Recimo, da iščeš večji karavan ali srednje velik/velik SUV. Želiš pa tudi, da je precej poskočen (300+ PS). Ne kupuješ novega avta, ampak nekje do 3 leta staro.
Dizel odpade zaradi veliko voženj na kratke razdalje in ker imaš dizla že pol življenja. Bencin je ena od izbir, kar pomeni veliko porabo. Hibrid se na papirju sliši odlična izbira. Polniš doma brez težav, pokriješ poceni krajše km, daljše ali krajše poskočne km pa uporabiš bencin motor + elektrika oz. samo motor.
Pa je res hibrid tako dobra izbira? Kateri sklopi so boljši na trgu? Še največ rabljenih takih opcij je Volvo (kao 392PS kombinirano), sledi kakšen Audi, Mazda CX60, ni pa tega ravno veliko (pri pogoju, da je zadeva zmogljiva).
Ali imaš na koncu bolj malo elektro kilometrov, ko pa želiš vso moč, pa elektrike ni, bencin pa je podhranjen in je bolje pač iti na bencin in požreš tisto porabo.
Dizel odpade zaradi veliko voženj na kratke razdalje in ker imaš dizla že pol življenja. Bencin je ena od izbir, kar pomeni veliko porabo. Hibrid se na papirju sliši odlična izbira. Polniš doma brez težav, pokriješ poceni krajše km, daljše ali krajše poskočne km pa uporabiš bencin motor + elektrika oz. samo motor.
Pa je res hibrid tako dobra izbira? Kateri sklopi so boljši na trgu? Še največ rabljenih takih opcij je Volvo (kao 392PS kombinirano), sledi kakšen Audi, Mazda CX60, ni pa tega ravno veliko (pri pogoju, da je zadeva zmogljiva).
Ali imaš na koncu bolj malo elektro kilometrov, ko pa želiš vso moč, pa elektrike ni, bencin pa je podhranjen in je bolje pač iti na bencin in požreš tisto porabo.