Izpit za čoln

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Bi šel še pred poletjem nekaj delat, da bi potem lahko kako manjšo gumarco vozil (recimo 20PS). Kje najceneje?
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.963
6.219
113
blizu močvirne prestolnice
Sam sem hodil na tečaj na Golem pri Igu, izpit sem naredil v Kopru! Mislim da razlik ni glede cen, vsaj ne toliko da se ti splača na drug konec Slovenije, vsekakor pa ga ne delaj na Hrvaškem, saj ti potem velja le za tisti konec!
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.469
448
83
Najceneje je dobit skripte, imaš jih tudi online od ponudnikov izobraževanja (včasih so imeli tudi simulator z vprašanji) in se zapeljat v Koper na izpit. Lahko tudi drugam, če imajo dislocirana opravljanja (je objavljeno na webu uprave za pomorstvo). Tečaj brez izpita te predvidevam pride 100€, kar je znesek, ki ga pri tem privarčuješ.

Resno, ni rocket science, fino pa je, da si že kdaj vrisal kaj na karto. Cake ti lahko pove vsak, ki je kdaj opravljal izpit.

Sam nisem šel po tej poti, sem pa frendu dal skripte, par nasvetov in je b.p. speljal izpit + gmdss.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
http://www.izpitzacoln.com/tecaj-in-izpit-za-coln/

to sem našel, samo nikjer ne piše a je to samo tečaj, pa morš potem še vseeno tistih 100€ za izpit plačat?

oz. zdaj ko še enkrat berem tvoj post si verjetno 100€ mislil za ceno tečaja. Kaj pa cena opravljanja izpita?

Nameraval sem to zrihtat marca ali aprila, ko bom imel več cajta.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Mogoče ti bo tole koristilo.

Takse in drugi stroški
Upravna taksa znaša 18,14 € , pristojbina pa znaša 28 € .

To je strošek v primeru, da se sam naučiš in greš v Koper/Mb/Lj opravljat.

Izpiti za voditelja čolna se opravlja pred izpitno komisijo Uprave Republike Slovenije za pomorstvo. Uprava določi kandidatu rok za opravljanje izpita za voditelja čolna, ko je vloga popolna. Izpitni roki za izpit za voditelja čolna so za posamezne kandidate vsako delovno sredo ob 09.30 uri na sedežu Uprave RS za pomorstvo v Kopru.

Izpit je možno opravljati v soboto ob 9.00 uri tudi v Ljubljani, v prostorih Ministrstva za promet, Langusova 4 in v Mariboru, v prostorih Javne agencije za železniški promet, Kopitarjeva 5, v kolikor se zbere najmanj 25 popolnih vlog. Kandidati morajo pri tem na vlogi navesti željeni kraj opravljanja izpita.

Za pristop k izpitu tečaj ni obvezen.
-------

Na tvojem linku pa si spregleda, da piše. Cena tečaja z izpitom znaša 169,00 €. Skratka all in paket.

Če nisi domač s temi zadevami, ti predlagam tečaj, da ti malo predstavijo vse skupaj.

Ustni del izpita je potekal tako (kolikor se spominjam), da si moral narediti en vozel, pokazati oz. razložiti nekaj na karti, razbrati "semafor" in povedati nekaj o motoroznanstvu (mislim da je bila razlika med 2 taktnim in 4 taktnim motorjem).

Na blef ne moreš iti, se je treba pripraviti, ni pa to ne vem kakšna zadeva.

p.s.
20PS na roki je že kar malo garanja, jaz sem max. na roki vozil 35PS pa je nenormalno.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
No saj tisto o 20 PS sem tako na hitro bleknil, nekaj kar bo še vedno relativno hitro z 200kg obremenitve gor.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.262
338
83
Moj nasvet: pojdi na katerikoli tečaj. Kot prvo ti povejo kaj sprašujejo, kot drugo ti pokažejo npr. vozle - doma boš porabil muchos več časa, kot tretje te bodo je...l na izpitu ko bodo videli da si "samouk". Sem delal po tečaju pa je bio bp, kolega pa po skripti pa so ga ful zafrkaval (vem, da je znal za razred bolje kot jaz), je moral enega od predmetov ponavljati. Tako da če ti je tiste 3 dni tečaja škoda, pa tistih par evrov, bog ti pomagaj (saj tle ne govorimo o par sto evrih).
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.262
338
83
Jaz samo pravim da se ni vredno matrat sam za to razliko v denarju. Pa spotoma mogoče še kaj pametnega izveš. Če nima za 150€ izpita sploh ne rabi. Vse kar diši po morju namreč stane muchos $$$. Recimo 9m gliser ven iz vode z dvigalom v Marini v Luciji 500€. Aja, pa delavnik mora biti....
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.849
2.140
113
Jaz sem teorijo opravljal pri Spinaker, izpit pa en v Mariboru (za voditelja čolna do 24m), drugega (VHF) pa v Kopru. So resni, dobro naučijo in se držijo urnikov.

Naredilo nas je recimo tri četrtine, za preostale top gune se je že dosti kmalu videlo, da so najpametnejši (razen pred komisijo).
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
ja no tečaji so 150+

Čoln zna vozi načeloma vsak, pravil ne pozna večina,vkljucno s tistimi ki imamo izpit. A vseeno ti tečaj v spomin vtisne nekaj bistvenih reči,ki ti več kot prav pridejo na morju.

Jst sem sel delati prvo tečaj in nato na izpit, pa priznam da velik stvari ne vem,ampak nekaj bistvenih mi je pa vseeno že prav prišlo na morju.

Splača se dat tisith 100€ za tečaj pa je...
zmaga.gif
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Ja a niste pisali tukaj da te pride 150eur, na linku t epa pride 90eur. Men je tole sam malo prehitro drgac bi pomojem sel da se kej naucis pa da mas izpit ce ga rabis, ceprav zaenkrat nic ne kaze da bi ga jest rabil hehe
 

BohVar_alias_BOHL

Pripravnik
6. sep 2007
698
0
16
Laibah
Opravil sem izpit, vključno s tečajem, ki sem ga opravljal preko tega ponudnika. .
Ko sem kasneje razmišljal, je bil tečaj OK, in po mojem mnenju skoraj obvezen! Zakaj:
-poudarijo možna in skoraj sigurna vprašanja
-kot je že nekdo omenil, sami vozli iz knjige so težko učljivi, bolj je, da ti jih nekdo pokaže
-nabolj pa priporočam tečaj zaradi enega izmed petih predmetov: NAVIGACIJA
rolleyes-1.gif


Moram rečt, da v sami praksi na morju sem uporabil kar nekaj znanj in veščin, ki sem jih odnesel iz samega tečaja in ne skripte oz. knjige.

Torej kar na tečaj....sploh če si/ste začetniki v morjeplovstvu.....
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.605
4.550
113
50
Na sončni strani ALP
A se da izpit narejen na kapetaniji na Hrvaškem "legalizirat" tudi v Sloveniji?!

Torej izpit sem delal spodaj, bi pa imel tudi Slo papir.
Ga moram tu narediti še 1x?
 

BohVar_alias_BOHL

Pripravnik
6. sep 2007
698
0
16
Laibah
Pa še potek izpita:
1.spraševalec: 2 predmeta (osnove motoroznanstva, vreme in pogoji za plovbo na morju+mornarska dela in veščine (vozli, sidra, vrvi,...))
2.spraševalec ("zajeban"
uf-1.gif
): 2 predmeta (pravila o izogibanju trčenju na morju (luči, skice prednosti, privetrna stran za jadrnice.....), pomorski predpisi (priobalna plovba, neškodljiv prehod, carina, obvezna oprema čolnov,...)
3.spraševalec (še bolj "zajeban"
jezen.gif
): 1 predmet (navigacija: poznavanje kart, odčitavanje točk, določanje azimuta, linija kurza, nočna plovba, oznake in osvetlitev svetilnikov,...)

Če padeš 1 predmet lahko čez 14dni ponavljaš, Če padeš 2 predmeta ali več, komplet ponavljaš.

Srečno......
nahrung002.gif
 

BohVar_alias_BOHL

Pripravnik
6. sep 2007
698
0
16
Laibah
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
A se da izpit narejen na kapetaniji na Hrvaškem "legalizirat" tudi v Sloveniji?!

Torej izpit sem delal spodaj, bi pa imel tudi Slo papir.
Ga moram tu narediti še 1x?

Ne moreš ga! Ker ni narejen po mednarodnih standardih. Z njim lahko pluješ samo v hrvaških priobalnih in teritorialnih vodah. Pa še to samo s plovilom do 12m.
cheer.gif

Z narejenim izpitom v SLo, lahko pluješ povsod in s plovilom do 24m. No jaz mam samo 5m
uf-1.gif
.

Še to, če je plovilo opremljeno z radijsko postajo, je obvezen če izpit za VHF GMDSS postajo. Oseba, ki upravlja čoln z VHF GMDSS postajo, mora imeti potrdilo za upravljanje z VHF GMDSS postajo. To pa imajo vse jadrnice...v primeru seveda da rentaš........