I
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
jokica?
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
jokica?
Nisem jokica, ampak se sprašujem zakaj APEK ni nič reku v tem primeru ??? Fizično je enako omrežje in bi morala veljat enaka tarifa brez izjem !
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
jokica?
Nisem jokica, ampak se sprašujem zakaj APEK ni nič reku v tem primeru ??? Fizično je enako omrežje in bi morala veljat enaka tarifa brez izjem !
Če pa je za vsa omrežja ista tarifabob ne dela prav nobenih razlik. Torej tudi če bobija kličeš, enako plačaš...
Zato pa imajo nekateri evropski operaterji (vsi na Hrvaškem) posebno številko za ponudbo, za tehnične probleme pa imajo številko, ki je popolnoma brezplačna.Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
jolko nate zgolj zato ker si zadnji,..
in zakaj vi kličete v klicni center, da tako boli? Pa ne zdaj da je operater vsakemu alterjevcu posebej nekaj zafrknil,..
Razlaganje ponudbe, vprašanja na temo sim kartic, kdaj bo vklop po neplačilu, imenik, nstavitve, cene so čista plačljiva storitev,..
b
Stranka mora zaprositi za odpis stroškov, ki jih je imel zaradi napake ponudnika?Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
bob ima posebno brezplačno številko za ponudbo in
plačljivo številko za najednike, ki se ne znajo obrniti in si urediti tistih par storitev, ki jih ima bob,..
če pa pride do napake pri operaterju pa se ponavadi tudi najde toliko dobre volje da se strošek odpiše,..
Vendar pod to vsekakor ne spadajo napačna nakazila, neplačila in ponovni priklopi asap...ampak recimo nedelovanje sim kartice po menjavi ali pa kaj jaz vem kaj bi še takega bilo,..
b