Je golf plus letnik 2013 z 1.2 TSI motorjem za kupit?

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.970
1.447
113
Titograd
Potemtakem bom svojega švabskega kurjača lahko kar dobro prodal. Me pa tudi skrbi kaj kupiti, ker bi ga vseeno menjal za avto, ne pa sesalec
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.568
1.800
113
bil pred par dnevi pri prodajalcu rabljenih, ded na robu obupa, da dizlov in bencinarjev v tujini več ni za dobit, da ne ve kaj bo čez 2 meseca prodajal. samo še hibridi + ev so na dražbah. baje.
Hja, bo pa hibride prodajal vsem, ki morajo dnevno do Makedonije in nazaj... Toliko časa, da bo kupec že lepo daleč, bo tudi vsak švabski hibrid zdržal :-D
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.861
1.549
113
bil pred par dnevi pri prodajalcu rabljenih, ded na robu obupa, da dizlov in bencinarjev v tujini več ni za dobit, da ne ve kaj bo čez 2 meseca prodajal. samo še hibridi + ev so na dražbah. baje.
Tale o dražbah ne drži. Dobi se vse sorte vozil, so pa končne cene vozil za katere se prodajo na dražbah precej visoke in je težko narediti dober profit.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.861
1.549
113
Potemtakem bom svojega švabskega kurjača lahko kar dobro prodal. Me pa tudi skrbi kaj kupiti, ker bi ga vseeno menjal za avto, ne pa sesalec
Če je obstoječi avto 4-cilinderc z dvema litroma prostornine, ga obdrži. Sploh če ni pretirano star in je varnostno na dobrem nivoju.
Vse kar je novejšega je vse večji in večji jajc....veliko denarja za zelo malo muzike.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.970
1.447
113
Titograd
Točno to imam. DPF, Adblue in ta jajca me skrbijo, zaenkrat sicer ni težav, ampak bi to dal vstran preden bi sploh nastale.
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
367
168
43
Da ne odpiram druge teme, 1,2 tsi mi žre olje, kake 0,5L/1000km. Največ se mi zdi da takrat ko uporabljam engine braking, torej kaka vožja po hribu navzdol in ko na koncu klanca dam gas pustim zadaj gosto belo dimno zaveso, po parih minutah pa neha belo kaditi. Se da ta problem kako omiliti? Gostejše olje? 5W-40? Kolikor sem googlal naj bi bil problem "bad valve guide seals". Motor ma 140k km in se sicer lepo vozi, dovolj moči in nizka poraba, tudi hladilne ne zmanjkuje.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.568
1.800
113
Koliko je avto star, je bil šravfan na uradnem servisu, imaš še kaj garancije, ali pa da bi ti dali kaj kulance? Bila so leta za VW, ko je bilo kar opisuješ tipično za njihove motorje in so jih veliko popravljali v roku garancije...

Test z vožnjo po hribu navzdol si naredil zelo dobro, če je to znak zanič teflonov (tako v našem žargonu rečemo gumi tesnilom ventilov) ali batnih obročkov, ti bo povedal kdo z več znanja.

Nalivati gostejše olje se pretirano ne izplača (ker je pol litra na 1000 km že veliko sicer lahko poskusiš, ker je motor precej daleč od normalnega stanja), saj običajno nič ne spremeni...

Ali generalna motorja ali pa nalivati olje še nekaj let (dokler je volja se da tak avto voziti tudi 10 let, vse dokler ti prevelika količina olja ne uniči katalizatorja) in nato avto na odpad...
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
367
168
43
Golf 6 2014, servisiram sam, tako da bo težko bo kaj kulance, kakih 5 let bi ga še rad vozil (delam 10k km letno), ker vozi se super, le na nivo olja moram paziti. 1x nisem in me je presenetila lučka za olje. Bom probal z gostejšim oljem, pa poročam...
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
367
168
43
Če bi bili batni obročki zataknjeni, bi to verjetno vplivalo na kompresijo, moč, porabo? Ker če laično primerjam z 1,6 tdijem, je poraba tam tam - okoli 5, na AC nekaj višja, ampak na krajše relacije je celo nižja od dizla, gre pa tsi po občutku bolje in predvsem lepše se vozi.

Vprašanje tudi kakšen je carbon buildup na ventilih. Bom probal z gostejšim oljem, pa poročam...
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.568
1.800
113
Carbon buildup se lahko pogleda z endoskopsko kameri čez luknjo od sveč... Za čiščenje saj imaš eno firmo pri Ribnici eno pa nekje na Štajerskem.

Nalivaj olje še naprej in goni avto, 5 let mora zdržati. Tudi kakšna lučka za tlak olja ni konec sveta, če je jasno, da bo šel avto v prešo.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.802
2.069
113
Ce se je prizgala lucka za olje zdaj verjetno itak pije cel motor, ne ventili. Verjetno je malo ribnil...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.802
2.069
113
Nisem vedel. Potem ima morda sreco. Gostejse olje pa pri taki porabi ne bo prav dosti pomagalo. Poraba se je resevala z olji ranga 50, 60, tega pa v ta motor ne bo nalili
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.203
339
83
Sn mel porabo 1L+ na 1.9TDI... Pač dolivaš in goniš. Ceneje kot take gare popravljat.

OP lahko proba z liqui moly oil stop, če bo kaj haska. Drgač pač voziš eno kanto olja skos zram in dofilavaš. Sj to je basically normalno za VW.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.568
1.800
113
Evo, z avtom zaradi katerega se je odprla tema se že dogaja (1.2 TSI, ketna, letnik 2013, sedaj ima 125k km): ob vžigu avta prižge rumene lučke EPC in lampico za ESP.

Če se to naredi pri zagonu ogretega motorja, ponavadi pomaga, če ga ugasneš in spet prižgeš. Ne pomaga pa vedno.

Obenem včasih (ne pa vedno) ob prikazu lampic motor začne še trokirati kot bi delal po treh cilindrih.

Nazadnje je prižgal še rumeno lampico za check engine. Pa sem mislil, da code readerja ne bom več rabil, no... motil sem se :aplauz:

Ketne ob mrzlem zagonu se ne sliši... je tole še en tipični softverski feler? Je lahko problem v ventilih, zabitih s sajami?
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.568
1.800
113
Opažanje od danes: problem se pojavlja vedno pogosteje, skorajda vsak dan. Vžgeš avto, ki je od konca vožnje stal 3 ure, vžge normalno, nato lavfa po treh cilindrih, včasih se lučki EPC in ESP prižgeta šele čez kakšno minuto.

Pri ugasnjenem avtu ima akumulator napetost 12,55 V, med verglanjem ne pade pod 11 V, v leru alternator fila z 13,7-13,8V... (verjetno je avto že dovolj, da špara alternator in ne fila ves čas na polno?)

Akumulator je skoraj 5 let stara modra Topla (Topla top?)... Kako je bila skodirana menjava, pa ne vem. Menjal ga je pooblaščenec, upam, da so ga vsaj skodirali kot non EFB/AGM akumulator (če niso, bi sploh zdržal tako dolgo?)... Avto nima start stopa, nima niti gumba. Je sploh možno, da je bil avto že iz tovarne z navadnim akumulatorjem? Je smiselno dati (in nato skodirati) boljši tip akumulatorja vanj? (Da ne bo to še bolj obremenjevalo alternatorja? :zardelalter:)

Nato motor ugasnem in takoj prižgem nazaj, lampic ni več, dela po vseh cilindrih...

Gruntam, da bi ga priklopil na CTEK, škoditi ne more...