Je hibrid trenutno best buy za 300+ KM avto?

shift

Guru
20. jul 2007
9.915
2.321
113
za šankom
Pa saj daš za volvo 40 do 45k eur potem pač ne gledaš, da bo redni servis enako kot pri kaki škodi za 25k eur
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.550
4.703
113
Ampak zakaj nebi bila cena enaka/podobna? A ura dela pri Volvu traja dlje? Imajo bolj bele halje mehanike?
Ali pač enostavno ker lahko?
Ker seveda lahko in ker je vsak del toliko in toliko dražji. Eden od razlogov, da bom verjetno šel dol s "premije" pri naslednjem avtu, ker se mi zdi neumno.
Pa avtu čisto nič ne manjka, celo kvari se ne kaj dosti, ampak redni servisi so ohoho. Res pa je, da ne vem koliko pridejo redni servisi pri nekih drugih znamkah srednjega ranga.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.964
6.860
113
pri taščici
Za HY kono je ura elektricarja 100+ddv.
Sem kar
Servis je btw pooblascen tudi za volvo.
Kaksna je cena tam, ne vem.
Ze glede teh hibridov in 300 konjev.
Ce boste pogosto zbujali vseh 300 konjev in ugasali, bo treba pogosto veterinarja.
Se peljes 10km na elektriko v koloni, potem pa se ti pojavi prilika za prehiteti. Ti pa mrzel motor in gas do podna ?
Dgo takega buje ja motor ne bo prenasal
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in tony

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.550
4.703
113
Za HY kono je ura elektricarja 100+ddv.
Sem kar
Servis je btw pooblascen tudi za volvo.
Kaksna je cena tam, ne vem.
Ze glede teh hibridov in 300 konjev.
Ce boste pogosto zbujali vseh 300 konjev in ugasali, bo treba pogosto veterinarja.
Se peljes 10km na elektriko v koloni, potem pa se ti pojavi prilika za prehiteti. Ti pa mrzel motor in gas do podna ?
Dgo takega buje ja motor ne bo prenasal
Se strinjam, na papirju zgleda super, praksa pa je drugo.
Torej navaden zmogljiv bencinar mogoče ne premija znamka, da so malenkost bolj normalni servisi in uživaš dokler ti dovolijo.
Kako se obnese VW 2.0 TFSI motor, ki ga imajo v praktično vseh močnejših modelih (VZ, VR, GTI, R,...) in gre do 320KM? Je preizkušena zadeva ali sami problemi?
 
2. jul 2020
5.300
6.833
113
Je kar dobra zadeva. Zdaj je že tretja ali četrta generacija. AE888.

Golfi R z 500 konji tudi niso nič nenavadnega.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.501
113
Ravno motor iz zgornjega x5 (oz podobnega predloga petica 40i) je z naskokom najbolj bulletproof od vsega navedenega. Kako pa deluje hibridni sklop pa nimam pojma.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Se strinjam, na papirju zgleda super, praksa pa je drugo.
Torej navaden zmogljiv bencinar mogoče ne premija znamka, da so malenkost bolj normalni servisi in uživaš dokler ti dovolijo.
Kako se obnese VW 2.0 TFSI motor, ki ga imajo v praktično vseh močnejših modelih (VZ, VR, GTI, R,...) in gre do 320KM? Je preizkušena zadeva ali sami problemi?
Za HY kono je ura elektricarja 100+ddv.
Sem kar
Servis je btw pooblascen tudi za volvo.
Kaksna je cena tam, ne vem.
Ze glede teh hibridov in 300 konjev.
Ce boste pogosto zbujali vseh 300 konjev in ugasali, bo treba pogosto veterinarja.
Se peljes 10km na elektriko v koloni, potem pa se ti pojavi prilika za prehiteti. Ti pa mrzel motor in gas do podna ?
Dgo takega buje ja motor ne bo prenasal
A vidva to iz izkusenj? meni se v taki omenjeni situaciji motor se ni niti enkrat vzgal...
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Se strinjam, na papirju zgleda super, praksa pa je drugo.
Torej navaden zmogljiv bencinar mogoče ne premija znamka, da so malenkost bolj normalni servisi in uživaš dokler ti dovolijo.
Kako se obnese VW 2.0 TFSI motor, ki ga imajo v praktično vseh močnejših modelih (VZ, VR, GTI, R,...) in gre do 320KM? Je preizkušena zadeva ali sami problemi?
Za moje pojme že zadnjih 15 let dobra izbira. Sam treba najdt en "ustrezen paket" (nism lih Golf pops-bangs fan :rolleyes: ). Razn kakih tuljav, ki niso drage zadeva dela. Servisi (olje itd) pocen. Tankaj in vozi sistem :)

Drgač pa ne vem. Tudi sam sem imel ideje ala B250E, pa sm mel sam v glavi: osnovni bencinar je mlinček, vlečem kile zraven plus večja možnost da gre kaj v k. Tko laično,počakajmo še eno generacijo teh zadev. Gre na boljše. Mene predvsem teža "teh" avtov moti .