Opažanje od danes: problem se pojavlja vedno pogosteje, skorajda vsak dan. Vžgeš avto, ki je od konca vožnje stal 3 ure, vžge normalno, nato lavfa po treh cilindrih, včasih se lučki EPC in ESP prižgeta šele čez kakšno minuto.
Pri ugasnjenem avtu ima akumulator napetost 12,55 V, med verglanjem ne pade pod 11 V, v leru alternator fila z 13,7-13,8V... (verjetno je avto že dovolj, da špara alternator in ne fila ves čas na polno?)
Akumulator je skoraj 5 let stara modra Topla (Topla top?)... Kako je bila skodirana menjava, pa ne vem. Menjal ga je pooblaščenec, upam, da so ga vsaj skodirali kot non EFB/AGM akumulator (če niso, bi sploh zdržal tako dolgo?)... Avto nima start stopa, nima niti gumba. Je sploh možno, da je bil avto že iz tovarne z navadnim akumulatorjem? Je smiselno dati (in nato skodirati) boljši tip akumulatorja vanj? (Da ne bo to še bolj obremenjevalo alternatorja?

)
Nato motor ugasnem in takoj prižgem nazaj, lampic ni več, dela po vseh cilindrih...
Gruntam, da bi ga priklopil na CTEK, škoditi ne more...