IZKUŠNJE S PONUDNIKOM BOB!

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Fantek, ne se na osebni nivo spuščat.
Pa predogled uporabi, da vidiš, če se ti je oblikovanje porušilo.

To, da tvoje pisanje ne negira mojega, pa sploh ne bom.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
tole s fantkom bom vzel kot kompliment
evil.gif


evo samo zate da bo na pladnju, ker so ravno prazniki pred vrati in ker so me starši vzgojili, da je treba ubogim pomagati, če sami ne morejo/znajo/nočejo (izberi po svoji vesti):


1. bob center za pomoč uporabnikom
090 068 068
(cena pogovora na minuto je 1 € z vključenim DDV)

2. iz pomoči uporabnikom,..storitve o katerih piše kaj več in so na voljo,..
- trenutna poraba
- prenos številke
- menjava sim kartice
- menjava paketa
- podatkovna opcija
- blokada klicev
- skrita številka
- objava imenika
- e-račun
To je v glavnem to, ostale storitve NISO na voljo (dopuščam možnost da sem kakšno izpustil),..
pa prijetne praznike
b
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Kaj zdaj mutiš?

Govora je o napisih na škatli in o tem, ali piše, da je za razliko od drugih pomoč plačljiva. (ne piše)

Ampak, ja, vem. Priznati je najtežje.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
govora je o tem ali so informacije dosegljive ali ne,..

spet zate sem vzel v roke moj bob paket, kijer sem preveril kaj piše na škatli,.. in glej ga zlomka poleg osnovnih informacij brez vezave, brez fiksnih stroškov, brez skritih pasti, začetni bonus 100 min pogovorov ali smsjev v Sloveniji piše še:
več na www.bob.si ali na brezplačni številki 080068068 kjer dejansko dobiš podatke o ponudbi in kako se prijaviti v naročniško razmerje,..
in v čudežni škatli so tudi navodila, kjer lepo piše na strani 15 več o bob pomoči, tudi to da je plačljiva,.. v tej isti knjižici pa so tudi razložene storitve, ki jih bob omogoča,..)
Vsekakor pa vsega ne moreš napisati na škatlo, če si se že vtaknil v to da je govora o napisanem na škatli,..in če si kolikor toliko normalna oseba se o ponudbi pozanimaš (na forumu, spletni strani, pri kolegih,...vsaj jaz naredim tako in nimam težav z marketinškimi triki,..

in priznati napako mi ni težko, kar sem že večkrat dokazal tudi na tem forumu,..
lp b
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Boli fejst, kaj?

Glej, če si morebiti spregledal, ti bom citiral, o čem se tu gre:

Zanimiva je bobova reklama na škatlici, ki pove VSE o drugih ponudnikih.
in sicer "brez skritih pasti"...

Jaz pa sem vprašal, nekaj podrobnosti o Bob-u, če piše. Pa ne piše.

Ni bilo govora o spletnih straneh, vsebini škatle, itd.

Bo?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
jolko,..
priznam napaka na moji strani,..saj nisem pričakoval da boš gledal tako ozkogledno,..
in prepričan sem, , da nisi pričakoval da bo vsaka podrobnost na škatlici, kajne?
prijetne praznike in brez zamere,
b
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Če se ne motim, ti tudi pisnih navodil za aktivacijo nisi razumel.

Meni se ne zdi skrita past neomemba plačljive pomoči fizične osebe, večina tega nikoli ne rabi.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Saj pomoč je plačljiva pri vseh ponudnikih, eni jo pač zakamuflirajo v dražje storitve. Pri bobu pa jo dejansko plačaš samo kadar jo rabiš.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jolko ima pri konkurenci osebnega svetovalca in plačan taksi prevoz do enote
smile-1.gif
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Rad bi vidu kaj bo, če bo zakonsko prišlo ven, da mora biti helpdesk OBVEZNO IN POVSOD brezplačen...
evil.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Helpdesk ni nujno, da je po telefonu, je lahko tudi po mailu ali v živo
smile-1.gif
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Helpdesk ni nujno, da je po telefonu, je lahko tudi po mailu ali v živo
smile-1.gif

Ja, ampak če pride ven kdaj zakon, da mora biti v vsakem primeru brezplačen pri tovrstnih zadevah...
smile-1.gif

Če bi bob sploh obstal...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Seveda bi, saj bi pol klical na 068, kjer ni stroškov z omrežjem
smile-1.gif


Šudenta ali dva "zaposlit" pa tudi ni problem al pa jih daš na čakanje.

Probaj v kakšno veliko firmo poklicat, to čakaš tudi po 10 minut.
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
T-2 je mel dolgo "plačljiv" helpdesk, ker ni bilo 080 številke... No iz T-2 omrežja je bilo brezplačno, ampak tisti ki smo meli skupno razvezan dostop še takrat smo morali plačevat, pri polno razvezanem, če je vse crknilo in je bilo treba iz gsma klicat je bila pa stroškovna veselica... Potem so končno uvedli 080, kot je treba za tovrstvne zadeve...
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Meni ni sporno, če ponudnik nima 080 številke, bolj mi je sporno da ima številko 090.

Pač največkrat se na helpdesk kliče če je operater zajebal stvar, z 090 pa je še nagrajen če " zašuštra".
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
T-2 je mel dolgo "plačljiv" helpdesk, ker ni bilo 080 številke... No iz T-2 omrežja je bilo brezplačno, ampak tisti ki smo meli skupno razvezan dostop še takrat smo morali plačevat, pri polno razvezanem, če je vse crknilo in je bilo treba iz gsma klicat je bila pa stroškovna veselica... Potem so končno uvedli 080, kot je treba za tovrstvne zadeve...

12 al 11 let sem bil pri mobitelu in sem menda 1x poklical, ker sem pozabil kako se nekaj vklopi...

Eni pa morate nonstop klicat al kaj
evil.gif
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
T-2 je mel dolgo "plačljiv" helpdesk, ker ni bilo 080 številke... No iz T-2 omrežja je bilo brezplačno, ampak tisti ki smo meli skupno razvezan dostop še takrat smo morali plačevat, pri polno razvezanem, če je vse crknilo in je bilo treba iz gsma klicat je bila pa stroškovna veselica... Potem so končno uvedli 080, kot je treba za tovrstvne zadeve...

12 al 11 let sem bil pri mobitelu in sem menda 1x poklical, ker sem pozabil kako se nekaj vklopi...

Eni pa morate nonstop klicat al kaj
evil.gif

Pri T-2 se je enkrat neki zašuštralo in telefon ni delal pravilno (biling)... A naj bomo tiho in brez ???
jezen.gif

Hkrati se je takrat zgodila tudi napaka pri prenosu ene od stacionarnih številk in ni bila dostopna od povsod... A naj bomo tiho ???
jezen.gif

Mobilni operaterji so takrat klice v stacionarno omrežje še MASTNO zaračunavali in sem mel zaradi odsotnosti 080 številke, zaradi njihovih napak, kar bistveno večji račun takrat...

Kot pravi SvetIdej, kaj če ONI kaj zašuštrajo in neki ne dela kar bi moralo, potem pa mora uporabnik to plačevat ???

Edit: Šlo je za stacionarne storitve pri T-2, ne mobilne... Takrat je ponujal samo stacionarne storitve...
 
Nazadnje urejeno: