickupov najbrž najboljši price/performance kar jih je trenutno na našem trgu.

Še updejt okoli Korandota, nov cenik za 2025 (izdan ta teden) ima za najvišjo stopnjo opreme vključene LED luči in digitalne merilnike, cena 30k eur za AT in 4WD. Če bo dejansko taka oprema za to ceno (še s kakšnim popustom) je tole kar dober deal.