Izpit za čoln

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
ajde navigatorji...

na hitro mi razložite kako določamo pozicijo z 2 azimutoma ali samo z eno točko??? al pa če imate kakšen praktičen link...

maš več opcij določanja pozicije -
dva (ali več) azimuta ob istem času (zmeriš enega, zmeriš čimprej drugega in oba vrišeš v karto, kjer se sečeta si ti)
en azimut + razdalja (zmeriš azimut na točko in recimo z daljnogledom, ki ima vgrajen daljinomer, oddaljenost in dobiš točko kjer si)
potem pa še dva azimuta na dva objekta ob različnem času - zmeriš kurz in ga vrišeš na karto (kje približno se nahajaš morš itak vedet), nato pa vrišeš še azimut na en objekt, potem pa konstantno voziš v smeri kurza z neko hitrostjo (recimo 10 vozljev pol ure), nato čez pol ure izmeriš azimut na drugi objekt in ga vrišeš na karto. Zdaj moraš pa od točke, kjer se ti sekata kurz in prvi azimut označit 5 NM (toliko si preplul v pol ure) po kurzu naprej. Tja sedaj preneseš prvi azimut (vzporedno), kjer se ti sekata prvi in drugi azimut si ti sedaj. Nato morš pa še od te točke kurz narisat naprej.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.249
1.757
113
40
Ve kdo kaj več o tem, da se pripravlja novo pravilo, da bo potreben tudi praktičen preizkus?
 

Rocco

Pripravnik
17. jan 2008
200
0
16
Ljubljana
To se govori že nekaj časa... vendar kot sem se pogovarjal z možakarjem iz izpitnega centra URSP je malo verjetno da bo kaj kmalu, ker ni na voljo dovolj plovil za opravljanje preizkusa, pa komisij itd....
 

dijo_porko

mona
6. sep 2007
2.134
70
48
123
Problem je tudi v tem, da ne moreš zagotoviti enakih pogojev za vse tečajnike. Ni ravno enako manevrirati v decembrski burji in poletni bonaci.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.849
2.140
113
Ni razloga, da bi moral na izpitu v tem smislu zagotoviti enake pogoje za vse.
V močni burji verjetno tudi z že opravljenim izpitom ne bi izplul, kaj šele na izpitni vožnji. Odločitev je na koncu v obeh primerih tvoja.