Red mora bit. Res pa je, da motor zasede manj prostora kot avto. Motor je tudi povezan z določeno opremo in to nositi 500 m daleč je malce naporno. Mnogi motorji nimajo prostora za čelado, npr. Poleg tega jih je dobro imeti pred očmi, da ne dobijo nog celi ali po kosih.
Ne podpiram norcev, ki s športnimi motorji turirajo sredi mesta in se igrajo džeke. Vseeno pa menim, da bi LJ v veliki meri rešila problem prometa in parkirišč, če bi poskrbela za zadosti parkirnih mest za motorje, po možnosti z nadstreškom, osvetlitvijo, morda še verigo.
Za zaetek bi jih lahko postavili pred javne zgradbe, fakultete, šole in prodajne centre. Seveda nihče ne bo parkiral tam, dokler ne bo dodane vrednosti. To pa je lahko nadstrešek, osvetlitev, veriga. Za kaj takšnega bi bil marsikdo pripravljen tudi plačati parkirnino in se po potrebi še malo sprehoditi, seveda pa ne pol kilometra.
Vse se da, če se hoče, Italija ima to v redu urejeno. Pri nas pa ima človek itak občutek, da so sovražniki vsi, ki ne hodijo peš, se vozijo s trolo ali trendovsko z bicikli.
Samo tko bom rekel. Od nekoga, ki vozijo soliden skuter država najprej pobere vsaj 500 EUR davka na dodano vrednost, potem so tu zavarovanje, cestni sklad, trošarina in DDV pri gorivu itd. Mogoče bi si ljudje, ki si izberejo to legalno obliko transporta bili deležni vsaj plačljivih možnosti parkiranja preden se jih hebe v glavo z lisicami in javnim gnevom tistih, ki jih motor ne zanima ali pa si ga ne upajo vozit.